Rose 10 dage gammel + fotos <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. oktober 2011

Frøken J.

Nina Amelia skriver:

Pas på med at komme til Sjælland Janne, for i får hende ikke med hjem igen! Hun er simpelthen bare så nuser åååhh

Så kommer jeg aldrig! Haha Jeg synes også hun er cute

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. oktober 2011

Frøken J.

Nessie skriver:

Det virker altså også mærkeligt.

Jeg ville nok bare lade hende sove, det siger de jo også at babyer har bedst af.

Ellers kan du jo prøve at ringe til SP-vagten, og høre hvad de siger.

Daniel er lige blevet 2 år, og jeg bruger stadig meget tid på bare at kigge på ham Det bliver man åbenbart ved med som mor

Jeg fik forresten også en ring i barselsgave. En hvidgulds-alliancering med en brillant i, skøn gave at få. Og så kan der sættes flere sten i, når der er andre mærkedage

Vi kiggede også på allianceringe dernede, men det blev den anden

Jeg snakkede med SP-vagten og hun sagde at om natten var det ok ikke at vække hende, men hun må max sove i 5 timer. Men det er da lidt bedre end 3!

Anmeld

21. oktober 2011

Frøken J.

Chamomile skriver:

Hvor er hun dog en skøn lille skønhed. Uha, bliver da helt skruk.

Tak

Anmeld

21. oktober 2011

Frøken J.

anetteb skriver:

hvor er hun dog bare über skøn
stort tillykke med hende

Tak søde!

Anmeld

21. oktober 2011

Nessie

Frøken J. skriver:

Vi kiggede også på allianceringe dernede, men det blev den anden

Jeg snakkede med SP-vagten og hun sagde at om natten var det ok ikke at vække hende, men hun må max sove i 5 timer. Men det er da lidt bedre end 3!

Ja, mon ikke

Og det kommer nok også til at passe meget godt med at hun alligevel vågner efter ca. 5 timer

Anmeld

21. oktober 2011

Oliver,Troia&Wictor

Frøken J. skriver:

Det kan du tro Carsten er min kære onkel Og Cecilie og Simon min fætter og kusine Og min mor bor i samme opgang som dem

Åhh de er så herlige Carsten og Lene Har hørt så meget om at du ventede dig, og at hun skulle hedde Rose, det er der jo ikke så mange piger der hedder

Jeg bor sammen med min mand og snart 3 børn i basthaven i nr. 7 så kender også udmærket Simon og Cille Ved oz godt hvem din mor er så

Anmeld

21. oktober 2011

LISBETH:-)

Hvor er det dejligt at det hele går bedre!!!

Og så er det altså bare den mest fantastiske lille trold du har fået der, jeg er ihvertfald helt solgt sad og sage nåhhhh, nåhhhhhh, nåhhhhhhhh til alle billederne!

Tillykke med at overskudet er vendt tilbage!!

Anmeld

21. oktober 2011

Frøken J.

Oliver&Troia <3 skriver:

Åhh de er så herlige Carsten og Lene Har hørt så meget om at du ventede dig, og at hun skulle hedde Rose, det er der jo ikke så mange piger der hedder

Jeg bor sammen med min mand og snart 3 børn i basthaven i nr. 7 så kender også udmærket Simon og Cille Ved oz godt hvem din mor er så

Det er de nemlige! Men vidste også godt du kendte dem, for de har godt haft fortalt om dig og seje lille Troia Verden er lille

Anmeld

21. oktober 2011

Frøken J.

lisbeth2910 skriver:

Hvor er det dejligt at det hele går bedre!!!

Og så er det altså bare den mest fantastiske lille trold du har fået der, jeg er ihvertfald helt solgt sad og sage nåhhhh, nåhhhhhh, nåhhhhhhhh til alle billederne!

Tillykke med at overskudet er vendt tilbage!!

Hehe tak Jeg tænker også selv nåååh, nåååh, nåååh når jeg ser på hende. Altså pånær når hun er hys og ligner djævlen selv

Anmeld

21. oktober 2011

LISBETH:-)

Frøken J. skriver:

Hehe tak Jeg tænker også selv nåååh, nåååh, nåååh når jeg ser på hende. Altså pånær når hun er hys og ligner djævlen selv

Nyd det!!!!!!! Pludselig er de store og opfører sig også som djævlen og gør alt det de IKKE skal:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.