Nessie skriver:
Hvor er hun en skøn lille en 
Hvor er det dejligt at høre at det hele går meget bedre, og du føler dig mere sikker i rollen som mor 
Hvis hun ellers spiser fint, og tager på, kan jeg ikke forstå at hun skal vækkes af sin søde søvn, for at få mad.
På sygehuset skulle han kun vækkes de første dage, fordi jeg havde sukkersyge, og han derfor ikke havde "startmadpakken", så han skulle lige have noget ekstra. Men så snart amningen var i gang, skulle vi bare lade ham sove.
Billede 5 er SÅ sødt. De kan bare sove så afslappet og fredfyldte 
Daniel lå på nøjagtig samme måde på min pude den anden morgen, og jeg blev simpelthen lige nødt til at stå og kigge lidt på ham, selv om jeg egentlig havde travlt og skulle nå toget 
Tusind tak!
Jeg synes også det er åndssvagt! For hun sover SÅ tungt og SÅ godt om natten, og det tager virkelig lang tid at få hende så langt "op til overfladen", at jeg kan amme hende. Kan ikke se, hvad det skal være godt for.. Det føles lidt som om, at amningen skal være helt vildt skemalagt i stedet for hun selv siger til.. Hun ender sku med at blive flommefed på den måde
Ja, man bliver så varm om hjertet når de sover sådan! Det er næsten der, at de er allersødest
Anmeld