MorDk skriver:
"En gang utro - ALTID utro" DEN HOLDER IKKE!!!
Jeg har da selv været nogle kærester utro (hvilket jeg ikke er stolt af) Sket er sket... og der er jo nok en grund til jeg ikke er kærester med dem idag ...tsk! tsk! Jeg kunne aldrig finde på at være utro den dag i dag! Jeg har også selv mærket hvad utroskab gør ved en (som jeg tidligere skrev var min eksmand mig utro)
og det er ikke småting.
Jeg tror på at folk kan ændre sig. MEN for mig er det vigtigste i et forhold TILLID! Når en af parterne er utro ... så er den tillid brudt og det kan tage ÅR inden tilliden vender 100% tilbage... hvis den nogensiden gør det...!
det siger jo også lidt det hele, (ofte) hvis man er utro, så er det fordi at forholdet ikke giver det som man gerne vil have. men møder man ham/hende/den/det man får alt det man mangler i et forhold, så vil man heller ikke have lysten til at være utro. Det er min teori. Har en veninde der var i et mangeårig forhold, så var hun kæresten utro i gennem en lang periode, ikke fordi hun ville ham den anden. men det var hendes måde at bryde fri af det forhold på, selv om han tilgav hende og de prøvede, så indså hun at det var ikke nok, der var noget galt siden hun gjorde det, i dag er hun gift, med manden i sit liv, de har et barn og nummer to på vej og tanken om at være utro ligger hende meget meget meeet fjern fordi manden her giver hende alt det hun har brug for.
Anmeld