Lou87 skriver:
Tak for svar. Og hvor er det øv du er lidt i samme situation, det sku træls og ha det sådan.
Dejligt du har mulighed for at være deltids sygemeldt... Det har jeg fået at vide at mit arbejde ikke går ind for.
Så frygter lidt det måske ender med en fyring når jeg skal ha en sygesamtale på fredag og jeg har en lægeerklæring med på yderligere 4-6 uger hvor jeg nu skal igang med noget træning.
Jeg tænker også at man umiddelbart nok får overanstrengt sig i vand.. da man jo nok føler man kan mere..
Så ja jeg håber at nu jeg finder en fys med noget træningsfaciliteter tilknyttet til at jeg får noget god træning der hjælper mig. Men det sted jeg ringede til i går der var jeg så nr 12 på venteliste
Så må vidst bare ringe videre..
Hmm det IRRITERER mig virkelig at du nu som mange andre har fortalt mig at man ikk må gå til kiropraktor hvis man er hypermobil...... jeg spurgte den kiropraktor jeg var ved flere gange omkring minhypermobilitet og behandlingen.. og hun sagde det ikk betød noget... grrr! 
Hvad har du været igennem af behandlings former og undersøgelser ??
åhh det er råddent at høre at kiopraktoren behandlede dig selvom du er hybermobil..
men har selv været udsat for det samme.. for den gang vidste jeg det heller ikke.. hun knækkede mit bækken gentagende gange.. og det hjalp ik en dyt.. tværtimod.!!
men nej som hybermobil skal man ikke knækkes.. det gør vi jo rigeligt selv i forvejen..
jeg fik konstateret hybermobilitet i anklerne som det første fordi jeg blev ved med at vride om som barn.
så gik mit knæ pludselig af led mens jeg lå i min seng. hold da kæft hvor gjorde det ondt.. måtte humpe rundt på krykker derefter..
der er egentlig aldrig blevet gjort noget ved det udover det jeg selv har underøgt.. træning træning træning.
man skal opbygge muskler omkring leddet for at aflaste ledbåndene.. men hvis det er virkelig slemt kan man blive opereret for det hvor de korter senerne af. men det kan man jo gøre i hele kroppen på mig så :S det er ik en mulighed..
min gamle læge har ik været villig til at hjælpe mig overhovedet.. så har skiftet læge og håber på at han vil henvise mig til et rygcenter i silkeborg for udredelse.
jeg er også kun deltidssygemeldt fordi min mand begik selvmord i feb.
men kæmper nu med så mange ting at det er svært for mig at se mig selv vende 100% tilbage på jobbet..