Han har været mig utro :'-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2011

Caroline86

Anonym skriver:

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige

Og er ked af at jeg "lukker" sådan af - er bare ikke god til at tale om det når jeg er nede og såret - har jeg ikke været siden jeg var 14

Hvordan skulle staff kunne "holde øje med mig"?

Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive, sætter pris på at du bruger din tid på sølle mig - men føler ikke jeg kan "give noget igen", men at jeg bare "skubber dig væk" istedet for

Im so sorry.

Sov godt Caroline, du er et dejligt menneske og guld værd

hvordan har du det i dag?

og hey - til det sidste du skrev til mig i går! Jeg svarede ikke på den her tråd fordi DU skulle give mig noget, men fordi jeg tænkte at du havde brug for at jeg gav DIG noget!

og jeg ved godt hvordan det er når man lukker af og pakker sig ind! Det er derfor jeg skriver til dig hvad jeg synes du er nødt til at gøre for at komme ud af den usunde måde du behandler dig selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2011

MorDk

Kære søde du!!!!!

Jeg føler meget med dig! Der findes ikke noget værre end utroskab! Jeg har været der. Min eksmand var mig utro med en kollega! MAN bliver SÅ såret og man er helt ude af sig selv! Tankerne flyver gennem hovedet...

DU må for guds skyld ikke blive sammen med ham! HAN er IKKE det værd!!! Og livet går videre! TRO MIG! Jeg fandt min nuværende kæreste kort kort tid efter ( utroligt nok) og vi har en dejlig søn sammen idag! Tænker at min eksmand gjorde mig en tjeneste... for har det bedre end jeg har haft længe!!

KÆMPE kram herfra

Anmeld

4. oktober 2011

modesty

Jeg synes det er helt absurd at der er blevet skrevet 7 sider i den her tråd, hvor alle siger at TS skal kyle sin mand ud fordi han har KYSSET med en anden pige. KYSSET!

Det er en super ufed situation og jeg kan sagtens forstå at TS er skide ked af det. Men det virker umiddelbart på mig som om det her er noget mere nuanceret end "han er bare et dumt svin, ud af døren med ham!"

TS siger selv at hun har store tillidsproblemer og stort mindreværd. Sexlivet derhjemme halter. Dette er IKKE en undskyldning, men det er menneskeligt nok at have behov for at føle sig begæret og få noget bekræftelse som man måske ikke får derhjemme. Jeg kender selv følelsen rigtig godt. Også følelsen af at føle mig indespærret i et forhold hvor jeg hele tiden bliver mistænkeliggjort selvom jeg ikke har gjort noget. Hvilket så førte til at jeg rent faktisk endte med at gøre noget. Og nej, jeg siger IKKE at det er TS' skyld at hendes kæreste har kysset med en anden kvinde. Men blot at man må se på hele det store billede og ikke blot på en lille bid af det. 

Det virker som om han er villig til at snakke om det og være ærlig omkring sine handlinger. Måske det var en idé at prøve noget parterapi og få sat nogle ord på hvad det er der ikke fungerer i parforholdet, og om der kan gøres noget ved det? Hvis begge parter er villige til at arbejde for det.

Anmeld

4. oktober 2011

norenberg

ud med ham, han har sikkert ikke nøjes med at kysse...han er da virkelig ikke værd at samle på...

Anmeld

4. oktober 2011

<3

Tja enten smider du ham ud eller også fortsætter I og du må erkende at han nok ikke vil være dig tro. Du kan tydeligvis ikke få begge dele.

Så du må gøre op med dig selv om du vil det ene eller andet? Der er jo mange forskellige slags forhold og det som virker for den ene gør ikke for den anden.

Kirsten

Anmeld

4. oktober 2011

E.J.mor.

hej

sikke noget, hvor er det forfærdeligt for dig.

selvom du elsker ham, så ville jeg smide ham ud, jeg ville ikke kunne stole på ham igen.

du fortjener bedre.

hilsen charlotte.

Anmeld

4. oktober 2011

JJH

Anonym skriver:

ÅÅåh piger, sidder og tuder som en besat nu

I må undskylde at jeg ikke lige skriver til hver enkelt, men kan ikke overskue det.

Jeg ved godt at folk syntes jeg skal smide ham af H til og ved nok også inderst inde at jeg burde det - men jeg ELSKER ham som bare fanden

Jeg er SÅ ked af det, og er SÅ langt nede at jeg konstant sidder og tænker på at skade mig selv- kan slet ikke håndtere det indeni mig

Hvordan kan han gøre det og byde mig det?????

Hold da op et fjols!

Jeg ved selv hvor hårdt det er, men det er spild af tid at blive hos ham. smid ham på porten og brug lidt tid på at finde dig selv igen, find ud af hvad du søger ved en mand og gå efter det. Jeg har været noget lignende igennem og grædt snot i flere uger, men at synke til hans niveau - NEJ TAK! det er jeg sku for god til og DET ER DU OGSÅ. Ret ryggen, op med hovedet og pak dine ting!

Så kan du bryde sammen hos en veninde bagefter.

Jeg har idag verdens skønneste kæreste, der respekterer mig og beundrer mig og elsker mig. det fortjener vi alle! og der er også en til dig!

der er altid lys at finde igen på den anden side!

KÆMPE Til dig!

Anmeld

4. oktober 2011

JJH

modesty skriver:

Jeg synes det er helt absurd at der er blevet skrevet 7 sider i den her tråd, hvor alle siger at TS skal kyle sin mand ud fordi han har KYSSET med en anden pige. KYSSET!

Det er en super ufed situation og jeg kan sagtens forstå at TS er skide ked af det. Men det virker umiddelbart på mig som om det her er noget mere nuanceret end "han er bare et dumt svin, ud af døren med ham!"

TS siger selv at hun har store tillidsproblemer og stort mindreværd. Sexlivet derhjemme halter. Dette er IKKE en undskyldning, men det er menneskeligt nok at have behov for at føle sig begæret og få noget bekræftelse som man måske ikke får derhjemme. Jeg kender selv følelsen rigtig godt. Også følelsen af at føle mig indespærret i et forhold hvor jeg hele tiden bliver mistænkeliggjort selvom jeg ikke har gjort noget. Hvilket så førte til at jeg rent faktisk endte med at gøre noget. Og nej, jeg siger IKKE at det er TS' skyld at hendes kæreste har kysset med en anden kvinde. Men blot at man må se på hele det store billede og ikke blot på en lille bid af det. 

Det virker som om han er villig til at snakke om det og være ærlig omkring sine handlinger. Måske det var en idé at prøve noget parterapi og få sat nogle ord på hvad det er der ikke fungerer i parforholdet, og om der kan gøres noget ved det? Hvis begge parter er villige til at arbejde for det.

Jeg tænker bare... jo der er sikkert en grund til han har gjort som han har, men hvis hun har brug for tryghed og hengivenhed fra hans side, og han føler sig låst fast og mistænkelig gjort, så er det jo der man skal reagere og snakke tingene igennem. finde ud af om problemerne kan løses eller ej. Det er da slet ikke en undskyldning for at ødelægge hendes haltende tillid endnu mere. Det gør kun situationen endnu værre!

Der er mennesker der passer sammen og nogle der ikke gør. Jeg har selv været utrolig jaloux, men er nu i et forhold hvor det slet ikke er et problem. jeg tjekker aldrig telefoner længere og ringer ikke når kæresten er i byen for at tjekke op på ham, jeg stoler 100% på ham. og tro mig... det gjorde jeg ved min X, og det var der en grund til.

Anmeld

4. oktober 2011

june1987

Tvillingemor90 skriver:

UD med ham ! Kort process !

jeg kan ikke være mere enig !

Anmeld

4. oktober 2011

modesty

Jeg tænker bare... jo der er sikkert en grund til han har gjort som han har, men hvis hun har brug for tryghed og hengivenhed fra hans side, og han føler sig låst fast og mistænkelig gjort, så er det jo der man skal reagere og snakke tingene igennem. finde ud af om problemerne kan løses eller ej. Det er da slet ikke en undskyldning for at ødelægge hendes haltende tillid endnu mere. Det gør kun situationen endnu værre!

Der er mennesker der passer sammen og nogle der ikke gør. Jeg har selv været utrolig jaloux, men er nu i et forhold hvor det slet ikke er et problem. jeg tjekker aldrig telefoner længere og ringer ikke når kæresten er i byen for at tjekke op på ham, jeg stoler 100% på ham. og tro mig... det gjorde jeg ved min X, og det var der en grund til.

Jeg har understreget i mt indlæg at jeg ikke mener at det er en undskyldning. Det er en forklaring. Og den skal tages med i overvejelserne. Folk begår fejl ind imellem. Det betyder ikke at de skal brændes på bålet.

De kvinder der skriver UD MED HAM herinde kender ikke hverken TS, hendes kæreste eller deres relation. Så man risikerer altså at ødelægge et forhold der måske kunne reddes ved så entydigt at vende sig imod kæresten og stemple ham som et dumt svin selvom det eneste kendskab man har til ham er en tråd på et internetforum hvor der står at han har kysset med en anden kvinde end sin kæreste. Man risikerer at vende TS mod sin kæreste og overbevise hende om at han er et dumt svin, selvom han måske ikke er det. Det synes jeg er ret kritisabelt.

Det kan godt være at det er det rigtige for TS at gå fra sin kæreste. Men det kan så sandelig også være at det er det rigtige at blive i relationen og arbejde sig igennem problemerne. Jeg har som sagt prøvet at være i en relation til en person med meget lavt selvværd og med stor mistillid. Det er virkelig hårdt. Jeg har også prøvet at være hende med det lave selvværd og den store mistillid. Og det er OGSÅ skidehårdt. Det er min nuværende relation, hvor vi virkelig kæmpede meget med min jalousi og mit mindreværd. Men det er vi kommet over nu, via kommunikation, dialog, terapi.

Manden siger at han elsker hende og at han vil være sammen med hende. Han har begået en fejltagelse, ja. Men så absolut ikke en fejltagelse der ikke kan tilgives og rettes op på. Hvis begge parter er interesserede i at gøre en indsats.

Og til jer der skriver at hvis man én gang har kysset med en anden, ja så vil man bare altid være utro. Come on. Det er en totalt urealistisk og firkantet indstilling til livet og mennesker. Jo, nogle mænd og kvinder er utro igen og igen, fordi de synes det er sjovt og det giver dem et kick. Andre gør det fordi de savner noget i deres relation. Bekræftelse, balance, tryghed, lidenskab, whatever. Det er IKKE fordi de er dumme svin, men fordi de er mennesker med behov og længsler, og disse mennesker behøver bestemt ikke at gentage de fejltagelser, hvis der bliver arbejdet med de problemer der nu engang kan befinde sig i relationen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.