Rose 10 dage gammel + fotos <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2011

Muttitil1+1

Ej, hvor er det bare godt at høre at det hele går rigtig godt Bliver total misundelig hehe...

Skønne billeder og en rigtig lækker prinsesse I har fået jer

Hvor er det fedt at din mand er så betænksom! Smitter det? For så vil jeg godt have at han tilbragte lidt tid sammen med min mand

Og det med mælkepletter, det er bare helt fantastisk!... Eller noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2011

Frøken J.

MillesMor111010 skriver:

Hvor er hun skøn og hvor er det dejligt at høre at det hele er ved at falde til ro  Men det er altid lidt hektisk i starten, når man bliver forældre

og den prinsesse ring du snakker om .. Sådan en vil jeg oss ha!! Pis Misundelig nu !!

Taark! Og det kan jeg godt forstå, den er bare fin

Anmeld

20. oktober 2011

bøgelund

hvor er hun dog bare sød.. 

fulgte der en lille forlovelse med ringen også? vil også meget gerne se et billede af den.. 

og endnu engang stort tillykke med den smukke prinsesse.. og skønt at det kører godt.. jeg er ikke i tvivl om, at Rose har de bedste forældre i verden.. 

Anmeld

20. oktober 2011

Frøken J.

Katte87 skriver:

Hvor er hun bare fin Og dejligt at høre, at det hele kører meget bedre nu  Benjamin sov også meget de første uger - det ændrer sig lige så stille - lidt efter lidt

Tak Well, så må jeg forsøge at nyde det mens tid er Og lade op på søvnen!

Anmeld

20. oktober 2011

Mi

Hvor er hun smuk

Anmeld

20. oktober 2011

Frøken J.

-Sigrid- skriver:

Skøn opdatering, dejligt du ikke længere er bange for at blive deprimeret, og du ligesom kan "klare" det nu - og hvor har du da bare intilligente bryster!
Og hun er da en lækker lille en, hun ser ud til at være meget opmærksom på kameraet!  

Tak Og ja, mine bryster kan bare dét der. Haha! Ej, det er sku frygteligt. Må til at have skiftetøj med

Anmeld

20. oktober 2011

Frøken J.

Zibi_84 skriver:

Hvor er det dejligt at høre! Og hvor er hun dog dejlig lækker, lækker pige... Og så er det jo ikke dårligt med en smuk ring fra farmand;0)

Tusind tak! Og nej, det var meget betænksomt af ham. Han er en god fangst

Anmeld

20. oktober 2011

Laulund87

Frøken J. skriver:

Skal lige have taget et foto

men du er altid velkommen! Selvom hun ikke er meget ved, når hun sover sådan

Vi havde en god tur! Var godt nok ved at gå i panik, da vi stod foran opgangen og ikke anede hvordan man låste hjulene. Haha! Fandme heldigt du også har en Trille

Jeg vækker hende bare muhaha.. Ej hun vågner når jeg kommer, det er jeg heeeelt sikker på

Haha glad for at jeg kunne hjælpe, selvom jeg ikke lige fattede hvad du mente

Anmeld

20. oktober 2011

Frøken J.

Happiness skriver:

I starten vækkede jeg også min, bl.a fordi jeg ikke vidste om han tog nok på. Men efter jeg var sikker på at han gjorde det. Så lod jeg ham altså sove (om natten især ) Og det sagde min SP ikke noget til

Så hvis hun tager nok på, så ville jeg nok lade hende sove

Jeg må lige høre min SP efter næste besøg! Ved første besøg vejede hun sin fødselsvægt som hun skulle, men ved ikke hvordan hun har taget på siden. Synes nemlig også det er synd at vække hende, når hun sover så tungt og godt

Anmeld

20. oktober 2011

Frøken J.

matryoshka skriver:

Tillykke med jeres helt egen smukke Rose. Et virkelig flot navn til en flot ny pige!

En underholdende og hyggelig opdatering at læse. Jeg ønsker jeg alt det bedste!

Tusind tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.