ville du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2011

Laura.

Janni. skriver:

Elsker et rigtig godt håndværk, så ja jeg kunne da godt finde på at købe trælegetøj. Desuden vil jeg mene at trælegetøj holder bedre i længden.

Bliver altså helt nysgerrig, du har vel ikke et billede eller 2 af hvad han laver vel? 

Har helt samme mening  

Min far har en træ-ko gemt fra da han var dreng.. det er ret sjovt at se.. den er godt nok ikke hvad den har været, men den har alligevel holdt godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2011

Koen.

Hold da op nogle lækre ting, jeg ville købe hver og en af tingene

Anmeld

15. oktober 2011

mortilflere

hvad tager han for en skål :=)

Anmeld

15. oktober 2011

Nettemor

mortilflere skriver:

hvad tager han for en skål :=)

Det er meget forskelligt. Den på billed 1 gav jeg 160 kr for.. men han har i forskellige str og nogle koster op til 320 men det er de store

Anmeld

15. oktober 2011

Nettemor

tanja. skriver:

Hold da op nogle lækre ting, jeg ville købe hver og en af tingene

Anmeld

15. oktober 2011

Nettemor

Dk Lady skriver:

Har helt samme mening  

Min far har en træ-ko gemt fra da han var dreng.. det er ret sjovt at se.. den er godt nok ikke hvad den har været, men den har alligevel holdt godt.

Det holder nemlig noget bedre end plastik

Anmeld

15. oktober 2011

Nettemor

twinboys skriver:

waaauuuw det skulle han da gøre....

Jeg er på jeg vil gerne købe...

Hvad er priserne for de enkelte sager...

Er det æggebægere??? 

Majbritt

De kan både bruges som æggebægere og lysestager

Mener at de små stykker legetøj koster 140-150 de helt store koster op mod 450, det er fx den store kran.

Anmeld

15. oktober 2011

Nettemor

SilasMor skriver:

Viste lige billederne til kæresten og han ville meget gerne vide: hvad prisen er på den super fede skål på det sidste billede? 

Hvad tager sin bedstefar ellers for legesagern?

Lige præcis den skål er ikke til salg. Men kan være han har en der ligner lidt.. Men skal lige prikke lidt til ham

Legetøjet koster fra 140 - 450, mener jeg.

Anmeld

15. oktober 2011

mortilflere

nettemor skriver:

Det er meget forskelligt. Den på billed 1 gav jeg 160 kr for.. men han har i forskellige str og nogle koster op til 320 men det er de store

Vil gerne se den til 320 kr er meget intresseret , kan bare ikke bestemme mig for om jeg selv skal ha den eller om svigermor skal ha den i jule gave LOL 

Anmeld

15. oktober 2011

Nettemor

mortilflere skriver:

Vil gerne se den til 320 kr er meget intresseret , kan bare ikke bestemme mig for om jeg selv skal ha den eller om svigermor skal ha den i jule gave LOL 

Har ikke lige et billed her men han har en der ligner den på billed 1 bare større

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.