ville du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2011

Nettemor

Prøver da lige at oppe en gang for at se om der ikke bare flere der havde en mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2011

Phoenix

nettemor skriver:

så var der billeder.. dette er bare et meget lille udvalg. legetøjet laver han flere af samme slags og han har nogle flere han laver en disse.. men har desværre ikke alle herhjemme..

skålene er rimelig meget unika og det er lidt forskelligt hvad han har af dem..

lysestagerne kan både bruges til fyrfarslys og til æggebæger

Måtte bare lige kommentere, hvor flot lavet hans ting er. Han er da virkelig dygtig. Den ros må du gerne give videre 

Anmeld

15. oktober 2011

Camillee

nettemor skriver:

så var der billeder.. dette er bare et meget lille udvalg. legetøjet laver han flere af samme slags og han har nogle flere han laver en disse.. men har desværre ikke alle herhjemme..

skålene er rimelig meget unika og det er lidt forskelligt hvad han har af dem..

lysestagerne kan både bruges til fyrfarslys og til æggebæger

Jeg er VILD med hans trælege tøj! sikke et håndværk!
og ja jeg ville helt sikkert godt kunne finde på at købe det!

er det noget han sælger?

Anmeld

15. oktober 2011

Nettemor

Phoenix skriver:

Måtte bare lige kommentere, hvor flot lavet hans ting er. Han er da virkelig dygtig. Den ros må du gerne give videre 

Det skal jeg i hvert fald nok gøre...

Anmeld

15. oktober 2011

Nettemor

Camillee skriver:

Jeg er VILD med hans trælege tøj! sikke et håndværk!
og ja jeg ville helt sikkert godt kunne finde på at købe det!

er det noget han sælger?

Det er noget han sælger ja. Skal bare ha han overtalt til at sælge på nettet også

Anmeld

15. oktober 2011

birthee

Hvad skal han have for sådan en bil??? Og kunne han overtales til en dukkevogn, i samme str. som bilen???

Anmeld

15. oktober 2011

Nettemor

birthee skriver:

Hvad skal han have for sådan en bil??? Og kunne han overtales til en dukkevogn, i samme str. som bilen???

Mener det er 150 bilen koster...

Altså jeg ved at han har lavet en dukke vogn før men der var ikke rigtig nogen interesse i den, siger han så derfor har han ikke lavet dem længe.. Skal se om jeg kan få ham til det igen for de er mega søde og kunne også godt bruges som bordpynt til barnedåb

Anmeld

15. oktober 2011

Camillee

nettemor skriver:

Det er noget han sælger ja. Skal bare ha han overtalt til at sælge på nettet også

der er bare så flot! stor ros..

Hvad ville legettøjer på billede 2,3 og 5 koste?
altså privrer per stk legetøj??

Anmeld

15. oktober 2011

birthee

nettemor skriver:

Mener det er 150 bilen koster...

Altså jeg ved at han har lavet en dukke vogn før men der var ikke rigtig nogen interesse i den, siger han så derfor har han ikke lavet dem længe.. Skal se om jeg kan få ham til det igen for de er mega søde og kunne også godt bruges som bordpynt til barnedåb

Hvor lang er bilen så???

Anmeld

15. oktober 2011

klmf

Jeg elsker trælegetøj, så kunne  sagtens være en potentiel køber hvis det ikke er for dyrt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.