Bruger I "glasmad" (til forældre til børn imellem 6-12 mdr.)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. oktober 2011

mortilmange

Nej hun er knap 8 mdr. og spiser det samme som os (selvfølgelig med måde)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. oktober 2011

Maja_4000

Ja .. Hvis vi er ude , det er blevet sent - så hun ikke kan "nå" at få af vores mad osv. .. Hun eeelsker det ! Så hvis der har været en dag , hvor hun ikke rigtig har villet spise , får hun også et glas .. Så vi er sikre på hun da har fået NOGET i maven ! :b Og jeg har altså smagt på dem .. Synes ikke de smager så grimt som mange synes .. Jeg kan bare ikke lide konsistensen :b

Anmeld

10. oktober 2011

kirsti

Babyklar skriver:

når der står der skal fedtstof i - hvad er det så for noget fedtstof ?

f.eks smør men igen jeg har aldrig brugt det, jo til kartofelmos men ellers ikke

Anmeld

10. oktober 2011

Chr.Kristiansen

Jeg har stemt ja, da vi brugte det en del da vores pige var omkring 6 måneder... Nu er hun 10½ måned og spiser det samme som os, så de sidste 2 måneder har vi mere eller mndre ikke brugt det...

Dog er det ikke fordi hun ikke må få det og vi kan da også finde på at bruge det som "nem løsning" hvis vi en sjælden gang bestiller "snask" udefra... Hun er helt syg med spaghetti/kødsovs glassene til 8 måneders børn, så det er jo også lidt forkælelse for hende...

Derudover bruger vi de små Hipp fruit meals, tror jeg de hedder...De er nemme at have med hvis vi er ude og lege eller lign, og gode som mellemmåltid... Men det er også kun en gang imellem og de bliver skiftet ud med frisk frugt så snart der er kommet en tand eller 2 i overmunden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.