hvad er der lige med syge mænd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2011

Anette&Sophia

Nitz - 23+ skriver:

Ja pyha.. DET sgu vi gerne undgå

ja tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2011

VIPpigen

anetteb skriver:

hahahahaha. hvor godt!
- og træls at have det sådan
jeg tror jeg vil være gravid resten af mit liv ( dog ikke i uge 33 og op, da der ligger en stillethæl i mine ribben rimelig ofte ), men har ikke været syg i al den tid jeg har været gravid, og førhen var jeg et skvat.

Du siger faktisk noget, udover kvalmen og trætheden i starten af graviditeten, så var jeg heller ikke syg  Måske man bare skulle lave et fodboldhold.......

Og altså stillethælen kan du godt vænne dig til næsten, når du kommer længere hen er det bare røven i stedet. Den slåssede jeg så meget med under mit højre ribben

Anmeld

22. september 2011

FruHolm <3

anetteb skriver:

org hvor sødt. - kan jeg ikke låne din mand på et tidspunkt? haha. - så kan ulrik lige lærer lidt

Haha, han er så svær at undvære men det kan da være han skal skrive en bog med lyd-cd

Mand! behandl hende som Prinsesse: sådan gør du

hihih

Anmeld

22. september 2011

Anette&Sophia

VIPpigen skriver:

Du siger faktisk noget, udover kvalmen og trætheden i starten af graviditeten, så var jeg heller ikke syg  Måske man bare skulle lave et fodboldhold.......

Og altså stillethælen kan du godt vænne dig til næsten, når du kommer længere hen er det bare røven i stedet. Den slåssede jeg så meget med under mit højre ribben

det er faktisk lidt spøjst?
men ja, et helt fodboldhold - jeg ligger så ud med en pige, og tror min kæreste holder trolden i bukserne hvis han skal have 11 tøser + mig under samme tag haha

Anmeld

22. september 2011

M (:

Baby-støv skriver:

nej 38+0... fordi der kan opstå alle mulige komplikationer (staves), når der er to....

Åh okay (: Men 38+0 er jo også til tiden! Blev bare forvirret af din statusbesked, der siger 37+3. 

Held og lykke skal du da lige have med herfra - det bliver da skønt, at få dine to dejlige bebs'er i armene <3

Anmeld

22. september 2011

Anette&Sophia

MinBabyOscar <3 skriver:

Haha, han er så svær at undvære men det kan da være han skal skrive en bog med lyd-cd

Mand! behandl hende som Prinsesse: sådan gør du

hihih

hahaha. det lyder som en god ide
- men en pige/kvinde/kone/you name it, burde altid behandles som en prinsesse, hvis ikke en dronning :-)

Anmeld

22. september 2011

FruHolm <3

anetteb skriver:

hahaha. det lyder som en god ide
- men en pige/kvinde/kone/you name it, burde altid behandles som en prinsesse, hvis ikke en dronning :-)

ja det bør man nemlig

Anmeld

22. september 2011

Anette&Sophia

MinBabyOscar <3 skriver:

ja det bør man nemlig

ligepræcis

Anmeld

22. september 2011

VIPpigen

anetteb skriver:

det er faktisk lidt spøjst?
men ja, et helt fodboldhold - jeg ligger så ud med en pige, og tror min kæreste holder trolden i bukserne hvis han skal have 11 tøser + mig under samme tag haha

Tøser kan da også spille fodbold... Vi har også en pige herhjemme

Anmeld

22. september 2011

Anette&Sophia

VIPpigen skriver:

Tøser kan da også spille fodbold... Vi har også en pige herhjemme

ja det kan de, har selv spillet
- men det var mere den der med at der så skulle være 11 tøser under samme tag
- så burde man næsten producere en dreng til sin kæreste, så han har en at smørre ind i olie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.