Jeg har været i samme situation som dig med en gammel x. Vi var sammen i 3 år hvor han første gang var mig utro efter 2 mdr. Og han blev ved med at være mig utro. Jeg kan virkelig ikke tælle det på to hænder og to fødder for hvor mange gange han har været mig utro

Men jeg lukkede øjnene for det fordi jeg ''elskede'' ham. Jeg troede jeg ''elskede'' ham så jeg ville ikke indse at han behandlede mig som lort og det kunne alle og enhver se. Men i 3 år fandt jeg mig i hans løgne tilgav ham. Jeg stolede aldrig på ham fra den første gang hvor han var mig utro.
Men til sidst fik jeg nok og var så sammen med en anden hvor jeg så gjorde det forbi med min x og det sagde han en million gange undskyld og at han elskede mig og bla bla bla. Men jeg havde fået nok og smed ham ud af vores leglighed som vi begge stod for men jeg betalte for.
Efter jeg sluttede mit ''forhold'' til ham fik jeg regning på 15.000 kr af vores bolig udlejer som JEG skulle betale fordi hun vidste at jeg havde penge og han ikke havde.
Jeg er først lige blevet færdig med den regning efter 4 1/2 år.
Men at han ar behandlet mig som skidt og været mig utro så mange gange, det resultere i at jeg ikke kan stole på nogle andre og heller ikke min forlovede som jeg har været sammen med i 4 år og har to børn med. Vi tager ALDRIG til fest eller i byen uden hinanden fordi jeg ikke tør.
Jeg vil sindsygt gerne stole på ham for det fortjener han da. Men det kan jeg ikke pga min x.
Så mit råd vil være at slutte det nu Én gang for alle. Du vil aldrig kunne stole på ham igen og han vil uden tvivl være dig utro igen. Når han bare kan gå fra første gang til anden gang uden at sige noget og have dårlig samvittighed og ligefrem ligge ved siden af K******* og skrive at han elsker dig så har han virkelig et koldt hjerte.
Så UD med ham. NU!!
Anmeld