UPDATE!! På: hjælp, nogen med forstand på hypermobilitet?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

SukkerDronning

Lou87 skriver:

Hvilken svømmehal jeg svømmer i siger du ??
Tror du mener, hvilken svømmehal jeg plasker-som-en-hund-der-er-ved-og-drukne-i hehehe...

Og hell no, min mund er lukket

Hahah nok meget fornuftigt ikke at røbe det ellers er der pludselig en heel flok tøser, der har pakker en slikpose og popcorn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Lou87

bette skriver:

nej jeg er heller ikke ledig men deltidsygemeldt fra arbejdet.. og når man er det et stykke tid bliver man kontaktet af jobcenteret hvor de forsøger at hjælpe en tilbage på jobbet med de tiltag du har brug for

Hmm okay, tænker at det er noget der sker senere så måske..
Men går ikk ufra man får betalt behndalinger der allerede er sket.

Anmeld

25. oktober 2011

Lou87

Sirup skriver:

Hahah nok meget fornuftigt ikke at røbe det ellers er der pludselig en heel flok tøser, der har pakker en slikpose og popcorn

Haha præcis

Anmeld

25. oktober 2011

SukkerDronning

Lou87 skriver:

Haha præcis

Anmeld

25. oktober 2011

bette

Lou87 skriver:

Hmm okay, tænker at det er noget der sker senere så måske..
Men går ikk ufra man får betalt behndalinger der allerede er sket.

nej man kan ikke få betalt de behandlinger man har fået dog :)

kan godt være man skal være sygemeldt længere tid før de træder til.. :S kan snart ik finde hoved og hale i dagene mere 

Anmeld

26. oktober 2011

Lou87

bette skriver:

nej man kan ikke få betalt de behandlinger man har fået dog

kan godt være man skal være sygemeldt længere tid før de træder til.. kan snart ik finde hoved og hale i dagene mere 

Okay - det lidt noget møg..
For har fundet ud af jeg umiddelbart ik er dækket af nogen sundhedsforsikring.. og selve min ulykkesforsikring dækker kun pludselige ulykker.
Så ja.. Må håbe der er en eller anden løsning, for jeg har sku ikk råd til og betale for 2 gange ryghold om ugen, plus fys eller osteopat også. Det sku for dyrt.

Anmeld

26. oktober 2011

bette

Lou87 skriver:

Okay - det lidt noget møg..
For har fundet ud af jeg umiddelbart ik er dækket af nogen sundhedsforsikring.. og selve min ulykkesforsikring dækker kun pludselige ulykker.
Så ja.. Må håbe der er en eller anden løsning, for jeg har sku ikk råd til og betale for 2 gange ryghold om ugen, plus fys eller osteopat også. Det sku for dyrt.

det er nemlig rigtig røv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.