Rose 10 dage gammel + fotos <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2011

Frøken J.

Katte87 skriver:

Det lyder også helt vildt! Jeg lækker også en del, men så længe jeg sover med ammebh og indlæg, så holder mælken sig indenbords

Jeg har på 2 dage malket 2 hele flasker til fryseren ud, og det er bare når jeg har malket lidt for at tage det værste tryk, så hun ikke bliver kvalt i mælk, når jeg ammer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

Vivian87

Hvor er det bare en vidunderlig opdatering at læse Er virkelig glad på jeres vejne over at i endelig har fundet en rytme og du endelig selv føler dig som den fantastiske mor du uden tvivl er Hun er da bare gudeskøn! Lige til spise

Anmeld

20. oktober 2011

bullerbassen

Frøken J. skriver:

Det er nemlig dejligt efterhånden som man lærer hende at kende, at aflæse hendes behov og humør, og hun lærer os at kende. Det er egentlig smukt på sin vis

Det jo nemlig det - det er jo en " opgave " man på ingen måde kan kan forberede sig til . Man kan læse bøger op og ned uden at bliver klogere . For hver lille baby er unikke . Så skønt i er ved at finde vejen nu - så du kan begynde at slappe af og nye jeres skønne lille pige

Anmeld

20. oktober 2011

Frøken J.

Vivian87 skriver:

Hvor er det bare en vidunderlig opdatering at læse Er virkelig glad på jeres vejne over at i endelig har fundet en rytme og du endelig selv føler dig som den fantastiske mor du uden tvivl er Hun er da bare gudeskøn! Lige til spise

Tusind tak

Anmeld

20. oktober 2011

Frøken J.

bullerbassen skriver:

Det jo nemlig det - det er jo en " opgave " man på ingen måde kan kan forberede sig til . Man kan læse bøger op og ned uden at bliver klogere . For hver lille baby er unikke . Så skønt i er ved at finde vejen nu - så du kan begynde at slappe af og nye jeres skønne lille pige

Præcis, og man kan have nok så mange tanker og idéer om, hvordan man vil gøre tingene, men det er bare ikke sikkert det hele passer sammen, når så man sidder med den lille

Anmeld

20. oktober 2011

MelikkazMoar

Hvor er hun sød !

Anmeld

20. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Frøken J. skriver:

Jeg har på 2 dage malket 2 hele flasker til fryseren ud, og det er bare når jeg har malket lidt for at tage det værste tryk, så hun ikke bliver kvalt i mælk, når jeg ammer

Hold da op!  Men ja, det er da dejligt! Så skal du i det mindste ikke bekymre dig om det

Anmeld

20. oktober 2011

Mettemus

Årh det var en dejlig Update. Skøn læsning, dejligt at amningen er kommet godt igang nu og at du har fået ro på og mod på morskabet hun er så yndig, din lille Rose. Jeg synes hun ligner Laurits helt vildt, bare en lille smule større og mørkere. Så dejlig!!

Anmeld

20. oktober 2011

bullerbassen

Frøken J. skriver:

Præcis, og man kan have nok så mange tanker og idéer om, hvordan man vil gøre tingene, men det er bare ikke sikkert det hele passer sammen, når så man sidder med den lille

Nemlig og ikke 2 babyer er ens . Så den første tid går med at lærer hinanden at kende .sådan vil det ofte være den kommende tid jo mere de udvikler sig kommer der nye behov der skal læres og tolkes .

Anmeld

20. oktober 2011

Frøken J.

MelikkazMoar skriver:

Hvor er hun sød !

Tusind tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.