Tynde/slanke, små babyer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2011

AnnaK89

Jeg har Lærke på knap 2 år, hun vejer kun 9,5 kg og er 85 cm lang, så hun er heller ikke vildt stor 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2011

B&J

hvores lille prins han er snart 19mdr og vejer 10,3 så han er også en lille gut men dejlig og livsglad og fuld af ballade ja det har vi her hjemme

Anmeld

26. september 2011

Nemesis

Jeg har Sara på 21 mdr. hun er nu endelig kommet over 10 kg og er 83 høj. Hun bruger str. 80 men også stadig noget i str. 74.

Hun har flere gange, som lille, været til kontrol fordi hun ikke tog på. Vi har så siden fået konstateret at hun er mælkeallergiker og det er først efter hun er kommet på mælkefri kost hun er begyndt at tage på.

Jeg købte bukser hos Pernille (daub-deluxe) herindefra fordi jeg ikke kunne få bukser der var smalle nok i livet.

:-) Sisse

Anmeld

26. september 2011

2babygirls

camillakrath skriver:

Benjamin er også ret lang, men også slank. Hvad vejede hun da hun blev født?

Hun vejede 3900g og var 54 cm, så hun levede godt i maven Hehe.

Anmeld

26. september 2011

signe.

camillakrath skriver:

Hej derude,

Er der nogen, der som mig har et lille barn? Jeg har Benjamin på 5 måneder, og han vejer 6 kg.

Ville gerne i kontakt med andre der også har lidt mindre børn.

Kram

Vi har hasse på 17 mdr. som vejer 7,3 kg, så han er også rigtig rigtig bette

Anmeld

26. september 2011

Lise

Jeg har Casper, som blev født i helt normal størrelse, men så er han ikke vokset så meget siden...

Han er nu 1½ år gammel, vejer ca 9 kg og er 78-80 cm. Det er lang tid siden han er blevet vejet og målt, men han bruger str 80 i tøj.

Vi havde store problemer med at få ham til at spise, da han var under et år. Han ville ikke ammes f.eks., på trods af at jeg havde masser af mælk. Grød gad han ikke rigtigt. Og det eneste han ville spise til aften, var lidt babymad på glas. Til gengæld har han altid været MEGET aktiv, og langt fremme i skoene rent motorisk.

Han er blevet tilset af sundhedsplejerske MANGE gange. Og af egen læge. Og af børnelæge. De siger alle at han er helt normal, bare lille. Men det er jeg også, så det er måske ikke så mærkeligt.

Da han blev omkring et år gammel begyndte han at æde!!! Virkelig store portioner nogle gange. Men på trods af at han får masser af mad og fedt, så tager han ikke på.

Men han er en sund og rask og glad dreng, som bare er en dejlig lille lort!

Anmeld

26. september 2011

Toshiba

camillakrath skriver:

En lille prinsesse Hvor lang er hun?

hun er 76 cm

Anmeld

26. september 2011

Pige2009

camillakrath skriver:

Hej derude,

Er der nogen, der som mig har et lille barn? Jeg har Benjamin på 5 måneder, og han vejer 6 kg.

Ville gerne i kontakt med andre der også har lidt mindre børn.

Kram

Laura vejede også kun omkring 6 kg., da hun var på den alder. Nu er hun 2 år og vejer lige under 11 kg., men er meget høj af hendes alder

Anmeld

27. september 2011

Isabels-mor

camillakrath skriver:

Hvor er det skønt at høre fra andre der har små velfungerende unger. Lige i tiden er jeg kun omgivet af store babyer, og jeg er bare så ked af at høre om hvor lille han er

Det er jeg også.. I mødregruppen var alle samme "store" babyer.. Men min mor sagde jeg heller ikke var babytyk.
Jeg har efter lang tid endeligt fået den indstilling, det er lige meget om hun er tynd eller tyk, så længe hun bare ikke mangler noget..

Anmeld

27. september 2011

marloutti

_-Kathrine-_ skriver:

Jeg har Villads på 5 mdr som vejer 7250 gr og er 69 cm..! Han er lang og slank og ligger lidt under normalen...!

Under normalen? Det var da pudsigt... Magne er 5 mdr vejer 6,6 kg og måler 63 cm. Fik at vide hos lægen hans højde er lige under middel, men vægten lige præcis på middel... Mærkeligt, der kan være sådan en forskel på, hvad der er normalt eller under... Jeg troede da de der kurver var ens for alle.... Eller måske er der noget jeg har misforstået???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.