hvor mange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2011

helle85

Anonym skriver:

hvor mange af jer giver jeres børn færdig købte grød og frugtmos. hvorfor og hvorfor ikk

med min dreng startede jeg med at lave det selv men da jeg blev gravid der kunne jeg ikke klare lugten af kogte grønsager så der begyndte jeg at købe det på pulver i stedet for.

med min datter prøvede vi både at købe og lave det selv men hun ville ikke spise det så da hun var 6 mdr så gav vi hende rugbrød med lever postej og det spiste hun fint.

hun var over 1,5 år før hun kunne spise kartoffel mos fordi hun heller ville havve noget hun kunne tygge på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

Chr-Hei

Anonym skriver:

måske du kan dele lidt grød opskrifter ?

Sender det lige i privat hvis ellers min com gider virke

Anmeld

13. oktober 2011

Pige2009

Anonym skriver:

hvor mange af jer giver jeres børn færdig købte grød og frugtmos. hvorfor og hvorfor ikk

Laura har aldrig fået købegrød eller mos, da jeg har den holdning, at jeg vil vide præcis, hvad hun spiser

Anmeld

13. oktober 2011

motterhea

Mine har aldrig fået pulvermad, og de lever stadig..

Anmeld

13. oktober 2011

Chr-Hei

Anonym skriver:

Vil du sende mig en pb.. Så kan jeg sende det til dig derinde.. det kommer til fylde en del her

Anmeld

13. oktober 2011

MetteS81

Gud hvor er det dejligt at læse at så mange giver pulvergrød og frugt på glas!!!! Jeg plejer næsten aldrig at turde sige det højt for føler jeg blir dømt på det groveste, haha

Min datter er 9 mdr og hun får pulvergrød om morgenen, for hun kan ik lide havregrød...dog ik hver dag, det variererer mellem grød, grovboller og yoghurt  

Så spiser hun normal mad i løbet af dagen, men fx om eftermiddagen får hun ofte frugtmos på glas....det ELSKER hun!!! Jeg har ofte prøvet selv at lave mosen men det ville hun ikke have..heller ikke selvom jeg prøvede at snyde hende ved at putte min hjemmelavede mos i glasset! Dog vil hun gerne have lidt appelsin, æble og pære i små stykker. Bare ikke hele tiden, men så hun får det fra glas i de dage... 

Anmeld

13. oktober 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Ja Oscar fik Pulvergrød , og sommetider det der mad på glas .. Grøden fordi jeg simpelthen ikke havde overskud til at lave det selv .. Han har aldrig været særlig nem, og har ofte været utilfreds når jeg har lavet andet end og være hos ham .. Desværre .. 

Anmeld

13. oktober 2011

Noneother

Da min søn var lille fik han købegrød.
Det gjorde han fordi at det var det jeg startede med da han skulle lære at spise, og han har bare aldrig ville spise min hjemmelavede siden

Til gengæld var jeg kreativ med grønsagsmosen og alt det der. Glasmaden har kun været hvis vi har været ude, eller jeg bare har haft et af de der dage hvor der virkelig ikke var overskud til madlavning. -Det kan jo ske for selv den bedste.

Jeg tror ikke at de ville have godt af at leve af købemad, men det skader ikke at de får det engang imellem.

Anmeld

13. oktober 2011

Weidemann1

Her bliver det næsten altid lavet fra bunden, det er billigere og syntes også det er mere lækkert

Har pulvergrød, til de dage vi har travlt. Og hvis vi er på tur, er det nemt med glads  

Anmeld

13. oktober 2011

Clisolka

Her har det været købegrøden - mig i et køkken= et dårligt resultat... Jeg havde ikke overskud til at starte på det, og da vi endelig fik lavet det hjemmelavede, ville hun ikke spise det. Så her har det været købegrød og mos på glas - hun lever i bedste velgående 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.