Har i Hest?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2009

Mimic

jeg har lige meldt detteren og mig selv til ridning... glæder mig til at starte igen... jeg var kort opp og sidde på den store, men det var sgu for meget for mig... der måtte jeg bare ned igen... MEGET HURTIGT

jeg fik ikke taget nogle billeder af ham, men ser lige om ikke jeg husker det, næste gang jeg skal derud...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2009

Sebastians Mor

Linda skriver:

jeg har lige meldt detteren og mig selv til ridning... glæder mig til at starte igen... jeg var kort opp og sidde på den store, men det var sgu for meget for mig... der måtte jeg bare ned igen... MEGET HURTIGT

jeg fik ikke taget nogle billeder af ham, men ser lige om ikke jeg husker det, næste gang jeg skal derud...

Tillykke med det...

Ja du må meget gerne prøve og tage et billede af den vil gerne se hvor stor den er,

Anmeld

31. januar 2009

Mimic

han er nogenlunde samme højde som min gamle hest... men billedet af ham er jo desværre taget fra et podie så man ikke helt får et indblik i hvor stor han er... desværre

Linda

Anmeld

31. januar 2009

Pia.

Linda skriver:

Hvor er det bare godt gået... ... Inden du får set dig om er du bare 100% tilbage i sadlen...

Stort knus og dejlig ridetur til dig næste gang du skal afsted...

Anmeld

31. januar 2009

Lykkelig Mor til 2

Hej..

Noen som skal til herning i marts mnd?? Jeg skal en tur ned om lørdagen, har købt billet!!Weeeeee det gleder jeg mig sykt til....Jeg var der for første gang sist år...

Anmeld

1. februar 2009

Sebastians Mor

Lykkelig Mor til 2 skriver:

Hej..

Noen som skal til herning i marts mnd?? Jeg skal en tur ned om lørdagen, har købt billet!!Weeeeee det gleder jeg mig sykt til....Jeg var der for første gang sist år...

nej jeg skal desværre ikke i år, i stedet valgte jeg jeg skulle en tur til ærø til gammel elevdag i stedet

Anmeld

1. februar 2009

Mimic

jeg ville egentlig gerne til herning i år også, var der for et par år siden, men ved ikke om jeg har råd til det... ville så gerne men nu må vi se...

fra Linda

Anmeld

1. februar 2009

malou

Ja jeg har haft hest engang.. red i mange år og da jeg gik ud af 10. klassse tog jeg 2 år til Tyskland hvor jeg arbejdede i en tysk stald der hed Stall Elmo. Det var en kæmpe oplevelse at være helt tæt på nogle af verdens bedste spring-ryttere. Dengang fik jeg 500 d.marc om md (ca.2000 kr) kost og logi. Og så må man sige at man næsten var slave men hvad gjorde man ikke får at være prof. hestepasser. haha

Anyway. det var en dejlig men hård tid men da jeg kom hjem skulle jeg igang med uddannelse og havde desværre hverken råd eller tid mere.. men heste er et fantastisk dyr og jeg vil aldrig glemme alle de skønne timer jeg havde i rideklubben..

knus malou

Anmeld

1. februar 2009

Sebastians Mor

malou skriver:

Ja jeg har haft hest engang.. red i mange år og da jeg gik ud af 10. klassse tog jeg 2 år til Tyskland hvor jeg arbejdede i en tysk stald der hed Stall Elmo. Det var en kæmpe oplevelse at være helt tæt på nogle af verdens bedste spring-ryttere. Dengang fik jeg 500 d.marc om md (ca.2000 kr) kost og logi. Og så må man sige at man næsten var slave men hvad gjorde man ikke får at være prof. hestepasser. haha

Anyway. det var en dejlig men hård tid men da jeg kom hjem skulle jeg igang med uddannelse og havde desværre hverken råd eller tid mere.. men heste er et fantastisk dyr og jeg vil aldrig glemme alle de skønne timer jeg havde i rideklubben..

knus malou

lyder som en fed oplevelse, man at arbejde i en heste stald så er det som man er slave..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.