ville du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2011

Nettemor

mortilflere skriver:

Vil gerne se den til 320 kr er meget intresseret , kan bare ikke bestemme mig for om jeg selv skal ha den eller om svigermor skal ha den i jule gave LOL 

https://www.baby.dk/debat/140770pi1/haandlavet/traeskaale.aspxså var der lidt skåle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2011

twinboys

nettemor skriver:

De kan både bruges som æggebægere og lysestager

Mener at de små stykker legetøj koster 140-150 de helt store koster op mod 450, det er fx den store kran.

Det er så fedt

Anmeld

19. oktober 2011

Mamalou

Jeg ville helt sikkert købe trælegetøj til min søn. Jeg kan godt lidt at det er træ - fremfor plastik. Jeg synes det er federe og så kan jeg godt lidt tanke om at det er naturligt - hvis du kan følge mig? Jeg er helt tosset med Brio's legetøj af træ. Skåle ville nok ikke være mig, men det er fordi jeg umiddelbart tænker, at det ikke passer ind i min stil! Mon bedstefar vil sælge gennem baby.dk? Det synes jeg han skulle tage at gøre

Anmeld

19. oktober 2011

Mamalou

Så lige dine salgsannoncer og jeg må sige at jeg er imponeret - både over legetøjet OG skålene. Er helt vild med begge dele. Han er god ham din bedstefar!

Anmeld

20. oktober 2011

Nettemor

twinboys skriver:

Det er så fedt

Ja og nu er det til salg her på baby.dk

Anmeld

20. oktober 2011

Nettemor

Mamalou skriver:

Så lige dine salgsannoncer og jeg må sige at jeg er imponeret - både over legetøjet OG skålene. Er helt vild med begge dele. Han er god ham din bedstefar!

Kan helt klart følge dig har det på samme måde. Og med jeres hjælp fik jeg ham overtalt til at lade mig prøve. Men han tror stadig ikke på det o_O

Anmeld

20. oktober 2011

twinboys

nettemor skriver:

Ja og nu er det til salg her på baby.dk

Fedt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.