Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lone Jakobsen skriver: hold da op, det er virkelig smukke ting han laver dem ku han sagtens sælge.
hold da op, det er virkelig smukke ting han laver dem ku han sagtens sælge.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
RGN skriver: Helt enig.
Helt enig.
Zeus skriver: Wow
Wow
nettemor skriver: kan være jeg skal have ham overbevist om at jeg skal sætte noget til salg her på baby
kan være jeg skal have ham overbevist om at jeg skal sætte noget til salg her på baby
ja det synes jeg da bestemt
Janni. skriver: Er 100 % overbevist om at han sagtens kan sælge det på nettet. Hold da helt op hvor er det bare flot!! Vi har allerede 2 ting vi kunne være interesseret i, hvis han beslutter sig for sælge. Selv min kæreste som ellers er meget kræsen hvad angår trælegetøj, er helt solgt
Er 100 % overbevist om at han sagtens kan sælge det på nettet. Hold da helt op hvor er det bare flot!!
Vi har allerede 2 ting vi kunne være interesseret i, hvis han beslutter sig for sælge. Selv min kæreste som ellers er meget kræsen hvad angår trælegetøj, er helt solgt
Lone Jakobsen skriver: ja det synes jeg da bestemt
nettemor skriver: ja jeg er faktisk også lidt stolt af ham.. og det er virkelig kvalitet..
ja jeg er faktisk også lidt stolt af ham.. og det er virkelig kvalitet..
Det kan jeg godt forstå da
nettemor skriver: jamen han sælger jo allerede af det.. men mener bare ikke det kan betale sig over nettet da der jo ikke er nogen der gider at købe af det der
jamen han sælger jo allerede af det.. men mener bare ikke det kan betale sig over nettet da der jo ikke er nogen der gider at købe af det der
Hvis han udvider salget til baby.dk, så giv mig lige et prej Håber du får ham overtalt.
Janni. skriver: Hvis han udvider salget til baby.dk, så giv mig lige et prej Håber du får ham overtalt.
Han kan da helt sikkert godt tjene penge på det over nettet.
En god hjemmeside, og lidt annoncering/mund til mund omtale så er han godt kørende
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128