Tynde/slanke, små babyer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2011

camillakrath

_-Kathrine-_ skriver:

Jeg er bare så skide ked af at folk hele tiden siger ej, hvor er han bare tynd!! Og så melder man i sådan en tråd her og får at vide at han altså ikke er tynd!! så er det jo ikke nemt!!

Har lige kigget på billeder af ham, og må sige at jeg også synes han er meget slank. Men han er jo også en laaang supermand. Han ser faktisk på nogen billeder tyndere ud end Benjamin. Men hold K*** hvor er han køn. Sikke nogen øjne

Vi får også tit kommentarerne. Og det er virkelig svært, når de er vejer "for lidt" i forhold til deres længde, for man føler man fylder dem, men de vokser mere i højden end i bredden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

camillakrath

Gittemor09 skriver:

det skal du nok få  

kan altså ikk huske højden på stående fod da jeg ikke har været god til at huske bogen de sidste par gange hos lægen så det ikke kunne blive skrevet ind  

men hvis jeg glemmer det må du lige minde mig om det (har ingen korttidshukommelse nemlig)

Haha ... Det kender jeg godt  Plejer at sige at så længe jeg husker det vigtigste, så går det nok

Skal nok lige komme med en påmindelse

Anmeld

27. september 2011

lauras*mor*

Jeg har Laura der er 2,5 år, 90 cm og vejeer ca 11 kg... Hun har altid været slank...

Anmeld

27. september 2011

Laura.

camillakrath skriver:

Det er ca samme vægt som Benjamin får

Var hun lille da hun blev født?

Når du siger at i arbejder på det, hvordan gør i så? Går nemlig tit og tænker over, om jeg kan gøre noget

Hun vejede 3550 g og var 51 cm lang.. Vi kommer fedtstof i hendes mad, så vi håber på at hun kan tage mere på.

Anmeld

27. september 2011

camillakrath

Dk Lady skriver:

Hun vejede 3550 g og var 51 cm lang.. Vi kommer fedtstof i hendes mad, så vi håber på at hun kan tage mere på.

Okay, så hun spiser grød og mos?

Anmeld

27. september 2011

Gittemor09

camillakrath skriver:

Haha ... Det kender jeg godt  Plejer at sige at så længe jeg husker det vigtigste, så går det nok

Skal nok lige komme med en påmindelse

det var nu seriøst nok... har haft en blodprop i hovedet... så husker rigtig dårligt...!! 

så det er alt og jeg mener alt der bliver skrevet ned...!!

Anmeld

27. september 2011

camillakrath

Gittemor09 skriver:

det var nu seriøst nok... har haft en blodprop i hovedet... så husker rigtig dårligt...!! 

så det er alt og jeg mener alt der bliver skrevet ned...!!

Ej det må du undskylde

Anmeld

27. september 2011

Gittemor09

camillakrath skriver:

Ej det må du undskylde

det er helt okay.... 

fik selv læst den igennem, og kunne godt forstå at du misforstod den... du ved "ammehjerne" "babyhjerne" og alt det andet man kan have... det har jeg haft.... og der kunne jeg ikke engang huske når jeg skulle på wc.... 

ej, spøg til side... tager det ikke så tungt... er meget for humor alligevel... og hvad man ikke dør af gør en stærkere... er det ikke sådan man siger

Anmeld

27. september 2011

_-Kathrine-_

camillakrath skriver:

Har lige kigget på billeder af ham, og må sige at jeg også synes han er meget slank. Men han er jo også en laaang supermand. Han ser faktisk på nogen billeder tyndere ud end Benjamin. Men hold K*** hvor er han køn. Sikke nogen øjne

Vi får også tit kommentarerne. Og det er virkelig svært, når de er vejer "for lidt" i forhold til deres længde, for man føler man fylder dem, men de vokser mere i højden end i bredden.

Jeg tager også bare alt meget nært idag

Han er den ældste i mødregruppen, og den der vejer mindst.. ved godt jeg ikke skal sammenligne, men det gør jeg nogengange når jeg ser en bebs på samme alder med store lårbasser!

Men vi har fået at vide, at så længe han er glad og tilfreds, så er der ingen problemer i det!

Mange tak - vi er også meget tilfredse over at vi har lavet sådan en dejlig baby

Anmeld

27. september 2011

camillakrath

_-Kathrine-_ skriver:

Jeg tager også bare alt meget nært idag

Han er den ældste i mødregruppen, og den der vejer mindst.. ved godt jeg ikke skal sammenligne, men det gør jeg nogengange når jeg ser en bebs på samme alder med store lårbasser!

Men vi har fået at vide, at så længe han er glad og tilfreds, så er der ingen problemer i det!

Mange tak - vi er også meget tilfredse over at vi har lavet sådan en dejlig baby

Benjamin er også den ældste og mindste i mødregruppen. Jeg synes det er virkelig hårdt.

Du må ikke tage tingene personligt ihvertfald  Men ALLE har jo bare nogen dage, hvor solen skinner lidt mindre end man kunne ønske sig. Synes især at ens følelser kører lidt op og ned når man har de små guldklumper.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.