Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sabina22 skriver:ikke mere. havde ikke råd efter jeg flyttede hjemmeframen her er han hos sin "nye ejer". og er til salg igen.. hvor ville jeg godt købe min lille skat tilbage (havde ham siden han var 2 år til 8) http://www.123hjemmeside.dk/BlueSilverMoon/5418392og hvor er din flot!!!! hold da op!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er den fin
Sanne skriver:har du været til kåring med ham?
Nej har ikke været til kåring med ham, han er jo vallak og hans tølt er ikke så god endnu
AEldur skriver: Nej har ikke været til kåring med ham, han er jo vallak og hans tølt er ikke så god endnu
Sanne skriver:okay ja hvis han ikke har de ædle dele mere så giver det jo ikke den store mening at kåre ham...
Det har han ikke men regner med i år eller til næste år jeg tager ham med på roskilde dyreskue eller store heste dag
AEldur skriver:Ja han er islænder...Hvad for nogle havde du?=
AEldur skriver:Nu bliver jeg lige nød til at Spørge Hvor mange herinde er Heste Ejer ?JEg er og jeg er stolt af det prøv lige og se min lækre dreng
Ny mor skriver:Ja, han er smuk og nogle super billeder iøvrigt! Jeg elsker heste og har redet som barn/ung og drømmer om at genoptage det engang og måske få en hest selv når drengene bliver større og jeg får mere tid.....Birgitte
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128