ville du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2011

klmf

nettemor skriver:

dejligt

jeg har svært ved at vurdere om det er for dyrt.. de små ting koster 150 altså bilen og kranbilen

Altså de store ting ville være for dyre for os med en på SU og de små - åh det er svært, for de er godt nok flotte, men det kunne jeg bedre være med til. Men folk med flere penge ville måske ikke synes det var for dyrt?? Jeg er helt vild med træskålene Ser en lækker salat for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2011

Nettemor

lotchen skriver:

Altså de store ting ville være for dyre for os med en på SU og de små - åh det er svært, for de er godt nok flotte, men det kunne jeg bedre være med til. Men folk med flere penge ville måske ikke synes det var for dyrt?? Jeg er helt vild med træskålene Ser en lækker salat for mig

De er også fede og når der er så mange forskellige så kan man næsten altid finde en man kan li

Anmeld

16. oktober 2011

Nettemor

Meilby skriver:

Virkelig nogen fede træting Kunne bestemt sagtens finde på at købe, hvis han bestemmer sig for at sælge

Han sælger den allerede men bare ikke på nettet-endnu

Anmeld

16. oktober 2011

Nettemor

jydeinden skriver:

jamen self ville han kunne sælge det

min kære afdøde farfar lavede ofte ting i træ til os, og det holdte i mange år efter hans død.

Det vil jeg sige videre til ham. Tak

Anmeld

16. oktober 2011

Nettemor

Puslingen skriver:

Wow siger jeg baee
Har ikke læst hele tråden så ved ikke om han kunne finde på at sælge, men hvis han kunne jeg klart godt tænke mig at købe op til flere af tingene

Han sælger dem men ikke på nettet-endnu.

Anmeld

16. oktober 2011

Mor Til Oktober Børn

nettemor skriver:

købe håndlavet trælegetøj? altså biler. traktor osv?

og hvad med skåle i træ?

jeg spørger fordi min bedstefar laver de fineste ting i sit værksted men han mener ikke det er noget men kan sælge på nettet... og det kan jeg da ikke forstå så tænkte at jeg lige ville høre jeres mening om det.. så hvad siger I piger og drenge

kom frisk

Min kærestes morfar er gammel snedker og laver også selv skåle, figurer og legetøj i træ, og der er nu ikk noget så godt som så noget hjemmelavet noget der rigtig er blevet pudset og nuset om  bare lige et lille indslag fra mig

Anmeld

16. oktober 2011

Nettemor

MillesMor111010 skriver:

Min kærestes morfar er gammel snedker og laver også selv skåle, figurer og legetøj i træ, og der er nu ikk noget så godt som så noget hjemmelavet noget der rigtig er blevet pudset og nuset om  bare lige et lille indslag fra mig

Ja det er simpelthen lækkert

Anmeld

17. oktober 2011

birthee

nettemor skriver:

ca 18 cm

Jeg holder lige øje på sidelinjen - skal lige se om det bliver aktuelt til jul...

Anmeld

17. oktober 2011

Chris86

Wauuuu HVORFOR kan det ikke sælges på nettet??!!
Det jo MINDST lige så fint som alt andet trælgetøj, hvis ikke pænere!

Anmeld

17. oktober 2011

Nettemor

Chris86 skriver:

Wauuuu HVORFOR kan det ikke sælges på nettet??!!
Det jo MINDST lige så fint som alt andet trælgetøj, hvis ikke pænere!

Lige præcis det jeg siger rart jeg ikke er den eneste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.