Rose 10 dage gammel + fotos <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2011

Frøken J.

Mettemus skriver:

Årh det var en dejlig Update. Skøn læsning, dejligt at amningen er kommet godt igang nu og at du har fået ro på og mod på morskabet hun er så yndig, din lille Rose. Jeg synes hun ligner Laurits helt vildt, bare en lille smule større og mørkere. Så dejlig!!

Tusind tak! Er jo også bare ellevild med Laurits, han er bare for sød. Måtte lige ind og kigge billeder via din profil, og du har faktisk ret med ligheden!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

Hailiesmom11

Godt du har fået det hele på plads, det bliver nemmere at overskue tingene jo ældre de bliver jo bedre kender man dem

Og sikken smuk prinsesse i har fået

Anmeld

21. oktober 2011

Lotus86

Sikke en dejlig opdatering, det lyder jo til at det bare går rigtig godt med din skønne lille Rose, som i øvrigt virkelig er en lækker lille en, så nuttet

Anmeld

21. oktober 2011

.....

Sikke en smuk datter I har

Anmeld

21. oktober 2011

Dansker I Holland

Frøken J. skriver:

Synes jeg lige ville komme med en update efter den første tids rod! For det går bare sååå godt lige i disse dage. Hvilket på en måde bekymrer mig, for hun har bare ændret sig lige sådan ud af det blå! Hun sover mega meget, og de sidste 2 døgn har vi kørt sådan en fin rutine. Hun sover 3-4 timer af gangen, bliver vækket, ammet og puslet (SP siger hun SKAL spise senest hver 4. time), og så sover hun 3-4 timer igen, og sådan kører den bare. Der er lige 2 gange om dagen hvor hun er vågen lidt længere af gangen, men ellers hedder det bare snooork... Er det normalt de sover så meget? Hun tisser og skider fint

Efter natamningen omkring kl. 3-4 stykker sover hun videre i sengen mellem Lars og jeg, og det er bare tophygge. Hun elsker det! Ydermere er hun blevet introduceret for sutten, hvilket har gjort hende meget mere rolig. Tror det beroliger, når hun har ondt i maven. Hun græder kun når der lige er en ond prut, eller når mor er for langsom med babsen!

Alt det her er faktisk sket siden jeg kunne smide flasken igen og gå over til amning med suttebrik. Som om hun har det meget bedre nu - Det er mor jo glad for, og jeg har ikke tudet i dagevis, og føler mig faktisk som en ganske habil mor nu! Og frygter ikke længere, at Lars tager på job igen, selvom jeg hellere ville have han var hjemme.

Jeg har det dog stadig med at glemme at spise, og jeg har tabt 2-3 kilo på 2-3 dage. Det er ikke lige så godt, det ved jeg. Men så er der så mange andre ting man hellere vil nå, når hun sover. Fx selv at sove! Woopsi daisy.

Derudover er jeg begyndt at få mælkepletter på bluserne. Ih altså! Og det sker sjovt nok hver gang jeg lige skal til at amme. Som om det specifikke bryst, som jeg har tænkt mig at tilbyde Rose registrerer, at jeg tænker amning, og så sprøjter mælk ud. Skide fedt at have sådan en mælkeplet på babsen hjemme hos svigerne. Haha! Bruger da ellers ammeindlæg

Ellers er hun bare så skøn og dejlig. Navlestumpen er faldet af, hun har været i bad 2 gange nu, og hun virker sund og rask. Hun er enormt stærk i nakken, men kunne allerede holde hovedet selv nogle sekunder lige da hun kom ud af maven, så hun er bare sej. Øjenkontakt er intet problem! Det får vi masser af!

Hun elsker at blive båret på skulderen, og elsker når mor synger åndssvage sange ("Åååh min lille Rose, du rimer jo på pose.. Og har det som fod i hose, dumdidumdidum").

Alt i alt er hun faldet meget mere til ro de sidste dage og er rigtig hyggeputtebaby. Mors lille prinsessepige!

I dag har jeg også fået en rigtig smuk gave. Jeg har fået en ring af Lars, som han har gået og sparet op til. En "tak for min datter"-gave. 14 karat hvidguld med 0,5 karat brilliant. En rigtig smuk prinsessering, som jeg er virkelig glad for! Vi har haft et par ture, når trætheden har været overvældende, men det har været undtagelsen nærmere end reglen, og vi er rigtig gode til at støtte op om hinanden og huske hinanden

Hehe jeg ELSKER dine updates Hvor er hun bare smuk og SUPER dejlig smiler... Jeg kan godt forstå du er MEGA stolt og super glad for hende Og sikke da et smukt navn hihi...

Anmeld

21. oktober 2011

Lisbeth85

Sikke en dejlig baby

Anmeld

21. oktober 2011

Miss Church

Hvor er det dejligt for jer, at det bare kører som det skal nu Og hvor er hun bare lækker!! Hun er simpelthen så skøn at se på. 

Held og lykke til jer alle 3 i den lille familie 

Anmeld

21. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Nøøøj hvor er hun mums!  Ej hun er da vildt kær  Og godt at i har fundet rytmen i dagene

Anmeld

21. oktober 2011

Mor Til Oktober Børn

Frøken J. skriver:

Taark! Og det kan jeg godt forstå, den er bare fin

Men den er jo slet ikk noget i forhold til den prinsesse i har fået jer ..

Anmeld

21. oktober 2011

Nessie

Hvor er hun en skøn lille en

Hvor er det dejligt at høre at det hele går meget bedre, og du føler dig mere sikker i rollen som mor
Hvis hun ellers spiser fint, og tager på, kan jeg ikke forstå at hun skal vækkes af sin søde søvn, for at få mad.
På sygehuset skulle han kun vækkes de første dage, fordi jeg havde sukkersyge, og han derfor ikke havde "startmadpakken", så han skulle lige have noget ekstra. Men så snart amningen var i gang, skulle vi bare lade ham sove.

Billede 5 er SÅ sødt. De kan bare sove så afslappet og fredfyldte
Daniel lå på nøjagtig samme måde på min pude den anden morgen, og jeg blev simpelthen lige nødt til at stå og kigge lidt på ham, selv om jeg egentlig havde travlt og skulle nå toget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.