Tynde/slanke, små babyer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2011

anja89

camillakrath skriver:

Hej derude,

Er der nogen, der som mig har et lille barn? Jeg har Benjamin på 5 måneder, og han vejer 6 kg.

Ville gerne i kontakt med andre der også har lidt mindre børn.

Kram

Jeg har Isabell som også er et lille pjevs hun bliver 17 måneder d. 16/10 og vejer kun 9,3 kg og er ca 75 cm lang..

Det kan jeg også tydlig se på tøj størrelsen, hun bruger stadig str 74 som dog snart kan gemmes væk :-D

Vi har noget tøj i str 68 som hun stadig passer uden problemer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2011

camillakrath

marloutti skriver:

Du må gerne være nysgerrig... Han vejede 2750 men nåede at tabe sig til 2440...

Han havde en periode, hvor han hele tiden vendte sig fra mave til ryg, men nu er det som om han har glemt det igen.. Mærkeligt... Han er stærk i kroppen og står helt rank og stiv, når man holder ham og han vil helst ikke sidde ned, kun stå... Han kan fint holde sin bidering og tage den fra den ene hånd til den anden... Tror, han kan det de skal i den alder.... Håber jeg...

Ej hvor mærkeligt - Benjamin vendte sig også på et tidspunkt. Nu triller han kun om på siden og ikke mere. Nu synes han det er mere spændende at sidde op, og det er som om han har glemt det andet, som du også siger.

Benjamin vejede 1800 ved fødslen og tabte sig til 1750 tror jeg.  

Anmeld

28. september 2011

_-Kathrine-_

marloutti skriver:

Hov, hov søde lille du... Du misforstår vist fuldstændig, hvad jeg mener....  Jeg hugger dig da slet ikke ned!!! Åh, det er jeg virkelig ked af, det må du slet ikke tro...

Jeg prøvede at give udtryk for, hvor mærkeligt det er at forskellige læger kan give så forskellige udmeldinger... Jeg har hele tiden troet at de der kurver og vægtskalaer var ens gældende for alle...

Derfor synes jeg det er underligt, at når min dreng vejer så meget mindre end din, at han er normalvægtig og din er under normalen...

Det var bare stor undren herfra... Ingen kritik af dig... Jeg er ked af, det blev opfattet sådan og håber, du kan tilgive min dårlige formulering.... 

Det er mig der undskylder, have en skide dårlig dag igår og var vist lige opfarende nok!

Men som jeg også skrev til TS, så er jeg bare helt vildt træt af at folk siger, ej hvor er din dreng bare tynd+man får at vide hos lægen at han ligger under "normalen" og så melder man sig i denne tråd og får så at vide at han da overhovedet ikke er tynd!

Nok om det... nej, jeg kan da heller ikke helt forstå at vi får noget forskelligt at vide af vores læger! Den kurve min læge viste mig, må da være en alle bruger! hmm...

Men jeg har fået den besked at så længe han er så glad og nem+tager på, så skal vi ikke være bekymrede!

til dig

Anmeld

28. september 2011

marloutti

_-Kathrine-_ skriver:

Det er mig der undskylder, have en skide dårlig dag igår og var vist lige opfarende nok!

Men som jeg også skrev til TS, så er jeg bare helt vildt træt af at folk siger, ej hvor er din dreng bare tynd+man får at vide hos lægen at han ligger under "normalen" og så melder man sig i denne tråd og får så at vide at han da overhovedet ikke er tynd!

Nok om det... nej, jeg kan da heller ikke helt forstå at vi får noget forskelligt at vide af vores læger! Den kurve min læge viste mig, må da være en alle bruger! hmm...

Men jeg har fået den besked at så længe han er så glad og nem+tager på, så skal vi ikke være bekymrede!

til dig

Ja, man bliver nemlig død-træt af alle de dumme kommentarer og nærmest skal stå og forsvare sig selv og sit barn...

Og ja, så længe de er glade og tilfredse, må det være det vigtigste...

Anmeld

29. september 2011

Sakris

Min datter er 9 måneder og vejer 7,5 kg!

Så hun er også slank. Hun er 71 cm lang, så hun passer egentlig alderssvarende tøj (i længden vel og mærke!)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.