hvad er der lige med syge mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2011

Anette&Sophia

MillesMor111010 skriver:

De er faktisk værre end syge børn  

haha ja faktisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

Anette&Sophia

Baby-støv skriver:

hahaha........

Skal du egentlig sættes igang?

Anmeld

22. september 2011

Mor Til Oktober Børn

anetteb skriver:

haha ja faktisk

Somregel sover syge børn, syge mænd sover ikk, de klynker

Anmeld

22. september 2011

Anette&Sophia

MinBabyOscar <3 skriver:

hehe jaa, er også ked af jeg ikk lige optog ham, det var hvertfald tydeligt det ikk var det svar han forventede

hæhæ. det er så fedt når man tager rumpen på dem, fordi man lige kommer med en hurtig kommentar eller respons. ;D

Anmeld

22. september 2011

Sujan

Åh ja de mænd.

Har været rigtig syg i starten af min graviditet, altså med influenza, bihulebetændelse, svamp i mund og hals og ja så kvalme og træthed i graviditeten. Der var han sådan.. Hva.. Har du tænkt dig at arbejde i morgen??? Og eg lavede stadig aftensmad og hjalp til herhjemme. (vi er ved at renovere hus, så det har han taget sig af)

Nu er manden syg. Har sovet de sidste 2 dage og har det sååååå dårligt. Ved ikke hvad han fejler. Han siger bare han er træt og skidt og kan absolut ingen ting. Og jeg skal have så ondt af ham. Har jeg selvfølgelig også men efter den omgang jeg lige har været igennem synes jeg altså ikke det virker så slemt:-)

Anmeld

22. september 2011

twinny

anetteb skriver:

Skal du egentlig sættes igang?

Jaaah imorgn kl halv 8....

Anmeld

22. september 2011

Anette&Sophia

MillesMor111010 skriver:

Somregel sover syge børn, syge mænd sover ikk, de klynker

ja hæhæ.
min kære mand er heldigvis gået ud som et lys nu, men han har også lagt og klynket.
- vores hund havde åbenbart tisset på gulvet i køkkenet ( &nbsp og så spørger han om jeg ikke lige kan tørre op. øøh søde, jeg er gravid, jeg har en meget sart næse + nogle meget mærkelig hormoner, og du har bare hovedpine? - mand dig lige op altså. hæhæ. - vi kan godt tage lidt grov pis på hinanden, hvis man kan sige det sådan.

Anmeld

22. september 2011

FruHolm <3

anetteb skriver:

hæhæ. det er så fedt når man tager rumpen på dem, fordi man lige kommer med en hurtig kommentar eller respons. ;D

ja, nogen gange ryger de bare ud af ærmerne

Anmeld

22. september 2011

Anette&Sophia

Sujan skriver:

Åh ja de mænd.

Har været rigtig syg i starten af min graviditet, altså med influenza, bihulebetændelse, svamp i mund og hals og ja så kvalme og træthed i graviditeten. Der var han sådan.. Hva.. Har du tænkt dig at arbejde i morgen??? Og eg lavede stadig aftensmad og hjalp til herhjemme. (vi er ved at renovere hus, så det har han taget sig af)

Nu er manden syg. Har sovet de sidste 2 dage og har det sååååå dårligt. Ved ikke hvad han fejler. Han siger bare han er træt og skidt og kan absolut ingen ting. Og jeg skal have så ondt af ham. Har jeg selvfølgelig også men efter den omgang jeg lige har været igennem synes jeg altså ikke det virker så slemt:-)

Det var da også en vild start på noget ellers så positivt  ih hvor træls!

men ja, selvom vi er syge eller dårlige, så prøver vi da også for det meste at ordne nogle af de daglige husting, men mænd går helt i stand-by ;b

Anmeld

22. september 2011

Anette&Sophia

Baby-støv skriver:

Jaaah imorgn kl halv 8....

iiiiih hvor spændende
krydser finger for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.