Du SKAL smide ham ud! Du ødelægger dig selv fuldstændigt hvis du lader ham blive i dit liv!
Han har ødelagt dig, og nu er du nok blind og lader ham komme tilbage, men lyt til mig og smid ham ud med det samme.. ! Tag hans ting, om det er tv, tøj, tandbørste osv og sæt det udenfor din dør. Lås IKKE på når han kommer og vil snakke og ignorer ham fuldstændigt..
Tro mig, jeg ved hvad jeg snakker om.
Min x var mig utro, jeg tog ham tilbage, han gjorde det igen-- bare med en anden.. Så blev jeg kold.. Eller dvs jeg tudede konstant i mange dage og elskede ham naturligvis stadig selv flere mdr efter.. Sådan er kærligheden desværre!
Du er nødt til at slutte det kapitel i dit liv med ham, for han har pisset på dig.
Han synes ikke du er lige så interessant som hende, og helt ærligt gider du så bruge din tid på ham?? Hvis han først er sluppet fra det een gang, er du garanteret med MEGET STOR sandsynlighed, at han gør det igen og igen og igen.. Vil du kunne holde til det? Nej vel!
Du fortjener en fyr som synes du er den dejligste, smukkeste, skønneste og sødeste i verden og en som du kan stole 100% på.
Hvis du lukker ham ind igen er du selv ude om at blive trampet på og du vil altid være "under" ham. Han vil have det sidste ord og han vil have dig hvor han vil..
Nu synes du nok dete r lige meget og vil gøre alt for at få ham tilbage, MEN tag fat i dine veninder og snak med dem, få dem til at hjælpe dig.. Det er absolut ikke nemt, men du vil se en dag at jeg har ret

Håber du vælger at smide ham på porten!

til dig