Rose 10 dage gammel + fotos <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2011

PiaRW

Hvor er det dejligt at læse at det kører på skinner for jer nu, og tillykke med ringen 

Hun er simpelthen for skøn  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

Frøken J.

Wulffi89 skriver:

Godt du har fået det hele på plads, det bliver nemmere at overskue tingene jo ældre de bliver jo bedre kender man dem

Og sikken smuk prinsesse i har fået

Lige præcis! Og tusind tak

Anmeld

21. oktober 2011

Frøken J.

Lotus86 skriver:

Sikke en dejlig opdatering, det lyder jo til at det bare går rigtig godt med din skønne lille Rose, som i øvrigt virkelig er en lækker lille en, så nuttet

Det går nemlig helt fantastisk! Og tusind tak

Anmeld

21. oktober 2011

Frøken J.

Strawberry skriver:

Sikke en smuk datter I har

Tak

Anmeld

21. oktober 2011

Frøken J.

Dansker I Holland skriver:

Hehe jeg ELSKER dine updates Hvor er hun bare smuk og SUPER dejlig smiler... Jeg kan godt forstå du er MEGA stolt og super glad for hende Og sikke da et smukt navn hihi...

Tusind tak! Ja, hun er vores lille Rose.. Eller Rose-pigen, Rose-prinsessen.. Kært barn har mange navne

Anmeld

21. oktober 2011

Frøken J.

Lisbeth85 skriver:

Sikke en dejlig baby

Tark

Anmeld

21. oktober 2011

Frøken J.

Miss Church skriver:

Hvor er det dejligt for jer, at det bare kører som det skal nu Og hvor er hun bare lækker!! Hun er simpelthen så skøn at se på. 

Held og lykke til jer alle 3 i den lille familie 

Tusind tak skal du have

Anmeld

21. oktober 2011

Frøken J.

rikkeregnbue skriver:

Nøøøj hvor er hun mums!  Ej hun er da vildt kær  Og godt at i har fundet rytmen i dagene

Synes også hun er total mums Hehe! Ej, tak

Anmeld

21. oktober 2011

Frøken J.

Nessie skriver:

Hvor er hun en skøn lille en

Hvor er det dejligt at høre at det hele går meget bedre, og du føler dig mere sikker i rollen som mor
Hvis hun ellers spiser fint, og tager på, kan jeg ikke forstå at hun skal vækkes af sin søde søvn, for at få mad.
På sygehuset skulle han kun vækkes de første dage, fordi jeg havde sukkersyge, og han derfor ikke havde "startmadpakken", så han skulle lige have noget ekstra. Men så snart amningen var i gang, skulle vi bare lade ham sove.

Billede 5 er SÅ sødt. De kan bare sove så afslappet og fredfyldte
Daniel lå på nøjagtig samme måde på min pude den anden morgen, og jeg blev simpelthen lige nødt til at stå og kigge lidt på ham, selv om jeg egentlig havde travlt og skulle nå toget

Tusind tak!

Jeg synes også det er åndssvagt! For hun sover SÅ tungt og SÅ godt om natten, og det tager virkelig lang tid at få hende så langt "op til overfladen", at jeg kan amme hende. Kan ikke se, hvad det skal være godt for.. Det føles lidt som om, at amningen skal være helt vildt skemalagt i stedet for hun selv siger til.. Hun ender sku med at blive flommefed på den måde

Ja, man bliver så varm om hjertet når de sover sådan! Det er næsten der, at de er allersødest

Anmeld

21. oktober 2011

Frøken J.

PiaRW skriver:

Hvor er det dejligt at læse at det kører på skinner for jer nu, og tillykke med ringen 

Hun er simpelthen for skøn  

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.