Han har været mig utro :'-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2011

Caroline86

Anonym skriver:

Har været "usikker", manglet selvtillid og tænkt meget over hvad folk tænker om míg siden en episode da jeg var 14 år - og har så været svag lige siden!

Jeg vil ikke på psyk igen, det får mig endnu længere ned og får mig til at føle mig som en endnu større fiasko end jeg gør i forvejen!

Er det fuldstændig hjernedødt at elske ham og at ville ham??

nej, jeg vil ikke sige at det er fuldstændigt hjernedødt, for jeg forstår godt hvor de tanker og følelser kommer fra!

Og jeg siger heller ikke at du bare skal rette dig op i stolen og sige "så er han glemt, videre med mig" for det kan man sgu ikke! det GØR ondt, og det SKAL gøre ondt når kærlighed går i stykker! Men du skylder dig selv bedre end det her! Du skylder dig selv at arbejde på det selvværd og det kan du ikke så længe du er fanget i det forhold!!!

Jeg vil utroligt gerne tale med dig om alt det her, men jeg tror ikke jeg kan trænge igennem til dig

Jeg har en lang dag i morgen og bliver nødt til at gå i seng når nu du ikke vil snakke om det her!

Jeg har anmeldt din tråd og bedt staff om at holde øje med om du er ok (så meget de nu kan)! Jeg håber virkelig at du vil tage de ting jeg har sagt til efterretning og passe på dig selv!

Og i øvrigt er der da intet galt i at søge hjælp på psyk? siger jo ikke du skal indlægge dig, men flot overnatte hos dem og få nogle at tale med som kan give dig nogle gode redskaber!

Prøv lige at tage en DYB vejrtrækning og tør tårerne væk... Rejs dig og op stræk dig og bliv ved med at trække vejret! Gå så ud og kig dig selv i spejlet mens du siger "jeg elsker dig"... du har IKKE arbejdet nok med dig selv før du kan sige sådan og mene det!

Jeg skriver til dig i morgen!

Pas nu på dig! Du er god nok... hvis jeg kan tro på det ud fra så få oplysninger, så skal du også nok finde en måde at kunne tro på det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

Carina1977

Kære du...jeg bliver helt bekymret 

Har du en depression lige nu? Og i såfald, hvor slemt er det?

Jeg har aldrig sådan rigtig skrevet der herinde før, men for 6 år siden, havde jeg en rigtig dyb depression, så dyb at jeg absolut ikke kunne tænke rationelt og der skulle intet til før jeg tænkte grimme tanker og dunkede mig selv i hovedet. Jeg er ret overbevist om at hvis jeg ikke havde min søn og nogen der hjalp mig, så kunne det være gået meget galt.

Jeg kan læse at du bebrejder dig selv mange ting, og det får altså mine alarmklokker til at ringe. Du bliver nødt til at forstå at du er et fantastisk menneske, og du fortjener den kærlighed og accept, som jeg ved at der er en derude, der kan give dig 

Du har IKKE gjort noget forkert, og jeg ved godt at det er svært at få dig til at indse det, men det er altså ikke dig der er skurken her, og jeg håber du vil indse det 

Du har intet at skamme dig over eller være flov over. Jeg vil virkelig anbefale dig at skrive til Caroline eller en anden, og få en god snak. Du skal vide at uden at kende dig og uanset hvad, så er vi mange, der virkelig gerne vil være der for dig, lytte, råde og vejlede.

Anmeld

3. oktober 2011

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

nej, jeg vil ikke sige at det er fuldstændigt hjernedødt, for jeg forstår godt hvor de tanker og følelser kommer fra!

Og jeg siger heller ikke at du bare skal rette dig op i stolen og sige "så er han glemt, videre med mig" for det kan man sgu ikke! det GØR ondt, og det SKAL gøre ondt når kærlighed går i stykker! Men du skylder dig selv bedre end det her! Du skylder dig selv at arbejde på det selvværd og det kan du ikke så længe du er fanget i det forhold!!!

Jeg vil utroligt gerne tale med dig om alt det her, men jeg tror ikke jeg kan trænge igennem til dig

Jeg har en lang dag i morgen og bliver nødt til at gå i seng når nu du ikke vil snakke om det her!

Jeg har anmeldt din tråd og bedt staff om at holde øje med om du er ok (så meget de nu kan)! Jeg håber virkelig at du vil tage de ting jeg har sagt til efterretning og passe på dig selv!

Og i øvrigt er der da intet galt i at søge hjælp på psyk? siger jo ikke du skal indlægge dig, men flot overnatte hos dem og få nogle at tale med som kan give dig nogle gode redskaber!

Prøv lige at tage en DYB vejrtrækning og tør tårerne væk... Rejs dig og op stræk dig og bliv ved med at trække vejret! Gå så ud og kig dig selv i spejlet mens du siger "jeg elsker dig"... du har IKKE arbejdet nok med dig selv før du kan sige sådan og mene det!

Jeg skriver til dig i morgen!

Pas nu på dig! Du er god nok... hvis jeg kan tro på det ud fra så få oplysninger, så skal du også nok finde en måde at kunne tro på det

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige

Og er ked af at jeg "lukker" sådan af - er bare ikke god til at tale om det når jeg er nede og såret - har jeg ikke været siden jeg var 14

Hvordan skulle staff kunne "holde øje med mig"?

Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive, sætter pris på at du bruger din tid på sølle mig - men føler ikke jeg kan "give noget igen", men at jeg bare "skubber dig væk" istedet for

Im so sorry.

Sov godt Caroline, du er et dejligt menneske og guld værd

Anmeld

3. oktober 2011

Meliora

Anonym skriver:

Hej Piger.

Ja som overskriften siger - min kæreste har været mig utro

Jeg kan ikke forstå det!!!

Det er en måned tilbage, men fandt ud af det fredag nat/lørdag eftermiddag.

Jeg har længe gået og haft stortset INGEN tillid til min kæreste og har derfor tjekket han telefon"konto" på nettet osv. og har før taget ham i løgne (ikke utroskab).

Jeg gik så fredag nat ind og kiggede på han "konto" på nettet og så at han for en måned siden da han var til fest/i byen havde skrevet med en pige som han havde bollet rundt med da vi begyndte sammen, og som han dengang ringede til mens jeg var tilstede og sagde at han ikke ønske nogen form for kontakt med hende længere, da han havde fundet en dejlig kæreste - der har så ikke været nogen form for kontakt siden.

Jeg fik en KÆMPE knude i maven da jeg så det var hende han havde skrevet/ringet til den aften - den aften hvor jeg VIRKELIG prøvede at vise ham al den tillid jeg overhovedet kunne, den samme aften er han mig utro!

Skrev til ham den aften, at nu skulle han opføre sig pænt og ordenligt og ikke som om han var single, fordi han havde en kæreste derhjemme. Det lovede han mig!!

Skriver så til min kæreste fredag nat da jeg opdagede det og spurgte om hvad hende han bollede rundt med dengang hed. Hans svar var, at det vidste jeg godt når jeg spurgte på den måde.

Vi skrev så frem og tilbage hele dagen mens jeg var på job lørdag, hvor han blev ved med at jeg altid reagerede så voldsomt når han talte med piger og at han kunne forstå jeg ville reagere voldsomt hvis de havde kysset eller noget lignende, men de havde intet gjort af den karakter. KUN snak!!!!

Kommer så hjem fra job, og taler med ham - jeg siger til ham at hvis der kun var snak mellem dem, så syntes jeg han for én gangs skyld skulle bevise overfor mig at han intet skjulte og derfor ringe op til hende så hun kunne fortælle (for hun burde jo så sige det samme), men nej - det ville han ikke, for jeg skulle vise ham at jeg stolede på ham. Siger så til ham, at fint så ville jeg selv ringe til hende - for ville der jo ikke ske noget ved hvis han talte sandt, og så skyndte han sig ud af døren og kørte.

Skreg på ham og kastede i afmagt en lampe i gulvet og skar mig selv i håndleddet mens tårerne piplede ud af øjnene på mig.
Ringede til ham og bad ham komme tilbage, men ville han ikke. Han sagde jeg skulle ringe til hende og så ringe til ham bagefter, for han ville ikke være tilstede mens jeg ringede. Spurgte ham så om hun ville fortælle det samme som ham, hvor hans svar var lidt ala "syntes du skal høre det fra hende", spurgte ham så om HVAD jeg skulle høre fra hende - hvor han så blev ved med at han ikke ville fortælle det.

Fik ham så endelig til at fortælle, og fik så ar vide at hende tøsen havde været til den fest han var til, og hun havde så henvendt sig til hende hvor de så snakkede (han havde på intet tidspunkt den aften nævnt hendes navn overfor mig, kun alle de andre deltagere).
De går så ned i byen nogle stykker, hvor de så ender med at de to MIN kæreste og den forpulede k****** står og kysser, ikke kun én gang, nej MANGE gange med tunge og det hele!!

Han kunne så ikke finde sin kammerat og ender med at tage med hende hjem, han ligger i HENDES seng ved SIDEN af HENDE og sender en sms til mig om at nu vil han sover, at han elsker mig og glæder sig til at vågne igen, for så skal vi ses - og derefter ligger han så og kysser videre med hende, kilder hende på maven og ligger sig til at sove mens han HOLDER om HENDE som han plejer at holde om MIG!!!

Da de vågner (fordi hun skulle på job) kysser de fandme også hinanden farvel!!!!

Spurgte ham om der var mere jeg skulle vide inden jeg ringede hende op, jooooooo så havde han været i byen torsdagen efter og der havde hun ringet til ham og spurgt om han ikke kom ned til hende. Så han stavrer ned til hende på en bar hvor de så OGSÅ kysser løs IGEN!!!
Han fulgte hende hjem og havde spurgt hende om han ikke måtte overnatte hos hende, hvor hun angiveligt skulle have sagt nej (ved ikke om jeg tror på det).

Efter den KÆMPE mundfuld og mens jeg tuder og er både sur, skuffet, vred, rasende og ked ringer jeg op til hende.
Hun spørger så om hvem jeg er, og siger at jeg XXXX's kæreste, men om hun måske ikke var klar over at han havde sådan en.... Næææh, han havde flere gange da hun havde spurgt sagt at han var SINGLE

Men hun bekræftede at de havde kysset og sovet sammen, mens hun sad og grinede af mig og sagde jeg var latterlig og så smækkede hun røret på.

Begyndte at tude og spurgte om hvad fanden han havde gang i. Men han anede ikke hvad han skulle sige andet end undskyld.

Han sagde at han var fysisk tiltrukket af hende og at hvis hun havde lagt op til sex, så havde de nok også gjort det

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal stille op, prøvede at vise ham tillid for en gangs skyld, og samme aften bryder han den på det groveste!! Jeg elsker stadig manden som en i helved, men det han har gjort er utilgiveligt. Får jeg nogensinde nogen form for tillid til ham igen?? Har sagt til ham at han hænger i en SINDSSYGT tynd tråd, og sårer han mig, jokker på mig, pisser mig op og ned ad ryggen eller noget lignende igen, så er det SLUT!! Jeg kan ikke klare det igen - men han siger det er mig han vil være sammen med og at han elsker mig ligesom før...
Men hvordan når han gør det en lørdag og har haft dage til at angre og tænke "fuck noget lort" og så IGEN gøre det torsdagen efter????
Han begrundelse var at han jo slap afsted med det første gang og nok derfor han gjorde det igen.

Jeg er SÅ knust og ked af det - sad og tudebrølede i skolen idag hvor læreren syntes jeg skulle tage hjem, for hun kunne se at jeg var fuldstændig ude af den.
Kan bare græde konstant og har det STØRSTE HAD til den S*!! Men burde jo også bare hade min kæreste eftersom det jo også er HAM der har gjort noget, og det er jo HAM der har sagt han er single til hende

Han grund til det var, at hvis han sagde han havde en kæreste - så ville hun nok ikke være "interesseret" i ham. Men en af hans gamle klassekammerater som også var til festen som han ikke gider, hun fik at vide at han havde en kæreste!!!

Hvordan kan han byde mig det??
Hvorfor tjekkede jeg også den forbandede "konto"??
Hvor VILLE jeg vide hvad de havde lavet??
Hvorfor?? Hvorfor?? Hvorfor???

Ved ikke hvad jeg ville med det her, skal bare ud med det - er SÅ ødelagt og græder nu på 3. dagen

Undskyld det blev så langt (og nok også rodet)...

Kær pige, jeg mener dette på den bedst mulige måde, men NØØJ hvor skal du få lidt selvrespekt, for hvordan vil du ellers nogensinde have andre skal respektere dig?! Du skal SELVFØLGELIG kyle ham ud og selvsagt aldrig tale til den taber igen. Men når det er sagt skal du da ikke løbe efter ham, tjekke hans beskeder, eller ringe til den kælling han er utro med, hvor lavt kan du synke? Hold dig for voksen og for god til den slags, og så skal du da ikke OVERHOVEDET overveje at give ham en chance til, han er da totalt ligeglad med dine følelser, og blottet for moral. Du kan HELT sikkert finde en ordentlig mand der ikke er i nærheden af hans lave taber-niveau.

Anmeld

3. oktober 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Kære du...jeg bliver helt bekymret 

Har du en depression lige nu? Og i såfald, hvor slemt er det?

Jeg har aldrig sådan rigtig skrevet der herinde før, men for 6 år siden, havde jeg en rigtig dyb depression, så dyb at jeg absolut ikke kunne tænke rationelt og der skulle intet til før jeg tænkte grimme tanker og dunkede mig selv i hovedet. Jeg er ret overbevist om at hvis jeg ikke havde min søn og nogen der hjalp mig, så kunne det være gået meget galt.

Jeg kan læse at du bebrejder dig selv mange ting, og det får altså mine alarmklokker til at ringe. Du bliver nødt til at forstå at du er et fantastisk menneske, og du fortjener den kærlighed og accept, som jeg ved at der er en derude, der kan give dig 

Du har IKKE gjort noget forkert, og jeg ved godt at det er svært at få dig til at indse det, men det er altså ikke dig der er skurken her, og jeg håber du vil indse det 

Du har intet at skamme dig over eller være flov over. Jeg vil virkelig anbefale dig at skrive til Caroline eller en anden, og få en god snak. Du skal vide at uden at kende dig og uanset hvad, så er vi mange, der virkelig gerne vil være der for dig, lytte, råde og vejlede.

Nej har ikke en depression, er bare pisse røv fuc**** svag og går fuldstændig ned med flaget hvis jeg bliver såret som dette.

Jeg føler mig som  den dårlige part selvom jeg ikke er det - men igen, hvorfor skulle han gøre det hvis jeg var perfekt??

Anmeld

3. oktober 2011

RGN

Profilbillede for RGN
Anonym skriver:

Nej har ikke en depression, er bare pisse røv fuc**** svag og går fuldstændig ned med flaget hvis jeg bliver såret som dette.

Jeg føler mig som  den dårlige part selvom jeg ikke er det - men igen, hvorfor skulle han gøre det hvis jeg var perfekt??

Det værste man kan gøre her i livet er, at tage ansvaret for andres handlinger.

Kom han og sagde til dig "Hvis du ikke giver mig mere sex er jeg dig utro".
Nej, det gjorde han ikke og dermed kan du ikke klandre dig selv for det han har gjort. Det må du indse.

Der findes utroligt mange egoistiske mennesker, der er sig selv nærmest i alle livets forhold. Din kæreste er sådan et menneske.

Det er farligt og spændende at være utro og hans eget selvværd får et boost, når andre kvinder gider have ham.
Det har INTET med dig at gøre. Du kan være en god kæreste. Du kan være en dårlig kæreste.
Det her handler om hans personlighed og slet ikke om dig.

Du har to valgmuligheder:

1) Gå fra ham og find dig en skøn kæreste du kan blive lykkelig med.
2) Bliv hos ham og accepter hans utroskab. For der kommer mere af det.

Og så er det naturligvis super vigtigt, at du får arbejdet med dig selv og får bearbejdet det som er hændt dig som 14 årig inden du kaster dig ud i et nyt forhold. Ellers forøges risikoen for, at det er samme type man render ind i.

Jeg synes det er utrolig synd for dig det her.
Men jo længere du bliver i det her ekstremt usunde forhold jo lavere vil dit selvværd blive.
Forholdet til din kæreste er som gift for dig.

Anmeld

3. oktober 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Ved du hvad...der er ingen der er perfekt, og hvorfor skal vi også være det? Det handler om at kunne være sig selv, og ikke være som andre vil have det. Forstår du hvad jeg mener? Hvis du skal gå og ændre på dig selv, så ville du jo også et eller andet sted føle dig forkert, og hvor er vi så henne? Så ville du jo stadig have det skidt.

Nogen har bare en svag psyke, og det kan jeg jo så forstå at du har. Men ligegyldigt hvad, så ville mange da godt nok også gå ned med flaget, hvis ens kæreste kom med den behandling, som din kæreste har udsat dig for. Det er IKKE i orden det han har gjort, og det er ham der har gjort noget forkert...ikke dig.

Anmeld

3. oktober 2011

Anonym trådstarter

FruRafn skriver:

Kær pige, jeg mener dette på den bedst mulige måde, men NØØJ hvor skal du få lidt selvrespekt, for hvordan vil du ellers nogensinde have andre skal respektere dig?! Du skal SELVFØLGELIG kyle ham ud og selvsagt aldrig tale til den taber igen. Men når det er sagt skal du da ikke løbe efter ham, tjekke hans beskeder, eller ringe til den kælling han er utro med, hvor lavt kan du synke? Hold dig for voksen og for god til den slags, og så skal du da ikke OVERHOVEDET overveje at give ham en chance til, han er da totalt ligeglad med dine følelser, og blottet for moral. Du kan HELT sikkert finde en ordentlig mand der ikke er i nærheden af hans lave taber-niveau.

Jeg ved godt at jeg nok ikke burde det - men for fanden hvor jeg jo bare elsker ham

Har rygrad som en regnorm. Men kan ikke give slip på ham, selvom det er UTILGIVELIGT

Anmeld

4. oktober 2011

Anonym trådstarter

RGN skriver:

Det værste man kan gøre her i livet er, at tage ansvaret for andres handlinger.

Kom han og sagde til dig "Hvis du ikke giver mig mere sex er jeg dig utro".
Nej, det gjorde han ikke og dermed kan du ikke klandre dig selv for det han har gjort. Det må du indse.

Der findes utroligt mange egoistiske mennesker, der er sig selv nærmest i alle livets forhold. Din kæreste er sådan et menneske.

Det er farligt og spændende at være utro og hans eget selvværd får et boost, når andre kvinder gider have ham.
Det har INTET med dig at gøre. Du kan være en god kæreste. Du kan være en dårlig kæreste.
Det her handler om hans personlighed og slet ikke om dig.

Du har to valgmuligheder:

1) Gå fra ham og find dig en skøn kæreste du kan blive lykkelig med.
2) Bliv hos ham og accepter hans utroskab. For der kommer mere af det.

Og så er det naturligvis super vigtigt, at du får arbejdet med dig selv og får bearbejdet det som er hændt dig som 14 årig inden du kaster dig ud i et nyt forhold. Ellers forøges risikoen for, at det er samme type man render ind i.

Jeg synes det er utrolig synd for dig det her.
Men jo længere du bliver i det her ekstremt usunde forhold jo lavere vil dit selvværd blive.
Forholdet til din kæreste er som gift for dig.

Har gået til psykolog for at få bearbejdet episoden som 14 årig, men er stadig ligeså følsom/svag - så ved ikke hvor det ellers skulle ligge. Har været hos 2 psykologer (1 som 15 årig og en som 19/20 årig).

Er nok naiv nu, men kan alle ikke ændre sig?
Eller fordi han har været mig utro, så vil han også være det overfor andre kærester (hvis vi går fra hinanden)?

Anmeld

4. oktober 2011

Anonym trådstarter

Carina1977 skriver:

Ved du hvad...der er ingen der er perfekt, og hvorfor skal vi også være det? Det handler om at kunne være sig selv, og ikke være som andre vil have det. Forstår du hvad jeg mener? Hvis du skal gå og ændre på dig selv, så ville du jo også et eller andet sted føle dig forkert, og hvor er vi så henne? Så ville du jo stadig have det skidt.

Nogen har bare en svag psyke, og det kan jeg jo så forstå at du har. Men ligegyldigt hvad, så ville mange da godt nok også gå ned med flaget, hvis ens kæreste kom med den behandling, som din kæreste har udsat dig for. Det er IKKE i orden det han har gjort, og det er ham der har gjort noget forkert...ikke dig.

Forstår bare ikke min reaktion, for burde jo hade ham som pesten og bedt ham om at skride herfra i lørdags osv. Men det er stik modsat, han er den eneste jeg vil være sammen med pt. han er den eneste jeg vil have der trøster mig osv. Hvorfor er det stik modsat af hvad det burde være???

Hvorfor er det at manden der har gjort mig er ham som jeg vil trøstes af???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.