Har i Hest?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2009

FrkC

Har desværre ik hest mere.. Havde en Fjordhestebl. men hun blev solgt da jeg ikke havde tiden til hende..
Hun var en fantastisk hest.. Har redet lidt on and off siden, men tiden er der desværre ik lige nu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2009

Tynen

Min bedste ven gennem 21 år blev desværre aflivet i 2007 pga. slidgigt.
Fik hende i dåbsgave, så det slog mig helt ud at skulle af med hende efter så mange år.

Hvis det ikke var fordi at jeg var gravid, ville jeg have genoptaget ridningen til sommer.
Synes det er nederen at være rytter om vinteren

Billedet er det sidste der blev taget af os sammen - Fuck, er lige ved at tude nu!!!

Anmeld

29. januar 2009

Tynen

Jesus christ! Så kom billedet ikke med..

Prøver lige igen
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. januar 2009

Stumpen

Tynen skriver:

Fik hende i dåbsgave, så det slog mig helt ud at skulle af med hende efter så mange år.

Hvis det ikke var fordi at jeg var gravid, ville jeg have genoptaget ridningen til sommer.

Billedet er det sidste der blev taget af os sammen - Fuck, er lige ved at tude nu!!!

Er simpelthen nød til at høre, hvor gamle bliver heste??
Anja -der ikke aner en disse om disse pragtfulde skabninger -på afstand

Anmeld

29. januar 2009

Tynen

Det er vist meget forskelligt, men dem jeg har "oplevet" hos min mormor blev de der 25-30 år.

Synes at have hørt at verdens ældste hest blev omkring de 45-47 år, men er virkelig ikke sikker.

Hmm... Kønt "svar" egentlig

Anmeld

29. januar 2009

Stumpen

Hold da op, troede ikke så stort et dyr blev så gammel.. Meen hvorfor jeg ikke troede det ved jeg da egentlig ikke..

Det er nogle rørende billeder du har lagt ind, -ikke godt for en kvinde med ekstra homoner i kroppen

Anmeld

29. januar 2009

Lykkelig Mor til 2

Tynen skriver:

hvor sejt at du hadde henne i så mange år, ble vel et spesiellt bånd mellom jer to.. Min hest er 19år men sprek som en på4, desværre syntes jeg det er synd å ride så mye på han, da han går forkert..

vinter rytter er jo ikke noe problem i Danmark, da det finnes ridehaller over alt..

Anmeld

29. januar 2009

Pia.

Har haft heste i mange år men desværre ikke mere... eller desværre og desværre ved ikke hvor jeg skulle finde tiden henne nu...

Jeg var dressur rytter og har haft 5 heste i det hele 1 russer - som blev brugt til hygge og skovturs hest. 3 DV'er - en vallak og to hopper og så har jeg haft en blanding af en DV'er og Frederiksborger også en vallak - Han kunne virkelig gå... - Mums han var lækker at ride på....

Kommer helt til at save det... - Låner ind imellem en hoppe der oppe hvor mine egne heste stod, men det bliver aldrig det samme med låne heste....

Knus Pia

Har lige et par enkle billeder liggende på computeren, dem smider jeg da lige på... så I kan se hvad jeg brugte hele mit liv på inden jeg fik børn...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. januar 2009

SaNiNa

jeg syntes nu det er noget helt specialt at ride om vinteren, man må jo bare tage tøj på til det...

Men en bade tur med hestene er heller ikke afvejen

Anmeld

29. januar 2009

Sebastians Mor

Lykkelig Mor til 2 skriver:

Har lagt ud bilder av mine dejlige heste også, men klarer ikke å legge dem her ind!!!Se under min profil..

MVH Linda..

Kigger da lige på dine muler.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.