Har i Hest?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2009

Mimic

TAK Pia, nu har jeg mod på det... det SKAL kunne lade sig gøre!!! så nu har jeg lige haft ringet til det sted hvor min hest stod og de har en gammel godmodig hoppe på 13 år stående, som jeg skal ud og ride på... i eftermiddag
KORS hvor er jeg da nervøs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2009

jolu

Ingen hest her,- heste fanger mig slet ikke, og har aldrig gjort det.......har altid synes at al denne hestelir er helt uforstående......det er et dyr..... men nok fordi jeg er lidt småbange for de store dyr.... store stygge tænder og lange ben......det er ikke lige mig.....

Anmeld

30. januar 2009

Sebastians Mor

Linda skriver:

TAK Pia, nu har jeg mod på det... det SKAL kunne lade sig gøre!!! så nu har jeg lige haft ringet til det sted hvor min hest stod og de har en gammel godmodig hoppe på 13 år stående, som jeg skal ud og ride på... i eftermiddag

Held og lykke venter spændt på resultat

Anmeld

30. januar 2009

Pia.

Linda skriver:

Hvor er du bare super sej... rigtig godt gået... det er helt okay at være nervøs og også okay hvis du ikke føler du kan alligevel når du sidder på den, men måske ender det godt og du får en rigtig god oplevelse ud af det...

Håber lige du skriver til mig når du kommer hjem...

Pøj Pøj... Stort varmt knus fra Pia....

Anmeld

30. januar 2009

Mimic

er lige kommet hjem igen... og hvor er jeg glad for et jeg gjorde det... red på en gammmel omgængelig fjordhest på 14 år ved navn amanda... jeg kom selv rundt i både skridt og trav og efter en halv time kom jeg i longeline hvor min træner fra dengang havde styr på hende... efter 10 min bekendtgjorde hun at nu kunne jeg godt selv... og jeg gjorde det... skal derud igen i morgen og se om det kan lade sig gøre atter engang... men mon ikke det kan det?? jessica nød det også i fulde drag hun blev trukket rundt på en gammel grå og meget tyk shetlænder

er glad for at jeg tog tyren ved hornene
tak Pia for skubbet

Fra Linda der slet ikke kan få armene ned lige nu

Anmeld

30. januar 2009

Pia.

er lige kommet hjem igen... og hvor er jeg glad for et jeg gjorde det... red på en gammmel omgængelig fjordhest på 14 år ved navn amanda... jeg kom selv rundt i både skridt og trav og efter en halv time kom jeg i longeline hvor min træner fra dengang havde styr på hende... efter 10 min bekendtgjorde hun at nu kunne jeg godt selv... og jeg gjorde det... skal derud igen i morgen og se om det kan lade sig gøre atter engang... men mon ikke det kan det?? jessica nød det også i fulde drag hun blev trukket rundt på en gammel grå og meget tyk shetlænder

er glad for at jeg tog tyren ved hornene
tak Pia for skubbet

Fra Linda der slet ikke kan få armene ned lige nu

Godt gået Linda... Du er bare så god... Sidder da her og bliver helt misundelig...

Men syntes bare det er så godt at du kom afsted ... Og er rigtig glad for jeg hjalp dig lidt på vej...

Stort knus Pia

Anmeld

30. januar 2009

Mimic

det blev ikke en lang tur, men jeg har helt klart fået mod på mere
men AV AV er øm overalt...

Anmeld

30. januar 2009

Sebastians Mor

Linda skriver:

det blev ikke en lang tur, men jeg har helt klart fået mod på mere
men AV AV er øm overalt...

hvor er det bare super godt gået af dig
Det da total cool af dig du allerede skal derud igen i morgen

Anmeld

30. januar 2009

Mimic

jeg har længe villet det, og pia gav mig skubbet, når andre kan kan jeg også... jeg er temmelig stædig... til en vis grænse

men glæder mig faktisk til i morgen, har fået tilbudt at komme ud og ride på broren til den hest jeg havde... men ved ikke om jeg er klar på så stor en hest endnu... (187 i stang og 900 kg.)

Anmeld

31. januar 2009

Sebastians Mor

Linda skriver:

jeg har længe villet det, og pia gav mig skubbet, når andre kan kan jeg også... jeg er temmelig stædig... til en vis grænse

men glæder mig faktisk til i morgen, har fået tilbudt at komme ud og ride på broren til den hest jeg havde... men ved ikke om jeg er klar på så stor en hest endnu... (187 i stang og 900 kg.)

187 damh den er stor
Gad jeg ellers godt se..
Så kan det jo være du skal til ride lidt i den nærmerer f´remtid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.