Bruger I "glasmad" (til forældre til børn imellem 6-12 mdr.)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. oktober 2011

132319

Ja, fra min datter var 6-9 måneder ville hun stort set ikke røre andet end det og ville faktisk bare helst have babs! Nu spiser hun lystigt det vi andre fåt. Hun spiser ikke super meget men hun er da kommet af med sin glasmads-afhængighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2011

132319

isabellamor skriver:

jeg har ikke givet villads glasmad.. men jeg har givet ham det der øko frost mad.. det der love halløj... det er ikke tilsat konservering og holder sig kun på frost.. og det kan jeg bedre forholde mig til.

Jeg vandt en af hver i en konkurrence herinde og har prøvet at give Kamille det 3 gange. No way om hun vil røre det, så vil hun hellere have rugbrød med smør på -Underlige barn

Anmeld

7. oktober 2011

Isabella_mor

132319 skriver:

Jeg vandt en af hver i en konkurrence herinde og har prøvet at give Kamille det 3 gange. No way om hun vil røre det, så vil hun hellere have rugbrød med smør på -Underlige barn

haha.. ja villads er heller ikke TOTALT mega vild med dem.. han kan ikke lide dem der er pastinak i f.eks.. og det kan  jeg godt forstå.. 

men den med græskar hirse og den med oksekød og et eller andet, det labber han i sig

Anmeld

7. oktober 2011

Jeia

Har svaret ja, men aldrig brugt det som aftensmad, men nogle gange som tur mad. Jeg har fløjet en del med begge børn, og da jeg er lidt bacille-forstyrret  (eller meget vil kæresten sige), har jeg brugt glasmad (frugmos) som pålæg på rugbrød. Vil ikke smørre madpakke til dem, når jeg ikke kan opbevare den på køl.

Anmeld

7. oktober 2011

Magsen

Nadia&Daniel skriver:

Sjovt Jeres babyer/børn ikke kan lide det - Laura ELSKER det, især vist der er ekstra ris (den som hedder middagsret med kylling, ris, grøntsager og mild karry) , pasta (den med lasagne) eller katofler (den med kartofler med laks og grøntsager) i.. Men okay, børne er forskellige

Samme med Naomi ..

og ja da, kunne sagtens finde på at give hende det, har tit sådan et glas stående, har også pulvergrød stående - Men det bliver dog mest brugt, hvis vi skal et eller andet sted

Anmeld

7. oktober 2011

Ansemusen

Vi brugte det ofte, når vi havde brug for en hurtig løsning, eller når vi var ude. Og bruger det stadig indimellem. Dog meget sjældent. Men Hipp har de der hjertebøtter til lidt større børn.
Men generelt lavede vi maden selv og frøs/fryser også meget ned, så vi altid har grøntsager og noget kød, frikadeller, fiskefrikadeller osv. Og pasta og ris kan faktisk også fryses ned efter kogning og varmes i microovn. Det smager fint og er godt, hvis barnet er sulten NUUUU!!!

Generelt tror jeg, at færdig børnemad er bedre end en hurtig dårlig løsning uden grøntsager eksempelvis. Men tror bestemt også det er vigtigt med mest rigtig mad med mere substans og konsistens i. Både i forhold til kræsenhed og udvikling af sprog!

Anmeld

7. oktober 2011

TbCp

Ja jeg gav Liva glasmad OG pulver grød

Hun var ved at kaste op over den mad jeg lavede til hende i starten (synes ellers ikke jeg er SÅ dårlig til at lave mad ) så vi tog den nemme løsning og tøsen guffede i sig... senere blev hun så så småt introduceret for "rigtig" mad..

Anmeld

7. oktober 2011

Nessie

Jeg har svaret ja

Vi kunne godt finde på at give Daniel det, og han levede faktisk af det i 3 1/2 uge da vi var i USA, og han elskede det.

Nu bliver han 2 år, og vi har købt noget i Tyskland som er for børn mellem 1-3 år. vi har lige et par stykker stående i skabet, hvis vi en dag skulle få et problem med aftensmaden, så har vi da noget at kunne give ham. Skete f.eks. i sommers hvor vi alle var syge, men Daniel skulle jo have sin aftensmad, og så smed vi bare lige sådan én i mikroen den dag

Anmeld

7. oktober 2011

Ranarupta

Ja, vi gjorde det indimellem - når det lige skulle være nemt.

Anmeld

7. oktober 2011

Rødhætte

Har stemt ja.. William er vild med det og jeg kan ikke se et problem med det når der er engang imellem.. Specielt når man er på tur er de perfekte.. Og ja han får også puver grød. Synes der er mange der slet ikke kan forstå at man kan finde på at give købemad, men det kan jeg altså sagnes..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.