Synes jeg lige ville komme med en update efter den første tids rod! For det går bare sååå godt lige i disse dage. Hvilket på en måde bekymrer mig, for hun har bare ændret sig lige sådan ud af det blå!

Hun sover mega meget, og de sidste 2 døgn har vi kørt sådan en fin rutine. Hun sover 3-4 timer af gangen, bliver vækket, ammet og puslet (SP siger hun SKAL spise senest hver 4. time), og så sover hun 3-4 timer igen, og sådan kører den bare. Der er lige 2 gange om dagen hvor hun er vågen lidt længere af gangen, men ellers hedder det bare snooork... Er det normalt de sover så meget? Hun tisser og skider fint

Efter natamningen omkring kl. 3-4 stykker sover hun videre i sengen mellem Lars og jeg, og det er bare tophygge. Hun elsker det! Ydermere er hun blevet introduceret for sutten, hvilket har gjort hende meget mere rolig. Tror det beroliger, når hun har ondt i maven. Hun græder kun når der lige er en ond prut, eller når mor er for langsom med babsen!

Alt det her er faktisk sket siden jeg kunne smide flasken igen og gå over til amning med suttebrik. Som om hun har det meget bedre nu - Det er mor jo glad for, og jeg har ikke tudet i dagevis, og føler mig faktisk som en ganske habil mor nu! Og frygter ikke længere, at Lars tager på job igen, selvom jeg hellere ville have han var hjemme.
Jeg har det dog stadig med at glemme at spise, og jeg har tabt 2-3 kilo på 2-3 dage. Det er ikke lige så godt, det ved jeg. Men så er der så mange andre ting man hellere vil nå, når hun sover. Fx selv at sove! Woopsi daisy.
Derudover er jeg begyndt at få mælkepletter på bluserne. Ih altså! Og det sker sjovt nok hver gang jeg lige skal til at amme. Som om det specifikke bryst, som jeg har tænkt mig at tilbyde Rose registrerer, at jeg tænker amning, og så sprøjter mælk ud. Skide fedt at have sådan en mælkeplet på babsen hjemme hos svigerne. Haha! Bruger da ellers ammeindlæg

Ellers er hun bare så skøn og dejlig. Navlestumpen er faldet af, hun har været i bad 2 gange nu, og hun virker sund og rask. Hun er enormt stærk i nakken, men kunne allerede holde hovedet selv nogle sekunder lige da hun kom ud af maven, så hun er bare sej. Øjenkontakt er intet problem! Det får vi masser af!
Hun elsker at blive båret på skulderen, og elsker når mor synger åndssvage sange ("Åååh min lille Rose, du rimer jo på pose.. Og har det som fod i hose, dumdidumdidum").
Alt i alt er hun faldet meget mere til ro de sidste dage og er rigtig hyggeputtebaby. Mors lille prinsessepige!
I dag har jeg også fået en rigtig smuk gave. Jeg har fået en ring af Lars, som han har gået og sparet op til. En "tak for min datter"-gave. 14 karat hvidguld med 0,5 karat brilliant. En rigtig smuk prinsessering, som jeg er virkelig glad for! Vi har haft et par ture, når trætheden har været overvældende, men det har været undtagelsen nærmere end reglen, og vi er rigtig gode til at støtte op om hinanden og huske hinanden