Bruger I "glasmad" (til forældre til børn imellem 6-12 mdr.)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2011

Clisolka

Vi har haft prøvet det på Isabella et par gange, men det var ikke lige sagen. Nu får hun også aftensmad med os andre. 

Hvis vi har købt pizza en gang, så har hun fået noget grød eller rugbrød 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

Valle81

Nadia&Daniel skriver:

F.eks. som aften igår - min mand er til fodbold kl. 18-20 og er først hjemme omkring kl. 20.30

Da vi bare ville tage toast, varmede jeg noget "glasmad" op til min datter (havde lige et glas tilbage)..

Nogle gange putte jeg lidt ekstra i, såsom ris,pasta eller katofler vist det er i glasset allerede..

Men kan I finde på at bruge "glasmad" som en nem løsning engang imellem??

Jeg må stemme nej,

Jeg har aldrig købt et glas og heller ikke de der pulver pakker.

Jeg synes det er lige så nemt at lave det selv, og så ved jeg hvad der er i:0)

Hvis der nogle gange ikke er tid til at koge kartofler eller andet, så laver jeg hellere havregrød eller serverer rugbrød eller sådan noget.

Christina

Anmeld

7. oktober 2011

Maja88

Nadia&Daniel skriver:

HUSK:

Spørgsmålet er ikke om det sker ofte - men om man bruger det som en nødløsning, når andet ikke rigtig kan lad sig gør..

Ja det gør jeg en gang imellem... du er ikke alene

lige nu er jeg villig til at servere alt, da damen ikke vil spise andet end hendes flaske

Anmeld

7. oktober 2011

Lone Jakobsen

ja vi har brugt glasmad en del når vi var på ture. det var super nemt at have med i tasken når vi skulle køre langt.

har så kun prøvet middagsretterne en enkelt gang. men det er nok fordi at der er så mange børn i vores husstand at maden altid er lavet "børne venlig"

Anmeld

7. oktober 2011

Mi

Nej, jeg tror kun jeg har brugt det 5 gange tilsammen (3 børn). Jeg brugte også kun pulvergrød når vi var i byen.

Anmeld

7. oktober 2011

MorDk

Har stemt "Nej" da det ikke er noget vi gennemgående bruger... men vi har da købt nogle glas når vi var på udflugt o.lign.

Anmeld

7. oktober 2011

Siber

Ja det har vi gjort, ved nødløsninger, ture. Alt glider ned her!

Her i Norge er det meget almindeligt at det er glasmad de får, morgen middag og aften. Men vi er nu mere til hjemmelavet mad alle sammen.

Knus Siber

Anmeld

7. oktober 2011

foto på lærred

Jeg prøvede det kun 1 gang med vores store pige. Det var noget med gulerod og hun blev simpelthen så syg og kastede op over det hele. Så vi fortsatte med at lave det hjemmelavede grød og mos. Dengang havde vi dog kun 1 barn, det kan godt være, at jeg vil bruge det en gang i mellem med vores nye pige, men tror nu mest det bliver det hjemmelavede. Synes det er så nemt at lave, men tilgengæld kan jeg forestille mig at glas er smart hvis man skal skal på tur eller lign.

Anmeld

8. oktober 2011

AA10

K&S skriver:

Jeg har stemt nej, jeg har prøvet 1 gang, men Anton brød sig bestemt ikke om det, så jeg smagte selv på det og jeg var helt enig med ham

Så laver jeg hellere en gang havregrød eller lignende til Anton

enig

Anmeld

8. oktober 2011

chael

Nadia&Daniel skriver:

F.eks. som aften igår - min mand er til fodbold kl. 18-20 og er først hjemme omkring kl. 20.30

Da vi bare ville tage toast, varmede jeg noget "glasmad" op til min datter (havde lige et glas tilbage)..

Nogle gange putte jeg lidt ekstra i, såsom ris,pasta eller katofler vist det er i glasset allerede..

Men kan I finde på at bruge "glasmad" som en nem løsning engang imellem??

Nej, har aldrig brugt det.

Syntes seriøst de er for klamme!!

Ville ikke servere det for mine unger.

Det tager ikke mange flere minutter at lave kartoffelmos med en kødbolle i og lidt gullerødsmos.

Men kender mange der bruger det.

Ville aldrig selv Gøre det og har aldrig gjort det.

*Camilla med baby 061011

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.