Tynde/slanke, små babyer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2011

_-Kathrine-_

camillakrath skriver:

Benjamin er også den ældste og mindste i mødregruppen. Jeg synes det er virkelig hårdt.

Du må ikke tage tingene personligt ihvertfald  Men ALLE har jo bare nogen dage, hvor solen skinner lidt mindre end man kunne ønske sig. Synes især at ens følelser kører lidt op og ned når man har de små guldklumper.

Ja, tak... Selvom vi helt sikker har en dejlig nem baby, så kan han sagtens være en lille  engang imellem

Stort  tilbage igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2011

camillakrath

_-Kathrine-_ skriver:

Ja, tak... Selvom vi helt sikker har en dejlig nem baby, så kan han sagtens være en lille  engang imellem

Stort  tilbage igen

Det har vi også. Men han kan sagtens være ked af det, og nogen gange så er mor for følsom

Anmeld

27. september 2011

_-Kathrine-_

camillakrath skriver:

Det har vi også. Men han kan sagtens være ked af det, og nogen gange så er mor for følsom

Præcis

Anmeld

27. september 2011

Emmamusen2010

Jeg har en datter på 15 mdr som vejer 8,5 kg og måler 76, hun var 50 cm og vejede 2580 da hun blev født. Vi har gået til en masse kontrol på sygehuset og hun fejler ingenting andet end hun måske er lige lovlig aktiv

Har en kusine der har en datter der er født samme dag som vejer 4-5 kg mere end hende så det er meget svært ikke at sammenligne.

Men jeg trøster mig med at hun kan en masse ting som hun ikke burde kunne endnu

Anmeld

27. september 2011

Laura.

camillakrath skriver:

Okay, så hun spiser grød og mos?

Ja, det har hun gjort i en måned nu her... og hun elsker det meste af det..

Anmeld

27. september 2011

Henri84

Baby er han ikke mere Elias er 3 år, han vejer 10,3 kg pg er 96,3 cm så meget slank dreng Han tabte sig 1200
g og blev opereret da han var 1 mdr og har siden den tid haft svært ved at tage på. Til sammenligning vejer lillesøster på 16 mdr 13,8 kg og er 85 cm så hun er jo rigtig stor af alderen pg især i forhold til storebror

Anmeld

27. september 2011

Mor til Frederic og Freya

camillakrath skriver:

Okay. For Benjamin følger fint sin egen kurve, selvom han er mindre end gennemsnittet.

Han var jo heller ikke den største da han kom ud og så længe han følger sin kurve så flot - skal du ikke være bekymret...

Ikke alle der er født til at blive zumu brydere...

Frederic kom ud i 38+2, 3200 g og 52 cm og han havde travl med at vokse i cm det første år.. Ved 5 mdr var han 71,5 cm og 6,75 kg. Idag er han 3 år 98,5 cm og lige knap 11 kg.

Anmeld

27. september 2011

kamtok

camillakrath skriver:

Hvor gammel er han?

Han er 11 måneder

Anmeld

28. september 2011

marloutti

camillakrath skriver:

Så ligger de godt nok tæt på hinanden - Benjamin vejer ca. 6,10 og er 64,5 lang. Eller det var han for en uge siden

Hvad vejede han ved fødslen?

Og hvordan er han sådan motorisk?

Undskyld min nysgerrighed

Du må gerne være nysgerrig... Han vejede 2750 men nåede at tabe sig til 2440...

Han havde en periode, hvor han hele tiden vendte sig fra mave til ryg, men nu er det som om han har glemt det igen.. Mærkeligt... Han er stærk i kroppen og står helt rank og stiv, når man holder ham og han vil helst ikke sidde ned, kun stå... Han kan fint holde sin bidering og tage den fra den ene hånd til den anden... Tror, han kan det de skal i den alder.... Håber jeg...

Anmeld

28. september 2011

marloutti

_-Kathrine-_ skriver:

jamen meget undskyld at jeg henvender mig i denne tråd! Det skulle jeg da vist aldrig ha gjort, sådan som jeg bliver hugget ned!!!

Ja, jeg fik at vide at min søn ligger under "normalen"  vægtmæssigt!

Hov, hov søde lille du... Du misforstår vist fuldstændig, hvad jeg mener....  Jeg hugger dig da slet ikke ned!!! Åh, det er jeg virkelig ked af, det må du slet ikke tro...

Jeg prøvede at give udtryk for, hvor mærkeligt det er at forskellige læger kan give så forskellige udmeldinger... Jeg har hele tiden troet at de der kurver og vægtskalaer var ens gældende for alle...

Derfor synes jeg det er underligt, at når min dreng vejer så meget mindre end din, at han er normalvægtig og din er under normalen...

Det var bare stor undren herfra... Ingen kritik af dig... Jeg er ked af, det blev opfattet sådan og håber, du kan tilgive min dårlige formulering.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.