Bruger I "glasmad" (til forældre til børn imellem 6-12 mdr.)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Bruger I "glasmad"??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.407 visninger
54 svar
0 synes godt om
7. oktober 2011

Nadia&Daniel

F.eks. som aften igår - min mand er til fodbold kl. 18-20 og er først hjemme omkring kl. 20.30

Da vi bare ville tage toast, varmede jeg noget "glasmad" op til min datter (havde lige et glas tilbage)..

Nogle gange putte jeg lidt ekstra i, såsom ris,pasta eller katofler vist det er i glasset allerede..

Men kan I finde på at bruge "glasmad" som en nem løsning engang imellem??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

K&S

Jeg har stemt nej, jeg har prøvet 1 gang, men Anton brød sig bestemt ikke om det, så jeg smagte selv på det og jeg var helt enig med ham

Så laver jeg hellere en gang havregrød eller lignende til Anton

Anmeld

7. oktober 2011

2babygirls

Nadia&Daniel skriver:

F.eks. som aften igår - min mand er til fodbold kl. 18-20 og er først hjemme omkring kl. 20.30

Da vi bare ville tage toast, varmede jeg noget "glasmad" op til min datter (havde lige et glas tilbage)..

Nogle gange putte jeg lidt ekstra i, såsom ris,pasta eller katofler vist det er i glasset allerede..

Men kan I finde på at bruge "glasmad" som en nem løsning engang imellem??

Vi brugte mest mos som på-tur-mad men det er meget længe siden.
Ellers smører jeg en rugbrød til hende hvis vi er stresset med aftensmaden eller hun ikke vil have vores.

Anmeld

7. oktober 2011

raca

når mine har været så store at de har spist alm har de ikke kunne blive mætte af det..

den lille spiste lidt af mos på glas da hun var ca 6 mdr.. men aldrig som aftensmåltid.. da det ikke mættede nok.

den store kunne ikke lide kocistensen.. så han rør. de det slet ikke.

men jeg giver hedre glads mad frem for pulver grød... da jeg syntees det er mad for en baby.. ej heller andre personer..

Anmeld

7. oktober 2011

Den lykkelige

Nej kunne jeg ikke.. laver det selv..

Anmeld

7. oktober 2011

birthee

Jeg har stemt ja - men kun som frugtmos... Jeg har aldrig købt det mad på gæas der kan fungere som et aftensmåltid, da jeg synes det er ikke så lækkert... kommer nok af at jeg engang passede en pige, der levede af glasmad til aftensmad... også selv om moderen lavede mad til sig selv - jeg begyndte at spise til aften hjemme ved min mor når jeg passede hende, da jeg jo også skulle have noget at spise... og det var guf for pigen  jeg ville hellere smøre et stykke rugbrød eller koge havregrød som alternativ...

Anmeld

7. oktober 2011

Mikkel's mor <3

nej mikkel får det samme vi  får, og de dage far skal til fodbold, så spiser vi bare en time tidligere..

Anmeld

7. oktober 2011

Nadia&Daniel

Sjovt Jeres babyer/børn ikke kan lide det - Laura ELSKER det, især vist der er ekstra ris (den som hedder middagsret med kylling, ris, grøntsager og mild karry) , pasta (den med lasagne) eller katofler (den med kartofler med laks og grøntsager) i.. Men okay, børne er forskellige

Anmeld

7. oktober 2011

Nadia&Daniel

HUSK:

Spørgsmålet er ikke om det sker ofte - men om man bruger det som en nødløsning, når andet ikke rigtig kan lad sig gør..

Anmeld

7. oktober 2011

Moar2011

Den lykkelige skriver:

Nej kunne jeg ikke.. laver det selv..

ville også gerne selv lave til storm. har du opskrifter på mos og grød og fremgangs måde er ikke den største haj i et kækken.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.