Hej Piger.
Ja som overskriften siger - min kæreste har været mig utro 

Jeg kan ikke forstå det!!!
Det er en måned tilbage, men fandt ud af det fredag nat/lørdag eftermiddag.
Jeg har længe gået og haft stortset INGEN tillid til min kæreste og har derfor tjekket han telefon"konto" på nettet osv. og har før taget ham i løgne (ikke utroskab).
Jeg gik så fredag nat ind og kiggede på han "konto" på nettet og så at han for en måned siden da han var til fest/i byen havde skrevet med en pige som han havde bollet rundt med da vi begyndte sammen, og som han dengang ringede til mens jeg var tilstede og sagde at han ikke ønske nogen form for kontakt med hende længere, da han havde fundet en dejlig kæreste - der har så ikke været nogen form for kontakt siden.
Jeg fik en KÆMPE knude i maven da jeg så det var hende han havde skrevet/ringet til den aften - den aften hvor jeg VIRKELIG prøvede at vise ham al den tillid jeg overhovedet kunne, den samme aften er han mig utro!
Skrev til ham den aften, at nu skulle han opføre sig pænt og ordenligt og ikke som om han var single, fordi han havde en kæreste derhjemme. Det lovede han mig!! 

Skriver så til min kæreste fredag nat da jeg opdagede det og spurgte om hvad hende han bollede rundt med dengang hed. Hans svar var, at det vidste jeg godt når jeg spurgte på den måde.
Vi skrev så frem og tilbage hele dagen mens jeg var på job lørdag, hvor han blev ved med at jeg altid reagerede så voldsomt når han talte med piger og at han kunne forstå jeg ville reagere voldsomt hvis de havde kysset eller noget lignende, men de havde intet gjort af den karakter. KUN snak!!!!
Kommer så hjem fra job, og taler med ham - jeg siger til ham at hvis der kun var snak mellem dem, så syntes jeg han for én gangs skyld skulle bevise overfor mig at han intet skjulte og derfor ringe op til hende så hun kunne fortælle (for hun burde jo så sige det samme), men nej - det ville han ikke, for jeg skulle vise ham at jeg stolede på ham. Siger så til ham, at fint så ville jeg selv ringe til hende - for ville der jo ikke ske noget ved hvis han talte sandt, og så skyndte han sig ud af døren og kørte.
Skreg på ham og kastede i afmagt en lampe i gulvet og skar mig selv i håndleddet mens tårerne piplede ud af øjnene på mig.
Ringede til ham og bad ham komme tilbage, men ville han ikke. Han sagde jeg skulle ringe til hende og så ringe til ham bagefter, for han ville ikke være tilstede mens jeg ringede. Spurgte ham så om hun ville fortælle det samme som ham, hvor hans svar var lidt ala "syntes du skal høre det fra hende", spurgte ham så om HVAD jeg skulle høre fra hende - hvor han så blev ved med at han ikke ville fortælle det.
Fik ham så endelig til at fortælle, og fik så ar vide at hende tøsen havde været til den fest han var til, og hun havde så henvendt sig til hende hvor de så snakkede (han havde på intet tidspunkt den aften nævnt hendes navn overfor mig, kun alle de andre deltagere).
De går så ned i byen nogle stykker, hvor de så ender med at de to MIN kæreste og den forpulede k****** står og kysser, ikke kun én gang, nej MANGE gange med tunge og det hele!!
Han kunne så ikke finde sin kammerat og ender med at tage med hende hjem, han ligger i HENDES seng ved SIDEN af HENDE og sender en sms til mig om at nu vil han sover, at han elsker mig og glæder sig til at vågne igen, for så skal vi ses - og derefter ligger han så og kysser videre med hende, kilder hende på maven og ligger sig til at sove mens han HOLDER om HENDE som han plejer at holde om MIG!!!
Da de vågner (fordi hun skulle på job) kysser de fandme også hinanden farvel!!!!
Spurgte ham om der var mere jeg skulle vide inden jeg ringede hende op, jooooooo så havde han været i byen torsdagen efter og der havde hun ringet til ham og spurgt om han ikke kom ned til hende. Så han stavrer ned til hende på en bar hvor de så OGSÅ kysser løs IGEN!!!
Han fulgte hende hjem og havde spurgt hende om han ikke måtte overnatte hos hende, hvor hun angiveligt skulle have sagt nej (ved ikke om jeg tror på det).
Efter den KÆMPE mundfuld og mens jeg tuder og er både sur, skuffet, vred, rasende og ked ringer jeg op til hende.
Hun spørger så om hvem jeg er, og siger at jeg XXXX's kæreste, men om hun måske ikke var klar over at han havde sådan en.... Næææh, han havde flere gange da hun havde spurgt sagt at han var SINGLE 

Men hun bekræftede at de havde kysset og sovet sammen, mens hun sad og grinede af mig og sagde jeg var latterlig og så smækkede hun røret på.
Begyndte at tude og spurgte om hvad fanden han havde gang i. Men han anede ikke hvad han skulle sige andet end undskyld.
Han sagde at han var fysisk tiltrukket af hende og at hvis hun havde lagt op til sex, så havde de nok også gjort det 

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal stille op, prøvede at vise ham tillid for en gangs skyld, og samme aften bryder han den på det groveste!! Jeg elsker stadig manden som en i helved, men det han har gjort er utilgiveligt. Får jeg nogensinde nogen form for tillid til ham igen?? Har sagt til ham at han hænger i en SINDSSYGT tynd tråd, og sårer han mig, jokker på mig, pisser mig op og ned ad ryggen eller noget lignende igen, så er det SLUT!! Jeg kan ikke klare det igen - men han siger det er mig han vil være sammen med og at han elsker mig ligesom før...
Men hvordan når han gør det en lørdag og har haft dage til at angre og tænke "fuck noget lort" og så IGEN gøre det torsdagen efter???? 

Han begrundelse var at han jo slap afsted med det første gang og nok derfor han gjorde det igen.
Jeg er SÅ knust og ked af det - sad og tudebrølede i skolen idag hvor læreren syntes jeg skulle tage hjem, for hun kunne se at jeg var fuldstændig ude af den.
Kan bare græde konstant og har det STØRSTE HAD til den S*!! Men burde jo også bare hade min kæreste eftersom det jo også er HAM der har gjort noget, og det er jo HAM der har sagt han er single til hende 

Han grund til det var, at hvis han sagde han havde en kæreste - så ville hun nok ikke være "interesseret" i ham. Men en af hans gamle klassekammerater som også var til festen som han ikke gider, hun fik at vide at han havde en kæreste!!! 
Hvordan kan han byde mig det??
Hvorfor tjekkede jeg også den forbandede "konto"??
Hvor VILLE jeg vide hvad de havde lavet??
Hvorfor?? Hvorfor?? Hvorfor??? 

Ved ikke hvad jeg ville med det her, skal bare ud med det - er SÅ ødelagt og græder nu på 3. dagen 

Undskyld det blev så langt (og nok også rodet)...