ville du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2011

Nettemor

Han kan da helt sikkert godt tjene penge på det over nettet.

En god hjemmeside, og lidt annoncering/mund til mund omtale så er han godt kørende 

kunne nemlig heller ikke forestille mig andet.. men skulle lige være sikker på det ikke bare var fordi han er min bedstefar at jeg syns det er så fedt..

tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

Ranarupta

nettemor skriver:

købe håndlavet trælegetøj? altså biler. traktor osv?

og hvad med skåle i træ?

jeg spørger fordi min bedstefar laver de fineste ting i sit værksted men han mener ikke det er noget men kan sælge på nettet... og det kan jeg da ikke forstå så tænkte at jeg lige ville høre jeres mening om det.. så hvad siger I piger og drenge

kom frisk

Helt sikkert!!

Så længe, at det ikke splintrer, er behandlet med børnevenlig olie og malet med børnevenlig maling

Jeg elsker trælegetøj! 

Anmeld

14. oktober 2011

Ranarupta

Så lige billederne. 
Hold da op, hvor er det flot!!!!

Det kan han sagtens sælge! 

Anmeld

14. oktober 2011

Nettemor

Ranarupta skriver:

Så lige billederne. 
Hold da op, hvor er det flot!!!!

Det kan han sagtens sælge! 

han sælger det allerede men han mener ikke det kan gå på nettet

og som du kan se så er det ikke malet.. og har aldrig oplevet at det splintre..

Anmeld

14. oktober 2011

Silas&Mille

Jeg kunne godt finde på at købe sådan nogle ting.

Er helt vild med skålen på de sidste billede og legetøjet er rigtig fedt. Helt sikkert noget Silas ville få glæde af når han bliver lidt større

Synes da du skal prikke noget mere til ham, så han kan få gang i lidt net-salg. Tror sagtens det kan lade sig gøre. Om ikke andet så i hvert fald her på Baby.dk 

Anmeld

14. oktober 2011

Nettemor

SilasMor skriver:

Er helt vild med skålen på de sidste billede og legetøjet er rigtig fedt. Helt sikkert noget Silas ville få glæde af når han bliver lidt større

Synes da du skal prikke noget mere til ham, så han kan få gang i lidt net-salg. Tror sagtens det kan lade sig gøre. Om ikke andet så i hvert fald her på Baby.dk 

det vil jeg da lige gøre.. om ikke andet kan jeg da vise ham den her tråd så han kan se at det ikke kun er mig der syns det..

Anmeld

14. oktober 2011

Nettemor

SilasMor skriver:

hov forresten og skålen var en vi fik til hans fødselsdag. han brugte dem som bordkort så alle par fik en skål (og dem der var alene fik self også en )

og Sebastian som var det eneste barn fik bilen som bordkort

Anmeld

14. oktober 2011

twinboys

waaauuuw det skulle han da gøre....

Jeg er på jeg vil gerne købe...

Hvad er priserne for de enkelte sager...

Er det æggebægere??? 

Majbritt

Anmeld

14. oktober 2011

Silas&Mille

nettemor skriver:

hov forresten og skålen var en vi fik til hans fødselsdag. han brugte dem som bordkort så alle par fik en skål (og dem der var alene fik self også en )

og Sebastian som var det eneste barn fik bilen som bordkort

Fed ide at bruge tingene til bordkort

Anmeld

14. oktober 2011

Silas&Mille

nettemor skriver:

det vil jeg da lige gøre.. om ikke andet kan jeg da vise ham den her tråd så han kan se at det ikke kun er mig der syns det..

Viste lige billederne til kæresten og han ville meget gerne vide: hvad prisen er på den super fede skål på det sidste billede? 

Hvad tager sin bedstefar ellers for legesagern?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.