hvad er der lige med syge mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2011

TbCp

Jeg er altså ligeså ynkelig som min mand er, når jeg er syg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2011

Mor Til Oktober Børn

anetteb skriver:

ja hæhæ.
min kære mand er heldigvis gået ud som et lys nu, men han har også lagt og klynket.
- vores hund havde åbenbart tisset på gulvet i køkkenet ( &nbsp og så spørger han om jeg ikke lige kan tørre op. øøh søde, jeg er gravid, jeg har en meget sart næse + nogle meget mærkelig hormoner, og du har bare hovedpine? - mand dig lige op altså. hæhæ. - vi kan godt tage lidt grov pis på hinanden, hvis man kan sige det sådan.

Haha  De er sku sjove de mænd  

Anmeld

23. september 2011

Anette&Sophia

MillesMor111010 skriver:

Haha  De er sku sjove de mænd  

ja, specielt når de kommer med deres "kloge" udtagelser :b

Anmeld

23. september 2011

Mor Til Oktober Børn

anetteb skriver:

ja, specielt når de kommer med deres "kloge" udtagelser :b

Jaa

Jeg har en kæreste der har spist strepsil de sidste 14 dage  er du klar over hva de koster?! 45 kr. på vores apotek  Nu har jeg bedt ham om at købe pebermynthe bolcher, og vupti så forsvandt hans "ondt i halsen" Det er kun strepsil der virker

Anmeld

23. september 2011

Anette&Sophia

MillesMor111010 skriver:

Jaa

Jeg har en kæreste der har spist strepsil de sidste 14 dage  er du klar over hva de koster?! 45 kr. på vores apotek  Nu har jeg bedt ham om at købe pebermynthe bolcher, og vupti så forsvandt hans "ondt i halsen" Det er kun strepsil der virker

det er sjovt nok også dem der smager bedst

Anmeld

23. september 2011

Mor Til Oktober Børn

anetteb skriver:

det er sjovt nok også dem der smager bedst

Ja strepsil, men prisen på dem når vi begge er studerende ? og han har spist dem i 14 dage ?  Han kunne ha fået mange a de andre bolcher

Anmeld

23. september 2011

Anette&Sophia

MillesMor111010 skriver:

Ja strepsil, men prisen på dem når vi begge er studerende ? og han har spist dem i 14 dage ?  Han kunne ha fået mange a de andre bolcher

ja det er fuldstændig vildt.
- det er faktisk der man som x-ryger kan sige at det ville være billigere at ryge

Anmeld

23. september 2011

Mor Til Oktober Børn

anetteb skriver:

ja det er fuldstændig vildt.
- det er faktisk der man som x-ryger kan sige at det ville være billigere at ryge

Ja  men nu har jeg aldrig røget  så der har jeg sparet de penge, men havde da ikk regnet med at de skulle bruges til halstabletter

Anmeld

23. september 2011

SussieThyssen

anetteb skriver:

- ja, følte nu altså lige for at smide den ind under "syge børn", for det er virkelig ligesom at have et sygt barn, når min kære kæreste er syg. "mmf, piv, iih, oooooorrg" - skat? er du sikker på at du ikke er ved at dø?

- please, tag den som en joke :-)

Ja det ER utroligt.

Vi andre kan gå rundt med 40 i feber og have det ad H til, men så er vi bare hypokondriske, men bare de har sagt nys en gang, så er de sikker på, de er døden nær.

Ak ja..store babyer 

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. september 2011

Anette&Sophia

MillesMor111010 skriver:

Ja  men nu har jeg aldrig røget  så der har jeg sparet de penge, men havde da ikk regnet med at de skulle bruges til halstabletter

vi har vel alle vores laster  hæhæ.
- men kunne nok finde så mange andre ting at bruge de 45 kr på, fx. chokolade haha. mmmmhh.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.