AnneBJ skriver:
Jeg var altså også bare mega nervøs! OGSÅ 2. gang, og der vidste jeg jo ligesom godt hvad der skulle foregå! 
Der var risiko for at jeg ville komme til at se dobbelt, vist nok fordi jeg har en bygningsfejl. Altså jeg tror ikke at det er en generel risiko ved skeleoperationer, men procenten var så lille, at jeg simpelthen valgte ikke at tænke over det... De skal jo oplyse om mulige komplikationer, som fx betændelse osv. Men der sker jo virkelig, virkelig sjældent!
Nu jeg tænker over det, så fik jeg da faktisk betændelse i øjet efter 2. operation. Det vidste sig præcis som almindelig øjenbetændelse, og jeg henvendte mig bare til den læge der havde opereret mig. Han kiggede på mig hurtigt, og lavede så en recept på noget antibiotika. Så var det hurtigt overstået! 
Altså jeg tror det er ret normalt at man kommer til at skele igen på et tidspunkt, for musklen bliver jo klippet over, og syet sammen længere inde, og på et tidspunkt vil det blive slapt igen. Også selvom man træner sit øje, ved at "flytte" på det. Men der er jo desværre grænser for hvor mange gange operationen kan laves, fordi det er svært at beregne hvor meget man skal forkorte den, når først der er gjort noget én gang... Men altså, jeg skeler mest når jeg er træt, og oftest skeler jeg kun når jeg skal se ting på lang afstand. Dvs. billeder af mig, og samtaler med folk mm. der skeler jeg ikke så voldsomt. "Når" jeg kommer til det, vil jeg opsøge en øjenlæge og høre om der kan laves noget, for så dyrt er det vist ikke....

Jeg bliver sku nervøs nu.. ÅRGHHH!!! HJÆLP !!!
Men godt du lige siger det ..
Mit er også værst ved træthed.. Men ISÆR på billeder, der ligner jeg noget der er LYV !!!! Men nu er det faktisk konstant.. Så dårligt er det blevet.. Tak for dine gode råd