Lukas 3 mdr + billeder :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.003 visninger
62 svar
0 synes godt om
21. oktober 2011

Happiness

Puha... Så er der gået 3 (TRE!!! ) måneder siden vi første gang så vores dejlige søn! Nøj hvor er tiden gået stærkt!

Som mange har læst har vi måtte stoppe amningen, og har en mild fødselsdepression, så det har været lidt hårdt! Men efter jeg har fået sagt det højt, så er tingene blevet SÅ meget bedre!

Nå men Lukas er en så dejlig og glad dreng! Han kan nu trille fra mave til ryg, og gør det gerne flere gange dagligt. Dog er det vidst stadig ikke heeeelt bevidst

Han spiser hver 4. time og 5. time om natten. Så det er godt nok  Så 6 flasker i døgnet. 

Vi skal have barnedåb på søndag... Puha hvor jeg glæder mig! Og der kommer jo nok lidt billeder efter der

Nå men her er lige nogle billeder!

Ha en dejlig weekend!  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

Isabella_mor

han er da en lækkerbisken.. og sikke et dejlig frækt smil han laver. haha.. tank at det allerede er 3 mdr siden du fødte.. det føltes ellers ikke som så længe siden...  

Anmeld

21. oktober 2011

Ditte<3

Skønne skønne billeder, han ser dejlig ud 

Flot du kan snakke om det, og det lyder jo som om det kun kommer til at gå fremad fra nu af - det er fantastisk 

Stort  og også god weekend til jer 

Anmeld

21. oktober 2011

lukasmor

HVor er Han skøn! Sikke nogle smukke øjne!

Anmeld

21. oktober 2011

Happiness

isabellamor skriver:

han er da en lækkerbisken.. og sikke et dejlig frækt smil han laver. haha.. tank at det allerede er 3 mdr siden du fødte.. det føltes ellers ikke som så længe siden...  

Tark

Ja, fatter heller ikke selv at der allerede er gået 3 mdr!

Anmeld

21. oktober 2011

Happiness

Ditte<3 skriver:

Skønne skønne billeder, han ser dejlig ud 

Flot du kan snakke om det, og det lyder jo som om det kun kommer til at gå fremad fra nu af - det er fantastisk 

Stort  og også god weekend til jer 

Tak

Har fundet ud af jo mere jeg snakker om det, jo bedre får jeg det. Det er stadig svært, men det går den rigtige vej nu  

Anmeld

21. oktober 2011

Happiness

Lukasmor skriver:

HVor er Han skøn! Sikke nogle smukke øjne!

Tak! Er også helt forelsket i hans dejlige blå øjne!

Anmeld

21. oktober 2011

Nessie

Hvor er han en skøn lille dreng

Kan da ikke forstå at han allerede er 3 mdr. Så er det jo over 3 mdr. siden vi har set Harry Potter

Dejligt at det hjælper at tale om tingene, og det går fremad, det er lige sådan det skal være.

God barnedåb til jer

Anmeld

21. oktober 2011

Happiness

Nessie skriver:

Hvor er han en skøn lille dreng

Kan da ikke forstå at han allerede er 3 mdr. Så er det jo over 3 mdr. siden vi har set Harry Potter

Dejligt at det hjælper at tale om tingene, og det går fremad, det er lige sådan det skal være.

God barnedåb til jer

Haha ja! Han var jo en god dreng og ventede til jeg havde set den sidste film! (måske liiiige lidt for længe efterfølgende... )

Mange tak! Vi skal heldigvis bare aflevere pynten imorgen, så bliver resten gjort for os Og når det er slut, pakker vi bare bilen... Så rent luksus!

Anmeld

21. oktober 2011

Frøken J.

Gud hvor er han altså skøn!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.