Operation i øjenmuskler/skelen! PANIK !!! Jeg er nervøs:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2011

AnneBJ

AalborgPigen skriver:

døjede du med at være svimmel i starten ?`Jeg er super svimmel

Det kan jeg faktisk ikke huske... ? Men jeg har begge gange følt mig lidt "desorienteret"... Lidt som at have drukket en øl eller to for meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2011

Muffin_girl

AnneBJ skriver:

Det kan jeg faktisk ikke huske... ? Men jeg har begge gange følt mig lidt "desorienteret"... Lidt som at have drukket en øl eller to for meget

Sådan har jeg det nemlig hele tiden ! Lige præsis det jeg mente.. !! Det er simpelthen ubehageligt.. Hvornår blev dit øje mere hvidt ? Og hvornår stoppede du med at føle dig fuld? 

Anmeld

28. november 2011

AnneBJ

AalborgPigen skriver:

Sådan har jeg det nemlig hele tiden ! Lige præsis det jeg mente.. !! Det er simpelthen ubehageligt.. Hvornår blev dit øje mere hvidt ? Og hvornår stoppede du med at føle dig fuld? 

Hehe fuldheden aftog vist efter en uges tid.. Det må den have gjort, for jeg var på arbejde/ i skole igen, efter 5 dages tid, men det tog det selvfølgelig meget stille og roligt

Efter en måned var det helt almindeligt hvidt igen, og allerede efter de første 2 uger begyndte farven at aftage meget.

Anmeld

28. november 2011

Muffin_girl

AnneBJ skriver:

Hehe fuldheden aftog vist efter en uges tid.. Det må den have gjort, for jeg var på arbejde/ i skole igen, efter 5 dages tid, men det tog det selvfølgelig meget stille og roligt

Efter en måned var det helt almindeligt hvidt igen, og allerede efter de første 2 uger begyndte farven at aftage meget.

Jeg blev opereret i tirsdags jo.. SÅ håber at imorgen bliver det bedre Krydser fingre for at jeg snart ikke er fuld gratis længere  

Og håber at om en måned mit øje er flot igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.