hvor mange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. oktober 2011

stm2812

Banan med lidt youghurt naturel på er også et kæmpe hit herhjemme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

Mor Til Oktober Børn

Anonym skriver:

hvor mange af jer giver jeres børn færdig købte grød og frugtmos. hvorfor og hvorfor ikk

Frugtmos lavede jeg selv og lavede oss selv grød nogle gange .. der var dage hvor man ikk havde tid, så fik hun bare pulver

Anmeld

13. oktober 2011

Valle81

Anonym skriver:

banan må man jo ikk fryse :s

Hvorfor må man ikke det, og er det ikke bare rå banan?? Man fryser jo bananis:0)

Anmeld

13. oktober 2011

SaNiNa

Nicklas har aldrig får færdig blandninger af grød men et par gange har han fået frugtmos på glas.

Jeg syntes det er lige så let at lave det selv om at købe det på pulver.

Frugtmosen kogte jeg også selv af æbler, pære fra haven. og det samme har jeg gjort i år til når Naia begynder på grød og mos. Der ligger flere kg frugtmos som er frosset i små potioner i fryseren.

det frugt som vi ikke når at spise her hjemme det koger jeg også og fryser ned.

Anmeld

13. oktober 2011

Valle81

Anonym skriver:

banan må man jo ikk fryse :s

Nu har jeg googlet og googlet og kan ikke finde noget om at banan ike må fryses:0) Tvætimod:0)

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Nu har jeg googlet og googlet og kan ikke finde noget om at banan ike må fryses:0) Tvætimod:0)

fik jeg afvide igår .. havde nemlig lavet baban og mango mos men fik streg ordre på at det skal spise med det samm alt hvad der er lavet på banan og advokado.

Anmeld

13. oktober 2011

Valle81

Anonym skriver:

fik jeg afvide igår .. havde nemlig lavet baban og mango mos men fik streg ordre på at det skal spise med det samm alt hvad der er lavet på banan og advokado.

Ved ikke med avokado, men banan må godt fryses:0)

Prøv at google, der er alle mulige ting om frysning af banan til at bruge til smoothie osv osv:0)

Så det må altså være en and:0)

Anmeld

13. oktober 2011

Zafir

Som udgangspunkt bruger jeg altid hjemmelavet mad herhjemme. Uanset om det er til børn eller voksne...

Men fx når vi har været på langtur, viking osv. så har Frigg fået glasmad eller pulvergrød - Det er nemt og hun bliver mæt. Men jeg er IKKE fan af færdig produkter. - så det er kun når der ikke har været andre muligheder.

- Nu er det jo slut, fordi hun 'bare' spiser alm mad

Anmeld

13. oktober 2011

Janni.

Silas får varieret, lidt pulver og lidt hjemmelavet. Det gælder både grøden og frugtmosen. 

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Ved ikke med avokado, men banan må godt fryses:0)

Prøv at google, der er alle mulige ting om frysning af banan til at bruge til smoothie osv osv:0)

Så det må altså være en and:0)

øv bøv - smed det hele ud igår fordi jeg fik det afvide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.