modesty skriver:
Jeg synes det er helt absurd at der er blevet skrevet 7 sider i den her tråd, hvor alle siger at TS skal kyle sin mand ud fordi han har KYSSET med en anden pige. KYSSET!
Det er en super ufed situation og jeg kan sagtens forstå at TS er skide ked af det. Men det virker umiddelbart på mig som om det her er noget mere nuanceret end "han er bare et dumt svin, ud af døren med ham!"
TS siger selv at hun har store tillidsproblemer og stort mindreværd. Sexlivet derhjemme halter. Dette er IKKE en undskyldning, men det er menneskeligt nok at have behov for at føle sig begæret og få noget bekræftelse som man måske ikke får derhjemme. Jeg kender selv følelsen rigtig godt. Også følelsen af at føle mig indespærret i et forhold hvor jeg hele tiden bliver mistænkeliggjort selvom jeg ikke har gjort noget. Hvilket så førte til at jeg rent faktisk endte med at gøre noget. Og nej, jeg siger IKKE at det er TS' skyld at hendes kæreste har kysset med en anden kvinde. Men blot at man må se på hele det store billede og ikke blot på en lille bid af det.
Det virker som om han er villig til at snakke om det og være ærlig omkring sine handlinger. Måske det var en idé at prøve noget parterapi og få sat nogle ord på hvad det er der ikke fungerer i parforholdet, og om der kan gøres noget ved det? Hvis begge parter er villige til at arbejde for det.
Det er selvfølgelig OVERHOVEDET ikke iorden på NOGEN MÅDE at han har kysset (2 aftener) og sovet med en anden pige (som han før har haft et seksuelt forhold til) - det er SLET IKKE iorden!
At han syntes han mangler sex osv. herhjemme, det legaliserer bare ikke hans handling overhovedet - han startede jo også med at lyve om det hele og sagde at de KUN havde snakket. Men da jeg så selv ville ringe hende op fortalte ham mig jo det hele (håber jeg da).
Jeg elsker ham jo stadig pisse højt, og har også stillet ham nogle KRAV nu som jeg vil have han lever op til, hvilket han også er klar på. Han er pisse dårlig til at utrykke følelser, men han siger han er sindssygt ked af det og at han ALDRIG ville byde mig noget lignende igen. Han ved nu at er der det MINDSTE der kan få mig til at tvivle på ham igen - så kan og vil jeg ikke mere!
Men har også sagt til ham, at når han følede der manglede noget her, så skulle han have talt med mig og ikke stikke tungen i halsen på en anden, PLUS at han syntes der manglede noget (læs: sex), men min tillid til ham var meget meget lille, ergo manglede jeg min LYST til sex.
Så som jeg også sagde til ham, at føler han der mangler noget, så skal han komme til MIG, for det bunder nok i at JEG mangler noget fra ham også. Man er jo trods alt to i et forhold.
Men syntes du det er hul i hovedet at jeg elsker ham skide højt og vil give ham en last chance?!