hvor mange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.054 visninger
51 svar
0 synes godt om
13. oktober 2011

Anonym trådstarter

hvor mange af jer giver jeres børn færdig købte grød og frugtmos. hvorfor og hvorfor ikk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. oktober 2011

Loa

Isabella spiser godt nok ikke det længere, men kan da lige sige hvad vi gjorde da hun skulle have grød...

Vi brugte pulver grød... Måske er det ikke bedste, sundeste, mest økologiske alternativ, men det var bare ikke lige mig at stå at bikse alle mulige grøntsager og frugter sammen, så det blev pulvergrød... Og hun lever da endnu

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Isabella spiser godt nok ikke det længere, men kan da lige sige hvad vi gjorde da hun skulle have grød...

Vi brugte pulver grød... Måske er det ikke bedste, sundeste, mest økologiske alternativ, men det var bare ikke lige mig at stå at bikse alle mulige grøntsager og frugter sammen, så det blev pulvergrød... Og hun lever da endnu

sådan tænker jeg os lidt - og mit barn har indtil videre også fået pulver grød.

Anmeld

13. oktober 2011

Nessie

Nogle gange har man altså bare ikke ret meget tid, og så er det nemt lige med noget pulvergrød, eller mos/mad på glas.

Er man på tur, er det da også klart det nemmeste at have noget med i et glas.

Vi var i USA i 3 1/2 uge, og dér levede Daniel stors set kun af glas mad, da vi ikke kunne stå og lave mad til ham.
Han syntes det smagte godt, og han levede fint på det

Anmeld

13. oktober 2011

Loa

Anonym skriver:

sådan tænker jeg os lidt - og mit barn har indtil videre også fået pulver grød.

Og jeg er desværre ingen overskudsmor der kan stå timevis og koge og mose grøntsager og frugt.....

Så jeg klarede det på den nemme måde.. Og jeg er sikker på hun ikke har taget skade....

Anmeld

13. oktober 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

hvor mange af jer giver jeres børn færdig købte grød og frugtmos. hvorfor og hvorfor ikk

Mine har aldrig fået færdigkøbt grød, men frugtmos på glas

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. oktober 2011

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Og jeg er desværre ingen overskudsmor der kan stå timevis og koge og mose grøntsager og frugt.....

Så jeg klarede det på den nemme måde.. Og jeg er sikker på hun ikke har taget skade....

har det lidt på samme måde hvor end jeg godt gad og lave det hele selv

Anmeld

13. oktober 2011

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Det eneste mit barn ikke fik i pulver var katoffelmos... Mest fordi han ikke ville ha det hvis vi selv lavede det, og fordi det blev 100 gange lettere... (var altid væk fra hjemmet i den periode stort set)

Anmeld

13. oktober 2011

Valle81

Anonym skriver:

Hejsa,

Først vil jeg sige at jeg ikke er dømmende over for at man vælger at bruge købegrød.

Men der er to væsentlige grunde til at jeg ikke gør det.

Den første og den mest væsentlige er at jeg ikke vil servere noget for mit barn, som jeg ikke selv ville spise. Og jeg ville ikke spise pulvergrød eller glasmad.

Den anden væsentligste grund er prisen, i Bilka kan du købe 15 stykker frugt til 29 kroner og selv koge frugtmos af som kan fryses ned i små potioner og vil skyde på der blive mellem 1-2liter ud af det, skulle jeg købe tilsvarende på glas,så ville jeg blive ruineret. Og med pulvergrød er det igen prisen, 500 gram hirseflager koster ca 20 kroner og der er nok til 20 portioner i, og en pakke med 8 portioner i pulverform koster hvad 30-35 kroner?? Og det tager mig lige så lang tid at lave grøden i gryse som først at koge vandet og så røre rundt:0)

Christina

Anmeld

13. oktober 2011

mortilnoahogmelina

Her har Noah oa altid fået pulvergrød , og han har bestemt heller ikk taget skade ..

Frugt mos har jeg købt en glas æblemos til ca 6 kr og så har han fået det , ja det var billiger end børne glasne

Idag får han dog vores mad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.