hvad er der lige med syge mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2011

FruHolm <3

anetteb skriver:

WOW! haha.
Ulrik kommer aldrig nogensinde til at sætte lamper op igen, medmindre de kan tilsluttes en stikkontakt.
- vi har sådan nogle skinner med spots, hvor ledningerne ligger gemt indenunder en duttelut ( sådan en, ja? ved ikke lige hvad man skal kalde den ) - men bare det at få ledningerne til at blive indenunder var vidst en rimelig stor udfordring + spaden ikke lige havde slukket for strømmen

HAHAHA det må ha set sjov ud XD

her for 2-3 uger siden så vi en reklame for det der tv show "min mand kan " han udbrød bare, "hvis de laver et der hedder min dame kan, så vinder du skat " det var så sødt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

Anette&Sophia

Nitz - 23+ skriver:

Jeg tror faktis jeg engang har hørt noget om en undersøgelse der viste at mænd faktis oplever smerte osv. anderledes end kvinder.. Kvinder har også større chance for overlevelse.
Hvis en mand og en kvinde falder ned fra et træ på nøjagtig samme måde, og kommer lige meget til skade, så er kvinder bedre til at "hele" sig selv..

har også engang hørt at en mande influenza er værre end en kvinde influenza. - det var vidst endda fra nogle forskere, så det var bevist. bare pisse træls at skulle indrømme hæhæ

Anmeld

22. september 2011

VIPpigen

Jeg havde en lære på handelsskolen, som vi faktisk snakkede med det om... Hun fortalte at en dag hendes mand havde været SÅÅÅÅÅÅÅ syg (influenza) der var han sikker på at han skulle dø, og fordi hun var så træt af hans ynk var hun gået ind til ham, med begge deres jakker, hun havde sko på, og han fik at vide han skulle stå op og gøre sig klar......... Da han næsten var døden nær ude i deres gang, spørger han hvad det er de skal, hvortil hun svare >> Jamen skat, når du er så syg, så må vi da kigge på gravplads med det samme<<

Siden den dag var han ikke længere pylleret når han var syg

Herhjemme er det mig der er døden nær når jeg er syg, men det er så fordi at jeg tager ALLE sygdomme når jeg først er ramt, min imunforsvar er så skidt, at bliver jeg forkølet, kan jeg både skrive influenza og roskildesyge på med det samme

Anmeld

22. september 2011

Anette&Sophia

MinBabyOscar <3 skriver:

HAHAHA det må ha set sjov ud XD

her for 2-3 uger siden så vi en reklame for det der tv show "min mand kan " han udbrød bare, "hvis de laver et der hedder min dame kan, så vinder du skat " det var så sødt

org hvor sødt det kunne ulrik ALDRIG finde på at sige. haha. han udstråler ikke ligefrem stolthed når jeg har gjort noget udover det sædvanlige :b

Anmeld

22. september 2011

Nitz - <3 David

anetteb skriver:

har også engang hørt at en mande influenza er værre end en kvinde influenza. - det var vidst endda fra nogle forskere, så det var bevist. bare pisse træls at skulle indrømme hæhæ

Jaa.. Vi må hellere lade være med at fortælle mændene det så Hihi..

Anmeld

22. september 2011

Anette&Sophia

VIPpigen skriver:

Jeg havde en lære på handelsskolen, som vi faktisk snakkede med det om... Hun fortalte at en dag hendes mand havde været SÅÅÅÅÅÅÅ syg (influenza) der var han sikker på at han skulle dø, og fordi hun var så træt af hans ynk var hun gået ind til ham, med begge deres jakker, hun havde sko på, og han fik at vide han skulle stå op og gøre sig klar......... Da han næsten var døden nær ude i deres gang, spørger han hvad det er de skal, hvortil hun svare >> Jamen skat, når du er så syg, så må vi da kigge på gravplads med det samme<<

Siden den dag var han ikke længere pylleret når han var syg

Herhjemme er det mig der er døden nær når jeg er syg, men det er så fordi at jeg tager ALLE sygdomme når jeg først er ramt, min imunforsvar er så skidt, at bliver jeg forkølet, kan jeg både skrive influenza og roskildesyge på med det samme

hahahahaha. hvor godt!
- og træls at have det sådan
jeg tror jeg vil være gravid resten af mit liv ( dog ikke i uge 33 og op, da der ligger en stillethæl i mine ribben rimelig ofte ), men har ikke været syg i al den tid jeg har været gravid, og førhen var jeg et skvat.

Anmeld

22. september 2011

Anette&Sophia

Nitz - 23+ skriver:

Jaa.. Vi må hellere lade være med at fortælle mændene det så Hihi..

ja, hæhæ - ellers begynder de bare at blive endnu mere ih, åh og amen. ;D

Anmeld

22. september 2011

FruHolm <3

anetteb skriver:

org hvor sødt det kunne ulrik ALDRIG finde på at sige. haha. han udstråler ikke ligefrem stolthed når jeg har gjort noget udover det sædvanlige :b

Hehe Det gør Kristian heldigvis, han er glad for jeg kan så mange ting

husker så også at komplimentere når han gør noget

nu mens han er på skole og jeg nogen gange er trist og hænger med mulen skriver han " Løft hovedet skat, du er fantastisk, du er mit liv, jeg elsker dig utrolig højt " det er så sødt, han er bare hele tiden opmærksom på hvad jeg har brug for

Anmeld

22. september 2011

Nitz - <3 David

anetteb skriver:

ja, hæhæ - ellers begynder de bare at blive endnu mere ih, åh og amen. ;D

Ja pyha.. DET sgu vi gerne undgå

Anmeld

22. september 2011

Anette&Sophia

MinBabyOscar <3 skriver:

Hehe Det gør Kristian heldigvis, han er glad for jeg kan så mange ting

husker så også at komplimentere når han gør noget

nu mens han er på skole og jeg nogen gange er trist og hænger med mulen skriver han " Løft hovedet skat, du er fantastisk, du er mit liv, jeg elsker dig utrolig højt " det er så sødt, han er bare hele tiden opmærksom på hvad jeg har brug for

org hvor sødt. - kan jeg ikke låne din mand på et tidspunkt? haha. - så kan ulrik lige lærer lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.