Operation i øjenmuskler/skelen! PANIK !!! Jeg er nervøs:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. oktober 2011

Muffin_girl

LIZO skriver:

Jeg har været uden narkose mange gange efterhånden og har prøvet en knæ op i lokal bedøvelse. Det var så ubehageligt for mig at jeg svor at jeg fremover skulle i narkose.

Okay så ved jeg det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

Muffin_girl

mortilflere skriver:

Nr1  blev som 10 mdr i begge øjne , og skal igen først i næste år

Der var ingen problemer med det

Hvordan ser øjnene ud nu ?

Anmeld

14. oktober 2011

Muffin_girl

Gaia skriver:

Jeg var smadder bange for fuld narkose, men det var rigtig behageligt. Du ved man bliver bare rigtog fin træt ligesom efter e lang god dag. Og bum så sover du og vupti så er du vågen igen endda før du selv registrere det. Du er ofte allerede vågen på operationsbordet og går selv over ien seng de har kørt ind til at transportere dig over på opvågningen, du husker det bare ikke. Det fortalte kirugeren mig inden min operation. Jeg har i gen erfaring med øjenoperation udover at min kæreste er opereret i øjnene og det var vit slet ikke slemt

Okay så man er ikke helt dopet ? det er jeg glad for  

Tak

Anmeld

14. oktober 2011

Muffin_girl

Gaia skriver:

Nå man har det lidt som en dårlig omgang tømmermænd de første par timer efter en narkose. Ikke alle har det sådan. Nogle er friske som havørne. Men jeg havde det som en rigtig dårlig omgang tømmermænd..sådan alla nu ved jeg hvorfor jeg ikke gider drikke mig fuld længere - tømmermænd men værre er det ikke og jeg lover dig du vågner op igen og du er ikke for tyk eller andet til narkose. Ofte så får du narkosen ind via en vene og når du så sover får du det via munden alla lattergas.. Så du har. Altså ikke løbende noget der render ind i dig og de holder rigtig godt øje med dig hele tiden. Der sidder en ved dig lige til du er færdig.

Okay godt at høre dejligt med lidt ekspertise.. Jeg er bare totalt fjollet .. Men jeg bryder mig siompelthen ikke om det så du har nok ret.. det skal nok gå.. Det skal bare overståes.

Anmeld

14. oktober 2011

Muffin_girl

Mikkel's mor <3 skriver:

Jeg syntes at nakosen føles som om at man er godt fuld, det er den bedste måde at jeg kan beskrive det på, bare uden de store tømmermænd når man vågner, var kun lidt ør i hovedet, og træt i kroppen. Held og lykke

Puha fuld.. Det er da ubehageligt.. Og håber sørme ikke jeg får tømmermænd, som når jeg er fuld. For puha da..  

Men tak .. 

Anmeld

14. oktober 2011

Krussedulle

AalborgPigen skriver:

Havde du det skidt efter narkosen ?

Men godt at høre du ikke havde ondt bagefter.  

Jeg glæder mig utroligt meget men er samtidig skide nervøs.

Nej, jeg havde det ikke skidt overhovedet ingen bivirkning fra narkosen.. Kun at jeg bandede enormt meget af sygeplejersken, under opvågningen

Anmeld

14. oktober 2011

mortilflere

AalborgPigen skriver:

Hvordan ser øjnene ud nu ?

Han skeler derfor skal han til samtale i næste mdr om ny tur under kniven , men det er slet ikke så meget som inden der var ingen der randte om hjørner med ham

Anmeld

14. oktober 2011

skønneunger

AalborgPigen skriver:

Er dine øjne fine nok idag ?  

Okay så "glæder" jeg mig til kun at få et blåt øje  

jeg skeler ikke på det øje jeg fik opereret ihvertfald har så bygningsfejl osv men det er jo noget andet

Anmeld

14. oktober 2011

Toshiba

AalborgPigen skriver:

Kiggede han indad eller udad ? 

Jeg er simpelthen så nervøs.. Hvor gammel er han nu ? Bruger han briller? 

han kiggede indad - han er 12 år nu - han bruger stadig briller - meget stærke endda

Anmeld

15. oktober 2011

Mikkel's mor <3

AalborgPigen skriver:

Puha fuld.. Det er da ubehageligt.. Og håber sørme ikke jeg får tømmermænd, som når jeg er fuld. For puha da..  

Men tak .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.