hvad er der lige med syge mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2011

Anette&Sophia

Baby-støv skriver:

Jaah det hele står nede i bilen...

Der er blevet vasket tøj, vaske op, gjort rent og det hele idag....

Så de kan bare komme an...

yeah. bring it on!
ih.. du er heldig! jeg vil også snart have min lille prinsesse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

FruHolm <3

anetteb skriver:

ja lige præcis hæhæ.

det sjoveste med ulrik er nu når man kommer med nogle mekaniker ting, hvor man bare kan se på ham at han tænker: hvor fanden ved du det fra?  hæhæ

haha sådan er det med Kristian når jeg snakker elektronik, film , spil osv. (han arbejder nemlig i expert og tror ikk at jeg ved så meget som jeg gør ) hehe

Anmeld

22. september 2011

Anette&Sophia

Sujan skriver:

Ha ha ha ha

Har lige et godt eksempel.. Som skrevet tidligere er min kæreste syg. Han er lige rejst til Norge(hvor han arbejder) vi har lige talt i Tlf. Hvor vi sagde godnat. Ca. 15 min. Efter får jeg en besked hvor der står; "magter intet" jeg svare; "hvad magter du ikke?, du må bare i seng og sove," ham: "glem det!!! Sov godt"
Mig: "undskyld, måske jeg misforstod, hvad magter du ikke skat?"
Ham: "godnat"

Hmmm sidder og undre mig over hvad der lige skete.. Nogle der kan tyde det???! Ja det er så min kæreste når han er syg.

Man skulle tro det var ham der var gravid med hormorner rasende i kroppen.

ej. det kan han da ikke være bekendt. pylreunge

Anmeld

22. september 2011

Anette&Sophia

Frøken J. skriver:

Haha hvor er det grineren! Min temp. på fødegangen var 37,8 for et par uger siden, og det havde jeg ikke en gang selv bemærket, jeg havde det fint. Hehe! Såååå typisk mænd

haha ja vi tøser er bare mere hårdfør!

Anmeld

22. september 2011

twinny

anetteb skriver:

yeah. bring it on!
ih.. du er heldig! jeg vil også snart have min lille prinsesse

hihi hun skal lige vente lidt....

Anmeld

22. september 2011

twinny

Frøken J. skriver:

Haha hvor er det grineren! Min temp. på fødegangen var 37,8 for et par uger siden, og det havde jeg ikke en gang selv bemærket, jeg havde det fint. Hehe! Såååå typisk mænd

Jaah... hehe... det er typisk...

Anmeld

22. september 2011

Frøken J.

anetteb skriver:

haha ja vi tøser er bare mere hårdfør!

Helt vildt

Anmeld

22. september 2011

M (:

Baby-støv skriver:

Ihhh mange tak, søde...

har også brug for det...  Er godt nok begyndt at blive nervøs...

Hvordan kan det være, at du skal sættes i gang "så længe" før tid? Troede tvillinger skulle blive derinde længst muligt..

Anmeld

22. september 2011

Anette&Sophia

MinBabyOscar <3 skriver:

haha sådan er det med Kristian når jeg snakker elektronik, film , spil osv. (han arbejder nemlig i expert og tror ikk at jeg ved så meget som jeg gør ) hehe

hahaha. det er så grineren
- vi har lånt en gammel øse indtil vores nye bil bliver færdig, og der sidder stangen til vindueviskeren ( den som sørger for at vinduesviskeren bevæger sig ) løs, eller den hopper af den "skrue" som den sidder på, og der havde de kære mekanikere herhjemme, sat den fast med gaffatape, hvilket ikke holder særlig godt i regnvejr, så jeg prøvede at stripse den fast og ligesiden har det bare fungeret  hæhæ. - ulrik blev lidt stille

Anmeld

22. september 2011

Anette&Sophia

Baby-støv skriver:

hihi hun skal lige vente lidt....

ja lige 7 uger
- men har det som om at de flyver afsted!  siden jeg rundede uge 30, er ugerne bare fløjet. det er vildt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.