hvad er der lige med syge mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2011

Anette&Sophia

Frøken J. skriver:

Helt vildt

hæhæ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

twinny

M (: skriver:

Hvordan kan det være, at du skal sættes i gang "så længe" før tid? Troede tvillinger skulle blive derinde længst muligt..

nej 38+0... fordi der kan opstå alle mulige komplikationer (staves), når der er to....

Anmeld

22. september 2011

Nitz - <3 David

Haha kender det SÅ godt.. Hvis jeg er syg så får man den der "jaja, så slemt er det heller ik.. Du ik ved at dø".. Men når herren her hjemme er syg.. Puuuha.. hvordan kan man være så pylleret..
"mærk mig lige, er jeg ik varm"
"Ihhh jeg tror snart jeg dør"
"Hylk hylk.. kan du ik liige hente..."

Min far er næsten værre.. Puha, han kan godt nok ligne en der er døden nær, ved bare den mindste influenza..

Anmeld

22. september 2011

Isabella_mor

anetteb skriver:

- ja, følte nu altså lige for at smide den ind under "syge børn", for det er virkelig ligesom at have et sygt barn, når min kære kæreste er syg. "mmf, piv, iih, oooooorrg" - skat? er du sikker på at du ikke er ved at dø?

- please, tag den som en joke :-)

som Anden (Anders Matthesen) siger..: Mænd klynker når de er syge... NÅR DE ER SYGE, og ikke døgnets 24 timer 24/7. 365. osv.. haha

Anmeld

22. september 2011

Anette&Sophia

Nitz - 23+ skriver:

Haha kender det SÅ godt.. Hvis jeg er syg så får man den der "jaja, så slemt er det heller ik.. Du ik ved at dø".. Men når herren her hjemme er syg.. Puuuha.. hvordan kan man være så pylleret..
"mærk mig lige, er jeg ik varm"
"Ihhh jeg tror snart jeg dør"
"Hylk hylk.. kan du ik liige hente..."

Min far er næsten værre.. Puha, han kan godt nok ligne en der er døden nær, ved bare den mindste influenza..

haha. det er så typisk.
min far kører også rigtigt på den der med at mænd er ved at dø når de er forkølede, og hæver sig virkelig. arrrg

Anmeld

22. september 2011

FruHolm <3

anetteb skriver:

hahaha. det er så grineren
- vi har lånt en gammel øse indtil vores nye bil bliver færdig, og der sidder stangen til vindueviskeren ( den som sørger for at vinduesviskeren bevæger sig ) løs, eller den hopper af den "skrue" som den sidder på, og der havde de kære mekanikere herhjemme, sat den fast med gaffatape, hvilket ikke holder særlig godt i regnvejr, så jeg prøvede at stripse den fast og ligesiden har det bare fungeret  hæhæ. - ulrik blev lidt stille

haha kvinder er bare mere Handy end mænd, her er det mig der samler møbler osv. fordi han ikk er så gode venner med værktøj  da vi flyttede i denne lejlighed satte han for første gang i sit liv lamper op, hold op hvor var han bare stolt( skulle selvfølgelig lige vise hvor ledningerne skulle sættes til først,) men han satte da 3 op  

Anmeld

22. september 2011

Anette&Sophia

isabellamor skriver:

som Anden (Anders Matthesen) siger..: Mænd klynker når de er syge... NÅR DE ER SYGE, og ikke døgnets 24 timer 24/7. 365. osv.. haha

hahaha. ja det er go gas

Anmeld

22. september 2011

Isabella_mor

anetteb skriver:

hahaha. ja det er go gas

jaha ;D

Anmeld

22. september 2011

Anette&Sophia

MinBabyOscar <3 skriver:

haha kvinder er bare mere Handy end mænd, her er det mig der samler møbler osv. fordi han ikk er så gode venner med værktøj  da vi flyttede i denne lejlighed satte han for første gang i sit liv lamper op, hold op hvor var han bare stolt( skulle selvfølgelig lige vise hvor ledningerne skulle sættes til først,) men han satte da 3 op  

WOW! haha.
Ulrik kommer aldrig nogensinde til at sætte lamper op igen, medmindre de kan tilsluttes en stikkontakt.
- vi har sådan nogle skinner med spots, hvor ledningerne ligger gemt indenunder en duttelut ( sådan en, ja? ved ikke lige hvad man skal kalde den ) - men bare det at få ledningerne til at blive indenunder var vidst en rimelig stor udfordring + spaden ikke lige havde slukket for strømmen

Anmeld

22. september 2011

Nitz - <3 David

anetteb skriver:

haha. det er så typisk.
min far kører også rigtigt på den der med at mænd er ved at dø når de er forkølede, og hæver sig virkelig. arrrg

Jeg tror faktis jeg engang har hørt noget om en undersøgelse der viste at mænd faktis oplever smerte osv. anderledes end kvinder.. Kvinder har også større chance for overlevelse.
Hvis en mand og en kvinde falder ned fra et træ på nøjagtig samme måde, og kommer lige meget til skade, så er kvinder bedre til at "hele" sig selv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.