Rose 10 dage gammel + fotos <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2011

Frøken J.

bullerbassen skriver:

Dejlig opdatering - har kikket et par gange efter en. Skønt i har fået styr på tingene og kan slappe af igen . Og nye lille rose . Den første tid er hård , så meget nyt der skal falde på plads . Hormonerne kører og den lille nye skal lærers at kende. Dejlig det går den vej

Det er nemlig dejligt efterhånden som man lærer hende at kende, at aflæse hendes behov og humør, og hun lærer os at kende. Det er egentlig smukt på sin vis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

Frøken J.

-Sigrid- skriver:

2 sæt tøj til Rose og 2 sæt tøj til mor Jeg håber I har en stor pusletaske

Skal vist snart have gang i en decideret weekendtaske

Anmeld

20. oktober 2011

Muttitil1+1

Hehe tak

Tjah, måske det kan smitte! Fandme også på sin plads, når jeg har klemt så stor en unge ud

De mælkepletter kunne godt undgås! Det værste var, at efter det var sket én gang i dag, var jeg meget obs på det, da vi var ude hos svigerne. Blev ved med at kigge ned af mig selv for at checke, og i det sekund jeg gik ind i rummet ved siden af for at amme og kiggede ned af mig selv, så var der en plet igen. Utroligt!

De kommer bare lige pludselig! Og man kan bare undre sig når man vågner og natten og være helt i tvivl om man har tisset i sengen, så stor en sø man har lavet  haha

Men ja, det er da på sin plads at blive lidt forkælet, når vi har ydet så meget hehe...

Anmeld

20. oktober 2011

Filuca

Hvor er hun dog en smuk lille pige

Anmeld

20. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Frøken J. skriver:

Synes også man vender sig til trætheden! Det værste, synes jeg, er at der er koldt i soveværelset. Fordi sovetemperaturen for en baby skal være 18-20 grader. Så er det p... koldt at stå op om natten og smide tøjet for at amme

Ja fy for fanden! Jeg har nu skruet en smule op for varmen - synes det var aaalt for koldt  Jeg er også blevet stor fan af at amme liggende, så jeg kan blive under dynen

Anmeld

20. oktober 2011

Frøken J.

NadiaSK skriver:

De kommer bare lige pludselig! Og man kan bare undre sig når man vågner og natten og være helt i tvivl om man har tisset i sengen, så stor en sø man har lavet  haha

Men ja, det er da på sin plads at blive lidt forkælet, når vi har ydet så meget hehe...

Ja tak, den har jeg prøvet flere gange nu! Haha! Det er vildt irriterende. Så jeg er begyndt at sove på et håndklæde. Hvad man ikke gør for de små

Anmeld

20. oktober 2011

Frøken J.

Filuca skriver:

Hvor er hun dog en smuk lille pige

Tusind tak!

Anmeld

20. oktober 2011

Frøken J.

Katte87 skriver:

Ja fy for fanden! Jeg har nu skruet en smule op for varmen - synes det var aaalt for koldt  Jeg er også blevet stor fan af at amme liggende, så jeg kan blive under dynen

Det vil jeg bare så gerne, men jeg har alt for meget mælk, så det løber ud over det hele, hvis jeg ligger ned Luksusproblem!

Anmeld

20. oktober 2011

Ka+Ma=Be

Frøken J. skriver:

Det vil jeg bare så gerne, men jeg har alt for meget mælk, så det løber ud over det hele, hvis jeg ligger ned Luksusproblem!

Det lyder også helt vildt! Jeg lækker også en del, men så længe jeg sover med ammebh og indlæg, så holder mælken sig indenbords

Anmeld

20. oktober 2011

Muttitil1+1

Frøken J. skriver:

Ja tak, den har jeg prøvet flere gange nu! Haha! Det er vildt irriterende. Så jeg er begyndt at sove på et håndklæde. Hvad man ikke gør for de små

Haha - ja, man vil sgu gøre hvad som helst for de små guldklumper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.