Tynde/slanke, små babyer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2011

_-Kathrine-_

marloutti skriver:

Under normalen? Det var da pudsigt... Magne er 5 mdr vejer 6,6 kg og måler 63 cm. Fik at vide hos lægen hans højde er lige under middel, men vægten lige præcis på middel... Mærkeligt, der kan være sådan en forskel på, hvad der er normalt eller under... Jeg troede da de der kurver var ens for alle.... Eller måske er der noget jeg har misforstået???

jamen meget undskyld at jeg henvender mig i denne tråd! Det skulle jeg da vist aldrig ha gjort, sådan som jeg bliver hugget ned!!!

Ja, jeg fik at vide at min søn ligger under "normalen"  vægtmæssigt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

Laura.

camillakrath skriver:

Hej derude,

Er der nogen, der som mig har et lille barn? Jeg har Benjamin på 5 måneder, og han vejer 6 kg.

Ville gerne i kontakt med andre der også har lidt mindre børn.

Kram

Jeg har en datter som er 6 mdr. om en uge, hun vejer nu 6,6 kg.. Vi ved godt at det er under gennesnittet og vi arbejder også på at få hende op på standarden... men hun er en lille baby...

Anmeld

27. september 2011

camillakrath

marloutti skriver:

Under normalen? Det var da pudsigt... Magne er 5 mdr vejer 6,6 kg og måler 63 cm. Fik at vide hos lægen hans højde er lige under middel, men vægten lige præcis på middel... Mærkeligt, der kan være sådan en forskel på, hvad der er normalt eller under... Jeg troede da de der kurver var ens for alle.... Eller måske er der noget jeg har misforstået???

Så ligger de godt nok tæt på hinanden - Benjamin vejer ca. 6,10 og er 64,5 lang. Eller det var han for en uge siden

Hvad vejede han ved fødslen?

Og hvordan er han sådan motorisk?

Undskyld min nysgerrighed

Anmeld

27. september 2011

camillakrath

Dk Lady skriver:

Jeg har en datter som er 6 mdr. om en uge, hun vejer nu 6,6 kg.. Vi ved godt at det er under gennesnittet og vi arbejder også på at få hende op på standarden... men hun er en lille baby...

Det er ca samme vægt som Benjamin får

Var hun lille da hun blev født?

Når du siger at i arbejder på det, hvordan gør i så? Går nemlig tit og tænker over, om jeg kan gøre noget

Anmeld

27. september 2011

camillakrath

Tusind tak til alle for jeres gode svar.

Hvor er det dejligt at finde ud af at vi blot er en ud af mange

Anmeld

27. september 2011

camillakrath

_-Kathrine-_ skriver:

jamen meget undskyld at jeg henvender mig i denne tråd! Det skulle jeg da vist aldrig ha gjort, sådan som jeg bliver hugget ned!!!

Ja, jeg fik at vide at min søn ligger under "normalen"  vægtmæssigt!

Årh det er jeg ked af at du synes, det har ikke været min mening.

I forhold til hans højde er han ihverfald rigtig slank!

Anmeld

27. september 2011

Gittemor09

camillakrath skriver:

Hej derude,

Er der nogen, der som mig har et lille barn? Jeg har Benjamin på 5 måneder, og han vejer 6 kg.

Ville gerne i kontakt med andre der også har lidt mindre børn.

Kram

jeg har en lille pige...!! siger folk ihvertfald til mig

da hun var 20 måneder vejede hun 10 kg. bruger stadig str. 86 og skal til 2-års tjek på torsdag, så vil gerne komme med en opdatering der på vægt og højde

Anmeld

27. september 2011

camillakrath

Gittemor09 skriver:

jeg har en lille pige...!! siger folk ihvertfald til mig

da hun var 20 måneder vejede hun 10 kg. bruger stadig str. 86 og skal til 2-års tjek på torsdag, så vil gerne komme med en opdatering der på vægt og højde

Ej hvor spændende. Vil meget gerne høre en update. Jeg håber han tager ved, når han får interesse får mere rigtig mad

Anmeld

27. september 2011

_-Kathrine-_

camillakrath skriver:

Årh det er jeg ked af at du synes, det har ikke været min mening.

I forhold til hans højde er han ihverfald rigtig slank!

Jeg er bare så skide ked af at folk hele tiden siger ej, hvor er han bare tynd!! Og så melder man i sådan en tråd her og får at vide at han altså ikke er tynd!! så er det jo ikke nemt!!

Anmeld

27. september 2011

Gittemor09

camillakrath skriver:

Ej hvor spændende. Vil meget gerne høre en update. Jeg håber han tager ved, når han får interesse får mere rigtig mad

det skal du nok få  

kan altså ikk huske højden på stående fod da jeg ikke har været god til at huske bogen de sidste par gange hos lægen så det ikke kunne blive skrevet ind  

men hvis jeg glemmer det må du lige minde mig om det (har ingen korttidshukommelse nemlig)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.