Har i Hest?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2009

SaNiNa

sabina22 skriver:

ikke mere. havde ikke råd efter jeg flyttede hjemmefra
men her er han hos sin "nye ejer". og er til salg igen.. hvor ville jeg godt købe min lille skat tilbage (havde ham siden han var 2 år til 8)

http://www.123hjemmeside.dk/BlueSilverMoon/5418392

og hvor er din flot!!!! hold da op!

hvor er den bare fin tror da jeg skal have fundet nogle billeder frem af min små kære basser...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2009

Sebastians Mor

sabina22 skriver:

ikke mere. havde ikke råd efter jeg flyttede hjemmefra
men her er han hos sin "nye ejer". og er til salg igen.. hvor ville jeg godt købe min lille skat tilbage (havde ham siden han var 2 år til 8)

http://www.123hjemmeside.dk/BlueSilverMoon/5418392

og hvor er din flot!!!! hold da op!

Hvor er den fin

Anmeld

29. januar 2009

Sebastians Mor

Sanne skriver:

har du været til kåring med ham?

Nej har ikke været til kåring med ham, han er jo vallak og hans tølt er ikke så god endnu

Anmeld

29. januar 2009

SaNiNa

AEldur skriver:

Nej har ikke været til kåring med ham, han er jo vallak og hans tølt er ikke så god endnu

okay ja hvis han ikke har de ædle dele mere så giver det jo ikke den store mening at kåre ham...

Anmeld

29. januar 2009

Sebastians Mor

Sanne skriver:

okay ja hvis han ikke har de ædle dele mere så giver det jo ikke den store mening at kåre ham...

Det har han ikke men regner med i år eller til næste år jeg tager ham med på roskilde dyreskue eller store heste dag

Anmeld

29. januar 2009

Lykkelig Mor til 2

Har lagt ud bilder av mine dejlige heste også, men klarer ikke å legge dem her ind!!!Se under min profil..

MVH Linda..

Anmeld

29. januar 2009

BellaT

AEldur skriver:

Ja han er islænder...
Hvad for nogle havde du?=

Jeg havde to blandingsponyer. Begge sorte. Den ene dog med helt hvid hale. Det så lidt sødt ud. Felix og Buster hed de.

Anmeld

29. januar 2009

Ny mor

AEldur skriver:

Nu bliver jeg lige nød til at Spørge
Hvor mange herinde er Heste Ejer ?

JEg er og jeg er stolt af det prøv lige og se min lækre dreng

Ja, han er smuk og nogle super billeder iøvrigt! Jeg elsker heste og har redet som barn/ung og drømmer om at genoptage det engang og måske få en hest selv når drengene bliver større og jeg får mere tid.....
Birgitte

Anmeld

29. januar 2009

Sebastians Mor

Ny mor skriver:

Ja, han er smuk og nogle super billeder iøvrigt! Jeg elsker heste og har redet som barn/ung og drømmer om at genoptage det engang og måske få en hest selv når drengene bliver større og jeg får mere tid.....
Birgitte

Så vil jeg anbefale islænder de er gode som dagden er lang

Anmeld

29. januar 2009

SaNiNa

islænder er en rigtig robust hest som kan tale at stå længe og så ud på en god lang ride tur... de er sjælden syg og kræver ikke så meget...

Og det bedste de kan gå ude hele året rund

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.