Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nettemor skriver: dejligtjeg har svært ved at vurdere om det er for dyrt.. de små ting koster 150 altså bilen og kranbilen
dejligtjeg har svært ved at vurdere om det er for dyrt.. de små ting koster 150 altså bilen og kranbilen
Altså de store ting ville være for dyre for os med en på SU og de små - åh det er svært, for de er godt nok flotte, men det kunne jeg bedre være med til. Men folk med flere penge ville måske ikke synes det var for dyrt?? Jeg er helt vild med træskålene Ser en lækker salat for mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lotchen skriver: Altså de store ting ville være for dyre for os med en på SU og de små - åh det er svært, for de er godt nok flotte, men det kunne jeg bedre være med til. Men folk med flere penge ville måske ikke synes det var for dyrt?? Jeg er helt vild med træskålene Ser en lækker salat for mig
Meilby skriver: Virkelig nogen fede træting Kunne bestemt sagtens finde på at købe, hvis han bestemmer sig for at sælge
Virkelig nogen fede træting Kunne bestemt sagtens finde på at købe, hvis han bestemmer sig for at sælge
jydeinden skriver: jamen self ville han kunne sælge det min kære afdøde farfar lavede ofte ting i træ til os, og det holdte i mange år efter hans død.
jamen self ville han kunne sælge det
min kære afdøde farfar lavede ofte ting i træ til os, og det holdte i mange år efter hans død.
Puslingen skriver: Wow siger jeg baeeHar ikke læst hele tråden så ved ikke om han kunne finde på at sælge, men hvis han kunne jeg klart godt tænke mig at købe op til flere af tingene
Wow siger jeg baeeHar ikke læst hele tråden så ved ikke om han kunne finde på at sælge, men hvis han kunne jeg klart godt tænke mig at købe op til flere af tingene
nettemor skriver: købe håndlavet trælegetøj? altså biler. traktor osv? og hvad med skåle i træ?jeg spørger fordi min bedstefar laver de fineste ting i sit værksted men han mener ikke det er noget men kan sælge på nettet... og det kan jeg da ikke forstå så tænkte at jeg lige ville høre jeres mening om det.. så hvad siger I piger og drenge kom frisk
købe håndlavet trælegetøj? altså biler. traktor osv? og hvad med skåle i træ?jeg spørger fordi min bedstefar laver de fineste ting i sit værksted men han mener ikke det er noget men kan sælge på nettet... og det kan jeg da ikke forstå så tænkte at jeg lige ville høre jeres mening om det.. så hvad siger I piger og drenge kom frisk
Min kærestes morfar er gammel snedker og laver også selv skåle, figurer og legetøj i træ, og der er nu ikk noget så godt som så noget hjemmelavet noget der rigtig er blevet pudset og nuset om bare lige et lille indslag fra mig
MillesMor111010 skriver: Min kærestes morfar er gammel snedker og laver også selv skåle, figurer og legetøj i træ, og der er nu ikk noget så godt som så noget hjemmelavet noget der rigtig er blevet pudset og nuset om bare lige et lille indslag fra mig
nettemor skriver: ca 18 cm
ca 18 cm
Jeg holder lige øje på sidelinjen - skal lige se om det bliver aktuelt til jul...
Chris86 skriver: Wauuuu HVORFOR kan det ikke sælges på nettet??!! Det jo MINDST lige så fint som alt andet trælgetøj, hvis ikke pænere!
Wauuuu HVORFOR kan det ikke sælges på nettet??!! Det jo MINDST lige så fint som alt andet trælgetøj, hvis ikke pænere!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128