Aktiv dødshjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2011

-Sigrid-

M (: skriver:

Det er da fantastisk af ham - han lyder som en SKØN oldefar.. Og kærlighed betyder da mere end gener <3

Uh, det kan det da snart blive! Hvor er det spændende! Og det er så hyggeligt at følge med i jer andres graviditeter, når jeg nu må vente lidt endnu på PB (:

Ja, nemlig - alle børnene i byen kalder ham morfar, så han oser af kærlighed 

Ja der er mindre end 3 måneder til hun kan blive født og det er stadig "normalt"  Ja, jeg fordriver også ventetiden til hun kommer med billeder af andres tykke maver og børn 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2011

-Sigrid-

Det er en god løsning - og med organdonation er der jo også altid (indtil ens død naturligvis) mulighed for at ændre mening! (:

Nemlig 

Anmeld

3. oktober 2011

M (:

-Sigrid- skriver:

Ja, nemlig - alle børnene i byen kalder ham morfar, så han oser af kærlighed 

Ja der er mindre end 3 måneder til hun kan blive født og det er stadig "normalt"  Ja, jeg fordriver også ventetiden til hun kommer med billeder af andres tykke maver og børn 

Hvad er normalt? (: H, er vist lidt fatsvag her til aften - vist en bivirkning af en for hård weekend (;

Anmeld

3. oktober 2011

-Sigrid-

Ja, helt sikkert! Man får så meget tilbage, og selv en lille (for os ubetydelig handling) kan betyde hele verden for en patient! (:

Ja nemlig, overskudet til at sidde og snakke når man er ensom, eller ... Personligt er jeg sindsyg taknemlig for en JM som selvom jeg kun var 22+6 ville tage mig ind og lytte hjertelyd da jeg var virkelig bange, det var skønt at blive taget seriøst, selvom det jo ikke var 

Anmeld

3. oktober 2011

M (:

-Sigrid- skriver:

Ja nemlig, overskudet til at sidde og snakke når man er ensom, eller ... Personligt er jeg sindsyg taknemlig for en JM som selvom jeg kun var 22+6 ville tage mig ind og lytte hjertelyd da jeg var virkelig bange, det var skønt at blive taget seriøst, selvom det jo ikke var 

Ja, for det er tit de jm/spl/etc., der GIVER/TAGER sig tid, der får den aller største betyning. Og vi må aldrig have for travlt til at tage os af vores patienter/vordene mødre! (: 

Anmeld

3. oktober 2011

-Sigrid-

Hvad er normalt? (: H, er vist lidt fatsvag her til aften - vist en bivirkning af en for hård weekend (;

Hvad referere du til

Anmeld

3. oktober 2011

-Sigrid-

Ja, for det er tit de jm/spl/etc., der GIVER/TAGER sig tid, der får den aller største betyning. Og vi må aldrig have for travlt til at tage os af vores patienter/vordene mødre! (: 

Nej nemlig

Hun skrev også så fint på min journal at baby havde en fin -lyd, og jeg blev bare så rørt over det lille hjerte, og at hun ikke skyndte sig igennem mig, selvom de havde mange fødsler igang den aften... Nu bliver jeg helt rørt igen 

Anmeld

3. oktober 2011

M (:

-Sigrid- skriver:

Hvad referere du til

Du skrev tidligere: "Ja der er mindre end 3 måneder til hun kan blive født og det er stadig "normalt" "

Hvad er normalt? 

Anmeld

3. oktober 2011

M (:

-Sigrid- skriver:

Nej nemlig

Hun skrev også så fint på min journal at baby havde en fin -lyd, og jeg blev bare så rørt over det lille hjerte, og at hun ikke skyndte sig igennem mig, selvom de havde mange fødsler igang den aften... Nu bliver jeg helt rørt igen 

Haha, det er ikke nemt med de graviditetshormoner hva? (:

Anmeld

3. oktober 2011

-Sigrid-

Nårh

Ja, det er normalt fra (for mig) d. 25. dec - der er jeg 37+0, og derfra er det "normalt" 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.