Har i Hest?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.032 visninger
58 svar
0 synes godt om
28. januar 2009

Sebastians Mor

Nu bliver jeg lige nød til at Spørge
Hvor mange herinde er Heste Ejer ?

JEg er og jeg er stolt af det prøv lige og se min lækre dreng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2009

BellaT

WooooW, han er flot! Rigtig flot! Er han en islænder? Han ligner sådan en rigtig meget på det øverste billede ihvertfald..

Nej, jeg har ikke hest. Har haft to engang for lææænge siden.

Helle...

Anmeld

28. januar 2009

Tina2

Ikke mere.... Havde i 9 år fra jeg var 10-19 år.... Havde 4 ialt og dyrkede ridebanespringning på den ene på distriktsplan... En FED tid, men ville slet ikke ha tid til det idag.....

Anmeld

29. januar 2009

Sebastians Mor

BellaT skriver:

WooooW, han er flot! Rigtig flot! Er han en islænder? Han ligner sådan en rigtig meget på det øverste billede ihvertfald..

Nej, jeg har ikke hest. Har haft to engang for lææænge siden.

Helle...

Ja han er islænder...
Hvad for nogle havde du?=

Anmeld

29. januar 2009

Sebastians Mor

Tina2 skriver:

Ikke mere.... Havde i 9 år fra jeg var 10-19 år.... Havde 4 ialt og dyrkede ridebanespringning på den ene på distriktsplan... En FED tid, men ville slet ikke ha tid til det idag.....

Jeg er islænder/spring rytter min hest den springer rimlig godt, vi har haft lidt uheld med skader også blev jeg gravid så blev det kun til rolige hyggeture men inden det lå vi og sprang 85 cm, som snart nok bliver højerer overvejer at prøve og stille op til et stævne for sjov,

Anmeld

29. januar 2009

Mca<3

Har haft islænder det meste af mit liv ,,, Dejlig dreng i øvrigt ,,
De< sidste 6 år har den stået på spring pony .. Jeg rider ikke mere men min datter var spring rytter . Den sidste pony blev solgt i feb sidste år ,, Så gad hun ikke mere ,,

Anmeld

29. januar 2009

Lykkelig Mor til 2

Hej..

Jupp jeg har 2hester..Frederiksborgere,men skal vel købe mig en riktig ridehest til efteråret.. Bruger alt min fridtid på hester...Har mine hester her hjemme..

Ja å din hest var bare riktig lækker..

Anmeld

29. januar 2009

Diana...

Ej hvor er den bare smuk. Jeg har ikke selv hest og rider ikke men kunne rigtig godt tænke mig det, synes det så smukt et dyr. min søster rider og har 2 heste. så mærkeligt at jeg ikke selv gør men blev skræmt da jeg var mindre og har ikke gjort det siden men det jo bare noget der skal overvindes

Anmeld

29. januar 2009

SaNiNa

har du været til kåring med ham?

Anmeld

29. januar 2009

BinaMor

ikke mere. havde ikke råd efter jeg flyttede hjemmefra
men her er han hos sin "nye ejer". og er til salg igen.. hvor ville jeg godt købe min lille skat tilbage (havde ham siden han var 2 år til 8)

http://www.123hjemmeside.dk/BlueSilverMoon/5418392

og hvor er din flot!!!! hold da op!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.